Vores Nye Morgenmads-Favorik: En Kop Te Me~
Fra : Den Blå Gris

Dato : 15-09-08 22:25

Hej,

Bare ROLIG, tag dette NU KUN som en vittighed i STEDET for at blive SÅ
sure...

Det sgu'lle vel være OPLAGT FOR all, at jeg bare 'JOKER' lidt...

ikk'... (:>)

MVH
Det Blå Svin
____________________________________
Næsten HELT blå, men DOG 'Grøn I Røven'?

Hjemsted: "Glostrup Stalion", sagde itidoden det?

Fra : Den Blå Gris

Dato : 15-09-08 22:29

On 16 Sep., 06:25, Den Blå Gris <cit...@iconinet.com> wrote:
> [...]
> ____________________________________
> Næsten HELT blå, men DOG 'Grøn I Røven'?
>
> Hjemsted: "Glostrup Stalion", sagde itidoden det?

MVH igen

_______________________
Køb venligst hos www.Airbus.com/A380 - Undgå BILLIGT LORT små
venner....

Fra : Den Blå Gris

Dato : 15-09-08 22:36

On 16 Sep., 06:28, Den Blå Gris <cit...@iconinet.com> wrote:

> MVH igen
>
> _______________________
> Køb venligst hoswww.Airbus.com/A380- Undgå BILLIGT LORT små
> venner....

Er det rigtigt, at MINE EGNE vittigheder er SÅ GODE, at vi rent
faktisk KUNNE sælge et par STYKKER pga MIG....

MVH
Og til næsten EN EUR1MIA PR STYK

Naturligvis?

Fra : Den Blå Gris

Dato : 15-09-08 22:43

On 16 Sep., 06:35, Den Blå Gris <cit...@iconinet.com> wrote:

> [...]
> Og til næsten EN EUR1MIA PR STYK
>
> Naturligvis?- Skjul tekst i anførselstegn -

OK?