ZYB
Fra : Christian Juel

Dato : 10-08-08 12:39

Davs.

Oprettede ny bruger på ZYB igår hvor jeg indtastede alle mine kontakter. Har
netop købt ny telefon (Nokia 6300) og har tidligere haft en Samsung D600-E.
Samsungen'en har desværre ikke mulighed for at kopiere kontakter fra telefon
og ud på simkort (og hvor dumt er det lige). Nå - indtaster som sagt alle
mine kontakter på ZYB med den forhåbning at jeg kan synkronisere kontakterne
ud på min nye Nokia (som de jo lover). MEN - når jeg synkroniserer - og det
er lige gyldigt hvad jeg gør - får jeg fejlmeddelesen : Dataoverførsel ikke
mulig. 0 kontakter synkroniseret. Jeg har naturligvis hentet GPRS
opsætning(bruger CBB, så det forgår gennem Sonofon) og den kobler da også
fint op på "nettet". ZYB opsætningen henter jeg også fint til telefonen, men
den vil skisme ikke hente kontakterne. Hvad gør jeg forkert? Nogle
erfaringer? Jeg er efterhånden løbet tør for gode ideer.

På forhånd tak

Venlig hilsen

Christian

Fra : J.E.

Dato : 11-08-08 00:11

"Christian Juel" <chr.juel@_remove_gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hente kontakterne. Hvad gør jeg forkert? Nogle erfaringer? Jeg er efterhånden løbet tør

Jeg har netop været igennem lidt det samme, men min K750 kunne fint uploade
til ZYB, hvorefter jeg kunne downloade igen til min N95 og alt var med uden
problemer, så det var jo rigtig smart.
Du må nok gå dine forbindelser igennem tror jeg og også sørge for at du vælger
den synkronisering der hedder ZYB - får du ingen fejlmeddelelser ? I øvrigt skal
du vel også sørge for, at din telefon er registreret rigtig hos ZYB. Jeg registrerede
først min K750 og derefter ændrede jeg den til N95.
Har du evt. prøvet at lavet tricket hos din mobiludbyder - jeg kunne nemlig det
samme hos BiBob.