htc mobil
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-08-08 12:36

Hej Ng

Har lige erhvervet mig en htc mobil.. Men har lige et par spørgsmål jeg
håber der er nogen der kan hjælpe mig med..

1. Kan man ikke få en mp3 fil til at spille i alarmen (bruger alarm som
vækkeur og der er nogen forfærdelige valgmuligheder)
2. Kan man skifte tekst farven på skærmen..

Lige to spørgsmål til at starte på.. Der kommer garanteret flere...

På forhånd tak for hjælpen...

Mvh Heidi

Fra : HYGGE

Dato : 05-08-08 14:40

Heidi Bech Petersen skrev:
> [...]
> 2. Kan man skifte tekst farven på skærmen..
>
> Lige to spørgsmål til at starte på.. Der kommer garanteret flere...

Hejsa

Mit råd til HTC MOBIL:
undgå mobiltelefon med : HTX S310 er en smartphone med Microsoft Windows
Mobile 5

styrresystem:
Ustabil
Opdateringer går galt
Knappen til kamera sidder for tæt ved sluk knappen
Bruger (mobil 5 ) for meget strøm (SKAL oplades for tit)
Køb en model uden Mobil 5 er mit bedste råd!!!!!!!!
JUAN

Fra : Kim

Dato : 05-08-08 15:28

"Heidi Bech Petersen" <moribrovst@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> 2. Kan man skifte tekst farven på skærmen..
>
> Lige to spørgsmål til at starte på.. Der kommer garanteret flere...

Hvilken model drejer det sig om ?
Et godt råd er at kigge på www.qtekuser.dk .
Der sidder en masse HTC-nørder.

Mvh, Kim

Fra : Snakee

Dato : 05-08-08 21:54

Heidi Bech Petersen skrev:

> 1. Kan man ikke få en mp3 fil til at spille i alarmen (bruger alarm som
> vækkeur og der er nogen forfærdelige valgmuligheder)

Konverter den til WMA og find mappen hvor de nuværende alarmfiler ligger
i (brug stifinderfunktionen i Activesync til at browse telefonens
systemmapper (windows)) og smid dem i der. Så kan du finde dem under
alarm sammen med de gamle.

> 2. Kan man skifte tekst farven på skærmen..

Nej, desværre.

> Lige to spørgsmål til at starte på.. Der kommer garanteret flere...

Du spørger bare løs.

> På forhånd tak for hjælpen...

Så lidt.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 06-08-08 15:28

Mange tak for svarene.. Min mobil er en HTC dual touch.. Har lige et
spørgsmål mere... kan man ikke sætte tastaturlås på så skærmen ikke er
aktiv når man har den i lommen???

Fra : Allan Pedersen

Dato : 07-08-08 11:35

Heidi Bech Petersen <moribrovst@hotmail.com> skrev:
> [...]

Hej Heidi,

Har du prøvet at holde "læg på" knappen nede i et
nogle sekunder?

Mvh

Allan Bøgild Pedersen
www.allan-bogild.dk

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 08-08-08 17:38

Har fundet ud af det.... Man skal bare trykke en gang på tænd og sluk
knappen og så låser den....

Mvh Heidi