SE W760i
Fra : Johnny

Dato : 26-07-08 23:47

Hej

Jeg forventer at købe mig en SE 760i med GPS og wayfinder forudinstalleret
i.

Mit spørgsmål er så:

Kan jeg skifte til noget andet GPS software?

Kan jeg bruge Garmin XT´s software?

Eller skal jeg bruge noget helt andet?

Mvh
Johnny

Fra : PSD

Dato : 27-07-08 17:48

Der er jo google world-map i også, og det fungere også fint på gps... så jeg
vil tro, ja......
- men jeg ved det selvfølgelig ikke....

Fra : Max

Dato : 27-07-08 20:36

Hej Johnny

> Kan jeg skifte til noget andet GPS software?

Hvad har du imod Wayfinder ?

--
Mvh Max

Fra : PSD

Dato : 27-07-08 23:17

Er der nogen der ved hvad wayfinder koster ud over de første 3 måneder ??

Fra : Johnny

Dato : 28-07-08 00:38

"PSD" <psd@1.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad wayfinder koster ud over de første 3 måneder ??

Det jeg har kunnet finde ud af, er at den koster 400 kr årligt.

Det ville jo være rart at spare, hvis der findes gratis software til en
mobil.

Er der nogen der kender noget godt gratis software?

Mvh
Johnny

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-07-08 20:31

Tjek www.mobil-navigation.dk

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Johnny

Dato : 28-07-08 00:40

> Hej Johnny

> Hvad har du imod Wayfinder ?
>
> --
> Mvh Max

Kender ikke programmet. Og så koster det et årligt gebyr.

Men kender Garmin og kunne godt tænke mig deres.

Johnny

Fra : Max

Dato : 28-07-08 08:51

Hej Johnny

> Kender ikke programmet. Og så koster det et årligt gebyr.

Jeg har nu både version 6 og 7 med livstidslicens.

--
Mvh Max

Fra : Johnny

Dato : 28-07-08 09:24

> Hej Johnny

> Jeg har nu både version 6 og 7 med livstidslicens.
>
> --
> Mvh Max

Heldig nok for dig, andre må betale.

http://www.wayfinder.com/?id=3991&lang=DK

Fra : Max

Dato : 28-07-08 09:49

Hej Johnny

> Heldig nok for dig, andre må betale.

Andre kan da også købe en liftetime licens

Mvh Max

Fra : Johnny

Dato : 28-07-08 17:48

> Hej Johnny

> Andre kan da også købe en liftetime licens
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383308
>
> --
> Mvh Max
Det er jo så kun Norden.
Jeg ønsker Europa

Johnny

Fra : Max

Dato : 28-07-08 20:33

Hej Johnny

> Jeg ønsker Europa

Så finder du da bare sådan en og køber den.

--
Mvh Max