Samsung U700 - hukommelse
Fra : [wanker]

Dato : 30-07-08 12:40

Hejsa.
Min kæreste har en Samsung U700 som har 98 sms'er i indbakken, og tlf
siger at hukommelsen er fuld og at der skal slettes beskeder.
Kan det virkelig passe at den ikke kan rumme mere ?
Jeg har en Sony Ericsson W910i med 1 GB hukommelseskort, og der ligger
ca 500 sms'er.'
Så vi forsøgte at købe tilsvarende kort, men det hjælper ikke....(?)

Har i nogle erfaringer med dette ?

Mvh JW