De fremmede.....
Fra : Malene P

Dato : 15-09-08 05:19

...... holder deres hjemlandes stolte traditioner i hævd. Fint med den slags
kulturberigere.
http://www.bt.dk/article/20080914/krimi/80914044/

Malene P

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-09-08 07:20

Malene P har bragt dette til os:
> ..... holder deres hjemlandes stolte traditioner i hævd. Fint med den slags
> kulturberigere.
> http://www.bt.dk/article/20080914/krimi/80914044/

Nu ikke så negativ, når gruppens regnedrenge har kigget på problemet
eksistere det ikke mere.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-09-08 15:02

In article <gakuq4$hta$1@newsbin.cybercity.dk>,
Mr.Larsen <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote:

> Nu ikke så negativ, når gruppens regnedrenge har kigget på problemet
> eksistere det ikke mere.

Kom nu med nogle meninger og forslag til løsninger. Det er et
diskussionsforum det her, og det er dødsygt at se hvordan I røvkeder os
andre ved at poste links til skodaviser. Helt ærligt. Hvad vil DU gøre
ved problemet? (Formentligt ikke en fis).

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-09-08 15:10

Palle Jensen kom med følgende:

> [...]
> andre ved at poste links til skodaviser. Helt ærligt. Hvad vil DU gøre
> ved problemet? (Formentligt ikke en fis).

Hvis det stod til mig, røg de skiderikker ud på røv og albuer, vi har
intet at bruge det affald til.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-09-08 18:42

In article <gaoeo9$2g6e$1@newsbin.cybercity.dk>,

> Hvis det stod til mig, røg de skiderikker ud på røv og albuer, vi har
> intet at bruge det affald til.

Hvordan vil du med de eksisterende redskaber vi har i lovgivningen
udføre den handling? Er der nogen politisk årsag til at vi ikke kan
smide dem ud på røv og albuer? Hvad skal politikerne stille op (For nej
der ER ikke en løsning i den store bog der hedder: "Smid dem af helvedes
til og få "dem" hængt på et stadion i Iran").

Hvad gik der galt siden det er gået så vidt? Hvorfor er Nørrebro hårdest
ramt? Hvorfor gør politet først noget nu, selvom vi har kendt til
problemet i mange år?

99.99% af alle indlæg her i gruppen, handler kun om links og historier
om overfald, skyderier m.m. Det er sgu da ingen sag at konstatere de
ting! "De skal bare ud" kan man sige én gang og så er der ligesom ikke
mere luft i den ballon.

Fra : Malene P

Dato : 16-09-08 18:54

"Palle Jensen" <2.0diesel@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad gik der galt siden det er gået så vidt? Hvorfor er Nørrebro hårdest
> ramt? Hvorfor gør politet først noget nu, selvom vi har kendt til

Politisk korrekthed, berøringsangst og ignorance gennem 25+ år?

Malene

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-09-08 15:10

> [...]
> andre ved at poste links til skodaviser. Helt ærligt. Hvad vil DU gøre ved

Hvis det stod til mig, røg de skiderikker ud på røv og albuer, men der
er for mange "nyttige idioter" der mener vi har brug for
kulturberigelse.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...