unlock af Nokia....
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-08-08 22:39

hej.

jeg har en nokia 6500 slide der er låst til 3 mobil... vil gerne have den
låst op....

hvem hvad og hvor?

billigt er kode ordet

skal den sendes ind eller kan man som i gamle dage bare sende imei...?

jeg bor i kolding så det ville være fint hvis man skal sende den ind at der
lå en i nærheden jeg kunne køre fordi....

har tit alle mulige mobiler der skal unlockes... så det må gerne være en
meget stabil unlocker....!

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 06:31

På nendenstående link kan det lade sig gøre for 49,-

http://www.datatalk.dk/

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 11:13

hmm

de har fx ikke 6300

3 mobil er ikke på lisen og 6500 slide og classic der kan man kune vælge
6500... vil gerne have nogen der kan unlocke alle....

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 11:18

Så køb dig en ordentlig mobil og ikke det Nokia lort....

Køb Sony Ericsson - det virker, og de kan alle lukkes op et sted - nemlig SE
Unlock, og det virker fandme.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 12:22

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i en meddelelse
> Så køb dig en ordentlig mobil og ikke det Nokia lort....
>
> Køb Sony Ericsson - det virker, og de kan alle lukkes op et sted - nemlig
> SE Unlock, og det virker fandme.

og hvad har det lige med mit spørgsmål at gøre?

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 15:57

Det jeg skriver - køb en SE istedet, de kan lukkes
op hjemmefra.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 15:58

og hvad kan jeg lige bruge de informationer til?

jeg har os en nyttig oplysning til dig...

køb en volvo den kører rigtigt godt!

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 16:31

LOL

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 16:34

De fleste af dem jeg kender har efterhånden skiftet fra Nokia til SE, da
deres mobiler bare er så meget bedre.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 16:38

du fatter den bare stadigvæk ikke....

jeg giver op!

fjols!

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 18:29

Selv fjols !

Fra : Snakee

Dato : 03-08-08 20:51

Nikolai R. jensen skrev:
> du fatter den bare stadigvæk ikke....
>
> jeg giver op!

Væn dig til det. Usenet er fuld af trolls

Til Anders: Svar på hans spørgsmål. Hvis ikke du kander svaret så luk r....

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 03-08-08 16:41

Anders <spørgefter@den.com> wrote:
> De fleste af dem jeg kender har efterhånden skiftet fra Nokia til SE,
> da deres mobiler bare er så meget bedre.

Og det er ?... Dig og din mor !

--
ad

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 18:23

Nej, dit fjols - det er sgu tilladt at vågne, men der er efterhånden ikke
andet end useriøse mennesker her i grupperne.

Folk bliver fandme lette pisse sure, fordi man kommer med en kommentar til
deres indlæg.
Kan man ikke tåle mosten i bageriet, så skal man ikke være bager.
Mange af dem jeg tidligere har handlet med, har fundet andre steder at sælge
deres varer inkl. undertegnede, så
Nicolai bare glem det med at få hjælp, du forstår jo ikke en skid
alligevel.....

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 18:42

du er da nsot dum at høre på!

lugten i baggeriet?

jow den kan jeg faktisk godt li!

MEN jeg står jo her i bageriet... så kommer du og tilbyder mig køb..? og
nej... jeg kan sgu ikke lugten af kød når jeg står i et bageri!

JEG SPØRGER OM UNLOCK AF EN NOKIA OG DU BEGYNDER AT ÆVLE OM SONY ERICSSON!!!

HVAD HELVEDE KAN JEG BRUGE DET?

FUCK DU MÅ HAVE FÅET FOR LIDT ILT UNDER FØDSLEN!

Fra : Anders

Dato : 03-08-08 18:51

Du er faktisk selv skyld i udtalelserne !
Havde du startet med at spørge i den rigtige NG så.....

Men det kan du jo ikke engang finde ud af, så det er nok dig, der har fået
for lidt under fødslen...

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-08-08 19:44

damm du er fjern!

Fra : Hauge

Dato : 03-08-08 20:43

Nikolai R. jensen wrote:
> [...]

Men han svarede da trods alt rigtigt på en enkelt ting, for det her er ikke
den rigtige gruppe, prøv at tage dette gruppenavn og skriv .unlock bagefter.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 23:20

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Men han svarede da trods alt rigtigt på en enkelt ting, for det her er
> ikke den rigtige gruppe, prøv at tage dette gruppenavn og skriv .unlock
> bagefter.
>
> Mvh Hauge

Hauge
Du ved jo godt i den gruppe sker der ikke noget, så hellere spørge i en
gruppe hvor der sker noget.

Kim

Fra : Hauge

Dato : 04-08-08 14:27

Hej
OZ0SW wrote:
> Du ved jo godt i den gruppe sker der ikke noget, så hellere spørge i
> en gruppe hvor der sker noget.

