SonyEricsson C902
Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 08:42

Hej

Jeg skal til at have en ny mobil - gerne fra SonyErisson, da jeg p.t. har en
telefon derfra og meget gerne vil kunne overføre alle mine data fra min
nuværende telefon til den nye uden at skulle indkode omkring 40 fødselsdage
m.v. i "opgaver" igen på den nye mobil.....

Jeg har set lidt på SonyEricsson C902 - jeg har behov for SMS og gerne et
rimeligt kamera (når vi taler mobil - ved godt, at der ikke er tale om vildt
gode kameraer generelt i mobiler......

Er der nogen som har erfaring med denne model?

mvh

Jesper

Fra : Jakob Griffel

Dato : 03-08-08 09:11

> [...]
> vildt gode kameraer generelt i mobiler......
>
> Er der nogen som har erfaring med denne model?

Jeg kan ikke helt vænne mig til knapperne på min C902, men måske kommer det
med tiden. De er lidt skrå i det, og når man sms'er føles det tit somom man
rammer knappen nedenunder - også selvom man slet ikke gør det.

Kameraet er jeg heller ikke helt vild med, selvom det har 5MP og alle mulige
sjove funktioner oveni. Min K810i med 3,2 MP tager bedre billeder, synes
jeg.

Men hvis man bruger videodelen indimellem, så er jeg begejstret. Ikke så
meget over komprimeringen af billederne, men over lyden! Den optager i
stereo og med en kvalitet (AAC), der får dig til at føle du er der, når du
ser optagelsen med hørebøfferne i ørerne. Det overraskede, og jeg bruger den
meget, bare på grund af lyden. Funktionen "Lydoptager" laver den samme
elendige kvalitet som altid, så jeg bruger ofte kameraet i stedet og glemmer
alt om billedet...

--
Hilsen Jakob