Billigste 3 abonnement?
Fra : PerX ...

Dato : 10-08-08 19:40

Er der nogen som ved hvad det biligste 3 abonnement er hvis man:

Er ligeglad med: skype,hotmail,opkald til udlandet, opkald generelt, sms

Men kun er interesseret i generelt dataforbrug (så meget som muligt for
så lidt som muligt :)

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-08 19:42

In article <MPG.2309545cb7518e8698c57b@nntp4.usenetserver.com>, hyp1999
@_hotmail_nospam_.com says...

> [...]
>
> Er ligeglad med: skype,hotmail,opkald til udlandet, opkald generelt, sms
>
> Men kun er interesseret i generelt dataforbrug (så meget som muligt for

Glemte at tilføje: Og allerede har en telefon man ikke vil skifte ud :)

Fra : Fuzzbox

Dato : 10-08-08 19:58

PerX ... skrev:
> In article <MPG.2309545cb7518e8698c57b@nntp4.usenetserver.com>, hyp1999
> @_hotmail_nospam_.com says...

> Glemte at tilføje: Og allerede har en telefon man ikke vil skifte ud :)

Mon ikke det skulle være Boost29 med surf pakken?

--
Mvh Fuzzbox

Fra : PerX ...

Dato : 10-08-08 23:19

In article <489f3a46$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, fuzzbox71
@gmail.com says...

> Mon ikke det skulle være Boost29 med surf pakken?

Hos 3 selv? Jeg troede bare at man skulle købe en telefon hos dem først.

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-08-08 02:47

On 11 Aug., 00:19, PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> Hos 3 selv? Jeg troede bare at man skulle købe en telefon hos dem først.

Du spørger efter deres billigste abbonement uden telefon samtidigt med
at du går ud fra at man ikke kan få et abbonement uden telefon?'

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-08 16:33

In article <c79edfc3-a511-473a-af2b-0012c4e1c959
@a3g2000prm.googlegroups.com>, jesper.arning@gmail.com says...

> Du spørger efter deres billigste abbonement uden telefon samtidigt med
> at du går ud fra at man ikke kan få et abbonement uden telefon?'

Nej jeg spørger om 3 netværket, som man kan få abonnement til hos TDC,
Cybercity, Debitel, Telmore etc etc. Forsøger bare at finde ud af hvem
der har den bedste deal.

Fra : Hauge

Dato : 11-08-08 16:38

PerX ... wrote:
> Nej jeg spørger om 3 netværket,

Det som normalt kaldes 3G, "3" er jo et firma

Mvh Hauge

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-08 18:49

In article <48a05cfc$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
hauge@CUTsmart-tech.dk says...

> Det som normalt kaldes 3G, "3" er jo et firma

Nå. Jeg høre aldrig andet end at det hele omtales som 3.

Fra : Hauge

Dato : 11-08-08 18:55

PerX ... wrote:
> Nå. Jeg høre aldrig andet end at det hele omtales som 3.

Så må du lytte bedre efter, eller høre det fra steder som kender til det.
Men nu ved du det så også, og kan hjælpe dem der ikke ved det.

/Hauge

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-08 20:14

In article <48a07ce5$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
hauge@CUTsmart-tech.dk says...

> Så må du lytte bedre efter,

Nej, jeg hører ikke efter ting før jeg evt har brug for dem.

> Men nu ved du det så også

Yep

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-08-08 16:42

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in

> Nej jeg spørger om 3 netværket, som man kan få abonnement til hos TDC,
> Cybercity, Debitel, Telmore etc etc. Forsøger bare at finde ud af hvem
> der har den bedste deal.

Så du spørger efter det billigste mobilabonnement? Svjv har alle udbyderne
3g netværk, nogen bedre end andre, så du skal bare vælge dem med det
dataabonnement du bedst kan lide.

3 = mobiludbyder (hedder egentlig Hi3G Danmark ApS)
3g = netværkstype, udbydes i DK af alle mobiludbydere

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-08 18:51

In article <Xns9AF7B400D4FBChenrikstidsendk@130.225.247.90>,
inbox@henrikstidsen.dk says...
> [...]
>
> Så du spørger efter det billigste mobilabonnement? Svjv har alle udbyderne
> 3g netværk, nogen bedre end andre, så du skal bare vælge dem med det

Det var det jeg spurgte om nogen havde noget bud på ja.

> 3 = mobiludbyder (hedder egentlig Hi3G Danmark ApS)
> 3g = netværkstype, udbydes i DK af alle mobiludbydere

Ok.