Nej det ved jeg ikke, har ikke gruppen i min liste.. Men kan den døde gruppe
være fordi folket bare bruger de grupper som de lige falder over, istedet
for at bruge den/de rigtige?

/Hauge

Fra : Snakee

Dato : 05-08-08 21:05

Hauge skrev:

> Nej det ved jeg ikke, har ikke gruppen i min liste.. Men kan den døde gruppe
> være fordi folket bare bruger de grupper som de lige falder over, istedet
> for at bruge den/de rigtige?

Det tror jeg nu ikke. Men unlocksider er jo blevet så udbredte at de
aller fleste finder mindst en af dem ved første forsøg på en
søgemaskine. Men derfor kan man da godt svare manden ordentlig. Det
kunne jo være at han ikke anede at der rent faktisk er en unlockgruppe.
At sidde og svine manden til fordi man ikke sympatiserer i hans valg af
mærke af mobiltelefon når der rent faktisk spørges om noget helt andet
er i min verden dybt barnligt, useriøst og et tydeligt tegn på trolling.

Snakee

Fra : Hauge

Dato : 05-08-08 20:54

Hej
Snakee wrote:
> Men derfor kan man da godt svare manden ordentlig. Det
> kunne jo være at han ikke anede at der rent faktisk er en
> unlockgruppe.

Jeg synes nu at jeg svarede pænt med en henvisning til undlock-gruppen, at
Anders er en troll, er vi enige om.

Enig.

Mvh Hauge

Fra : Snakee

Dato : 05-08-08 23:05

Hauge skrev:

> Jeg synes nu at jeg svarede pænt med en henvisning til undlock-gruppen

Det gjorde du ja, men det var nu også Anders jeg hentydede til.

Snakee

Fra : Snakee

Dato : 03-08-08 21:01

Anders skrev:
> men der er efterhånden ikke
> andet end useriøse mennesker her i grupperne.

Det var da sjovt at den udtalelse netop skulle komme fra dig LOL

Der bliver snakket om hjælp til en Nokiatelefon og straks begynder du at
fable om SE. Det er virkelig seriøst må jeg sige.

Snakee

Fra : Anders

Dato : 04-08-08 03:58

Selv LOL

Fra : Snakee

Dato : 03-08-08 20:59

Awul Dasfilshabeda skrev:

> Og det er ?... Dig og din mor !

Ja. SE er det værste plastiklort der findes. Nokia kan da finde ud af at
lave nogle OK telefoner til forskel for SE.

så hold din kæft, Anders eller svar på Nikolajs spørgsmål. Hvis ikke du
kender svaret så er det måske bare bedst at holde kæft.

Og hvis du mener at mobilgruppen ikke kan hjælpe ham med hans spørgsmål
så FUT ham til en gruppe der kan. Det dér trolletrip du har kørende kan
vi ikke bruge til en hylende fis.

Snakee

Fra : Anders

Dato : 04-08-08 04:00

Det er jo heldigvis en smagsag !

Nu skulle idioten (Nicolai), har låst en PinNokia op, så det er mere et
unlock spørgsmål....

Så hold selv din kæft, og læs ordentligt efter !

Fra : Snakee

Dato : 05-08-08 20:59

Anders skrev:
> Det er jo heldigvis en smagsag !
>
> Nu skulle idioten (Nicolai), har låst en PinNokia op, så det er mere et
> unlock spørgsmål....

Hvad forhindrer dig i at svare manden på en ordentlig måde, evt futte
ham, i stedet for at kæfte op om SEs fortræffeligheder?

> Så hold selv din kæft, og læs ordentligt efter !

Tja jeg burde jo slet ikke svare dig. Du er en toppostende trold uden
realitetssans eller indlevelsesevne over for andre og jeg gider sådan
set heller ikke at fodre trolde så EOD herfra. Du burde på nuværende
tidspunkt have fattet budskabet uden at man skal skære det yderligere ud
i pap.

Fra : Fuzzbox

Dato : 06-08-08 14:47

Anders skrev:
> Det er jo heldigvis en smagsag !
>
> Nu skulle idioten (Nicolai), har låst en PinNokia op, så det er mere et
> unlock spørgsmål....
>
> Så hold selv din kæft, og læs ordentligt efter !

Vil du ikke være flink og skive neden under det du svarer på for det ser
meget rodet ud når du skriver.

--
Mvh Fuzzbox

Fra : Nina

Dato : 04-08-08 16:50

http://www.unlocked.dk/

Det ser ud til at dette link kan hjælpe dig. Fandt det via Google.

Mvh. Nina

_________

Fra : Fister

Dato : 08-08-08 20:33