Samsung X-450 skifte nummer til telesvarer~
Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-07-08 16:29

Hej

Hvordan skifter man nummeret til telefonsvaren. Det ligger på et-tallet og
er den første "entry" i speeddial/hurtigopkald. Problemet er, at det lader
til at være hardkodet, og der er ingen genveje til det nogen steder. Jeg har
skiftet fra tele2 til cbb, og telefonen er simlåst til tele2, men virker
eller fint.

Jeg har været manualen igennem forfra og bagfra, den siger blot, at entry et
er reserveret til voicemail...

Claus

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-07-08 17:57

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> wrote:
> Hej

Prøv

a.. Tryk på Menu.
b.. Find Tekstbeskeder, og tryk på Vælg.
c.. Find Telefonsvarer, og tryk på Vælg.
--
ad

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-07-08 21:10

Awul Dasfilshabeda skrev bl.a. følgende:

> Prøv
> a.. Tryk på Menu.
> b.. Find Tekstbeskeder, og tryk på Vælg.
> c.. Find Telefonsvarer, og tryk på Vælg.

Holdakæft et totalt sindsygt sted at anbringe den slags!!
Det er en besynderlig logik..

Hvis du vidste, hvor lang tid jeg har brugt på disse menuer

1000 tak, det var lige hvad jeg skulle bruge....

Bortset fra det, så fandt jeg en hemmelig kode, som giver adgang til nogle
meget tekniske menuer, hvad kan man mon ændre her?

Claus

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-07-08 16:34

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> Bortset fra det, så fandt jeg en hemmelig kode, som giver adgang til
> nogle meget tekniske menuer, hvad kan man mon ændre her?

Hej
Jeg ved det ikke , men det med svaren fandt jeg hos tdc

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

--
ad

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-07-08 10:08

Awul Dasfilshabeda skrev bl.a. følgende:

> Jeg ved det ikke , men det med svaren fandt jeg hos tdc
>
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Jeg havde skam været hele manualen igennem, jeg har den på tryk, men jeg
havde bare ikke fantasi nok til at leder under teksbeskeder, når der er en
special menu til speeddials.

Claus