skærm nokia6500 classic
Fra : KS

Dato : 25-07-08 19:51

min skærm på min helt nye nokia 6500 classic er blevet ødelagt - er det
muligt at skrifte det og evt hvad er prisen for det???

på forhånd tak

kenneth

Fra : Anders

Dato : 25-07-08 20:04

Er LCD displayet ødelagt, eller er det kun fronten ?

Fra : KS

Dato : 25-07-08 21:26

"Anders" <spørgefter@den.com> skrev i en meddelelse
> Er LCD displayet ødelagt, eller er det kun fronten ?

LCD display er i stykker på øverste venstre 1/4del

mvh
Kenneth

Fra : Anders

Dato : 26-07-08 05:40

Dem har jeg ikke set endnu, men de skal nok komme, du kan evt. købe en
defekt mobil, og tage et LCD display derfra, så har du nogle reserve dele.

Fra : JYH

Dato : 26-07-08 11:41

KS wrote:
> min skærm på min helt nye nokia 6500 classic er blevet ødelagt - er
> det muligt at skrifte det og evt hvad er prisen for det???

Du kan måske købe en ny skærm her og så selv skifte den ud:

http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html

Fra : KS

Dato : 26-07-08 19:19

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Du kan måske købe en ny skærm her og så selv skifte den ud:
>
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html

hmmm syns ik jeg kan finde en lcd-skærm under 6500 classic
og i givet fald så er 6500c ikke lige sådan at åbne

mvh
kenneth

Fra : KentBM

Dato : 30-07-08 19:40

KS skrev:
> min skærm på min helt nye nokia 6500 classic er blevet ødelagt - er det
> muligt at skrifte det og evt hvad er prisen for det???

Min søsters barn har knækket skærmen på den Nokia 6500 classic, som hun
købte for sine konfirmationspenge. Flere af hendes kammerater har også
købt en sådan telefon og fået ødelagt displayet. Og det skulle efter
sigende (det er jo teenager) være ved at have telefonen i lommen, som de
plejer med deres telefoner.

Den er vist temmelig sart. Men det hjælper selvfølgelig ikke dig

--

Kent

Fra : KS

Dato : 30-07-08 21:53

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> plejer med deres telefoner.
>
> Den er vist temmelig sart. Men det hjælper selvfølgelig ikke dig

min blev klemt i bagsmækken på bilen....

mvh
kenneth