Datakontoen eksisterer ikke?
Fra : Z

Dato : 08-08-08 00:00

Jeg har et mindre problem med min K750i.

Jeg er Bibob kunde, og har tidligere kundet gå på nettet, og bruge det
lille Gmail-program. Nu får jeg dog at vide at "Datakontoen ikke
eksisterer", når jeg prøver at logge på.

Jeg har brugt et udenlandst simkort og har haft deres GPRS-indstillinger
liggende også, og er nok kommet til at slette et eller andet dengang.

Jeg har prøvet at slette alle Datakonti og Internetinstillinger, og så
begynder forfra ved at få de nye instillinger sendt fra Bibob. Det
virker dog stadigt ikke.

Nogen som ved hvad jeg skal gøre?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-08-08 06:15

"Z" <svarigruppen@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg har prøvet at slette alle Datakonti og Internetinstillinger, og så
> begynder forfra ved at få de nye instillinger sendt fra Bibob. Det virker

APN for BiBob er "internet.bibob.dk" (uden gåseøjne). Véd ikke om det er
noget du kan bruge til noget.

Claus

Fra : Z

Dato : 08-08-08 06:20

> APN for BiBob er "internet.bibob.dk" (uden gåseøjne). Véd ikke om det er
> noget du kan bruge til noget.

Desværre.
Jeg modtager en korrekt Datakonto for Bibob GPRS, så alt dette bliver
opsat korrekt.

Fra : simon

Dato : 08-08-08 09:03

Z skrev:

> Desværre.
> Jeg modtager en korrekt Datakonto for Bibob GPRS, så alt dette bliver
> opsat korrekt.
Jeg har følgende internetprofil i min K810i:
Opret forbindelse via: Bibob GPRS
Brug Proxy: Ja
Proxy adresse: 212.088.064.008
Portnummer: 8080