IIS 5.0
Fra : S@ndman

Dato : 23-07-01 19:04

Hejsa,

Jeg har et kæmpeproblem, jeg har lavet en db og lagt den i den folder, men
kan ikke se den i browseren. Her er min kode, så I kan se om jeg har lavet
noget galt:

1 <html>
2 <title>Personer i db</title>
3 <head>
4 </head>
5 <body>
6 <%
7 Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
8 Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" &
Server.MapPath
9 ("db/tutorial.mdb")
10
11 strSQL = "Select * from personer"
12
13 Set rs = Conn.Execute(strSQL)
14
15 Conn.Close
16 Set Conn = Nothing
17
18 %>
19 </body>
20 <html>

Jeg har en database i htmldk/db/toturial - men den siger der er fejl i linje
9.......det kan jeg ikke forstå..

P.S. Hvordan kan man iøvrigt se og bruge sin IIS5, ligesom man kunne have
sin PWS i trayen...??

Jimmy

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-07-01 19:23

Din linje ny skal op bagpå linie 8. Og desuden skriver du jo slet ikke noget
af det du har hentet ud.

--
"No matter how great and destructive your problems may seem now,
remember, you´ve probably only seen the tip of them."

Fra : S@ndman

Dato : 23-07-01 19:32

Takker, jeg har fundet ud af det, jeg er nybegynder. Jeg har tilføjet lidt:

response.write rs("id") osv....