Dagens 'dummeste' vittighed (Havgaard Type~
Fra : Den Blå Gris

Dato : 16-09-08 02:39

Hej,

Musens største problem er: De Bli'r Ophidsede NAR de ser en kat....

Musen løv'er efter katten og siger "Hej Miss, hej Miss, jeg er en MUS,
skal vi ikke gå hjem til dig og lege....?"

Et par DAGE senere:

Musen: "Ups, der dummede jeg vist MIG igen...?"

"O-G-H tilføjer: Av FOR HELVEDE var det en rigtig KAT"...

Katten: "Hvorfr' spilder JEG dog min tid på de der små idioter, skulle
man ikk' bare smutte ned I 'Netoo' og købe et par 'bøfler' i stedet
for....?"

Tjaeh, hvorfor ikk'...?

MVH

Selvfølgelig VED denne lille 'LAMME MUS' det hele, men noget at
gøre....? - Hvorfor? - For MiSSens SKYLD alene - Sjovt hva'r?

Med Meget Meget Meget VENLIG hilsen
En 'KAT' der leger med sin 'Lille MUS'...

Fra : Den Blå Gris

Dato : 16-09-08 02:47

Det 'HER' kan 'KUN' lade sig gøre hvis man 'VIRKELIGT' er ekspert...

Musen Tilføjer: Og 'KAN' du da finde ud af 'NOGET SOM HELST' lille
MiSS'e - KAT ? -"Ekspert" I noget som 'fogh'ing' helst lille dumme
misse-kat ????

-Og tilføjer: "Jeg vil da snarest, og nærmest, sige at jeg DA keder
mig..."

Med Hedeste Hilsener

Fra : Den Blå Gris

Dato : 16-09-08 02:57

Og '3 måneder senere' så var 'Musen' president, og 'katten' SAD I
FÆNGSEL for at "have irriteret en MUS"....

Hvem vandt lille "Missi'ng - KAT" udtalte musen, mens 'KATTEN' svarede
"Det ved jeg SGU' ikk'"

Katten var 'sort' og 'musen' var 'hvi'd, men et øjeblik kom der sgu et
svar fra Saint Michael him'slf: Som STRAF til jer to: "Både Mus og
Katte bli'r sgu "zebra-stribede" de næste "2000 år". Æng'len
tilføjede: "jeg kunne brække mig" endnu engang"....

MVH

Iggy & Skratchy
www.DenUforsvarligeUnderholdningsTjeneste.guk

-Gud hvor har' vi dog "dummet us" mange gange...1