Nu fandt jeg afløseren for min 5140
Fra : Martin Bak

Dato : 26-07-08 14:30

Jeg har i dag bestilt en Sonim XP1 BT
Jeg glæder mig vildt til at få den i hænderne. At dømme efter videoerne på
Youtube hvor folk forsøger at ødelægge den, kan den holde til hvadsomhelst.
Den bliver kørt over af biler, forsøgt smadret med baseballbats, skudt til
vejrs med fyrveriraket, dyppet i håndvasken fyldt med vand og blandet i en
betonblander med cement, for bare at nævne nogle ting. Og den holder til
det.
Tilmed skulle den være mere betjeningsvenlig end min Nokia, (bedre knapper,
bedre display) men der skal heller ikke meget til...Desuden har den jo BT,
hvad jeg altid har savnet på Nokiaen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 05-08-08 22:23

> [...]
> knapper, bedre display) men der skal heller ikke meget til...Desuden har
> den jo BT, hvad jeg altid har savnet på Nokiaen.

Jo, -jeg har fået min nye telefon. Og den er da for fed. Nem at taste på,
totalt solid at røre ved. Jeg har endnu ikke prøvet at sende den tilvejrs
med en raket eller lavet burn-out på den
Men alt i alt en fed fon. Den virker mere robust end 5140'eren. den har
ingen kamera, men det har jeg heller aldrig brugt på den anden, så det er
vel ligemeget. Den ha heller ikke lygtefunktion, det har jeg heller aldrig
brugt. Så den kan vel det den sklal, et godt tastatur og en god lyd. Jeg
savner en ringetone der er til at holde ud at høre på, men det kan jeg vel
selv lægge ind når jeg får det rigtige kabel...

--
Martin
www.martinbak.dk/