Generelt problem med indgående opkald og s~
Fra : Peter T.

Dato : 10-08-08 19:55

Jeg har sonofon og kæresten har telmore. kæresten fik 3 smser i rap en
nat, som var sendt 3 dage før fra en TDC(3)-telefon. Kæresten smsede
og ringede mig op og smsede om aftenen i fredags. Min telefon var
tændt hele tiden, men den har ikke modtaget nogle opkald. Smserne
dukkede om præcis 17 timer efter om lørdagen. En anden (TDC) forsøgte
at ringe mig op i går formiddag, men kom først igennem på min telefon i
aftes. Heller ingen opkald i opkaldshistorikken. I dag slukkede og
tændte jeg for en sikkerheds skyld og der dukkede en sms op fra en
BiBob-tlf afsendt kl 15:43 og først modtaget da jeg tændte den.
Sådan har det egentlig været længe. Men nu er det simpelthen blot
blevet for meget.

Modellerne er vilkårlige. Det har været nokia 2 x 6300, 6500 (svjv),
en ældre og lettere bedaget motorola og min egen SE WxxxI. Stedet er
Vanløse i Kbh..

Er mobilselskaberne ved at være på niveau med u-lande og de tidligere
90ere vedr. stabilitet eller er vi blot skide uheldige?

--
Peter T.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-08-08 20:55

Peter T. skrev:
> [...]
>

> Er mobilselskaberne ved at være på niveau med u-lande og de tidligere
> 90ere vedr. stabilitet eller er vi blot skide uheldige?

Sonofon og Cybercity ejes af norske Nortel og det er min fornemmelse at
det kniber alvorligt for dem. Alternativt tænker de kun på at tjene
penge på dumme forbrugere a la L'Easy. Tænk på den sidste kampagne hvor
de forsøger at få pensionister til at opgive fastnet med en indholdsløs
påstand om at 'de små' = mobiltelfoni er billigere.

De annoncerede også i foråret en overgang til mærket Nortel, som vi ikke
har set meget til, her i sommer.

--
Niels

Fra : Chano Andersen

Dato : 11-08-08 20:04

Niels P Sønderskov wrote:
> Sonofon og Cybercity ejes af norske Nortel og det er min fornemmelse at

Hmm.. Det sidste jeg har hørt, er at de blev købt af Telenor... Men kan
da have misset et eller andet...

- Chano Andersen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-08-08 22:02

Chano Andersen skrev:

> Hmm.. Det sidste jeg har hørt, er at de blev købt af Telenor... Men kan
> da have misset et eller andet...

Shit - tanketorsk / skrivefejl. Norsk mediegigant, der er ude efter DK$.

--
Niels