se w580i
Fra : tina hedeman

Dato : 02-08-08 17:31

hej med jer

jeg har et problem med min mobil, der står jeg min mobil kan få google maps,
men den mobilen skriver, at den kræver dataforbindelse og ind på en google
side for at få flere oplysninger, men kan ikke hitte ud af det. jeg har
telmore og har tilmeldt mig gprs og mms og udlandstelefoni. min mands
sek810i kan godt modtage google maps..
kan nogen hjælpe mig.
tina

Fra : Anders

Dato : 02-08-08 17:41

Du har husket at sætte mobilen op til at modtage GPRS ?
- Det er ikke nok at tilmelde sig hos sin udbyder !

Fra : tina hedeman

Dato : 07-08-08 21:02

´hej
jeg har været inde og tilmelde mig, og fulgt brugsvejledningen, men kan ikke
få det til at virke øv øv