Nokia PC-Suite
Fra : Peter T.

Dato : 29-07-08 13:22

Min Nokia er jo væk. Hvordan får jeg adgang til alle de ting, som jeg har
kopieret fra min Nokia 6300 og over på pcen?

Bortset fra synkroniseringsdelen, hvor jeg - ad en slags bagvej - får
adgang til mine kontakter, så kan jeg ikke rigtig finde de gamle smser, som
jeg pt. har brug for adgang til lige nu.

--
Peter T.

Fra : JH

Dato : 29-07-08 15:08

> ikke rigtig finde de gamle smser

Så vidt jeg ved, så findes sms'er ikke lokalt på din PC, men læses
hver gang fra din telefon. Man kan lave en export af dem, men det er
selvfølgelig lidt for sent nu, da du ikke har adgang til din telefon.

/J

Fra : Peter T.

Dato : 31-07-08 15:15

In article <kp8u84dvtt8vhaeb8s6dcdc56ov1916emg@4ax.com>, none@none.com
says...

> Så vidt jeg ved, så findes sms'er ikke lokalt på din PC, men læses
> hver gang fra din telefon. Man kan lave en export af dem, men det er
> selvfølgelig lidt for sent nu, da du ikke har adgang til din telefon.

Det var lidt kluntet skrevet af mig, men det er backuppen jeg skal have
adgang til. Karsten har dog givet mig et par bud på det, som jeg skal
kigge på.

--
Peter T.

Fra : Karsten

Dato : 29-07-08 17:58

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> som
> jeg pt. har brug for adgang til lige nu.

Hvis jeg har forstået dit problem rigtigt, så skulle det her program kunne
hjælpe dig.

Noki is a utility to explore and extract Phone book, SMS, Calendar, Memo,
Bookmark and other user files from the backup file of Nokia phone
http://nokisms.googlepages.com/

Hvis ikke, så findes der også det her program.

ABC Amber NBU Converter is a useful tool that converts messages from your
NBU (Nokia Backup)
files to many document formats (PDF, MS Word, HTML, RTF, TXT and others).
http://www.processtext.com/abcnbu.html

Fra : Peter T.

Dato : 31-07-08 15:14

In article <fedf$488f4bfb$55184e9c$27697@news.arrownet.dk>,
faerk@skjern-net.dk says...

> Hvis jeg har forstået dit problem rigtigt, så skulle det her program kunne
> hjælpe dig.
[snip]

Super! Jeg siger tak. :)

--