Divx format.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 23-07-01 18:23

Hej gruppe.

Jeg har et problem med at afspille en film i divx format på windows media
player. Hvordan kan man komme til at kunne afspille den?

Mvh. Lars.

Fra : peter-nt

Dato : 23-07-01 18:40

Du mangler sansynligvis divx - codec, du kan se mere/downloade her:
http://www.ultimateresourcesite.com/divx/main.htm
mvh peter-nt

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 23-07-01 22:04

Hej Peter.

Det er mig med modemhastigheden. Har du fundet ud af noget med mit modem.

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 23-07-01 22:23

Hej Peter.

Jeg kan ikke få divx formatet til at virke. Kan du ikke give mig en
rækkefølge på hvor man hente det og hvordan man skal installere det?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-07-01 22:39

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> writes:

> Jeg kan ikke få divx formatet til at virke. Kan du ikke give mig en
> rækkefølge på hvor man hente det og hvordan man skal installere det?

Prøv at fjerne den codec du har installeret nu og erstat den med
Kristal Studio pakken:
http://flightsimmers.net/helipad/ksdivx/

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 23-07-01 22:49

Hejsa.

Jeg har fået det til at virke.
Takker mange gange for hjælpen.

Mvh. Lars.

Fra : Kim Eichen

Dato : 25-07-01 01:22

Jeg har også problemer med divx, jeg kan godt afspille film, men der er
ingen lyd i windows mediaplayer, men der er lyd og billede hvis jeg anvender
real-player

Mvh Kim

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 25-07-01 12:32

Hej Kim.

Jeg har både lyd og billed i windows media player. Jeg har nemlig fået det
til at virke. Har du hentet et divx codec. Du kan hente v3.11 alpha på denne
side. http://www.simplez.dk/ . Det gjorde jeg også virkede det i windows
media player.

Mvh. Lars.