Sir Haugaard Udtaler: Lad os få mer 'MOTOR~
Fra : Den Blå Gris

Dato : 14-09-08 12:21

(Ja, jeg tror da at det var ham)

Hvar' det ikk' ham der savde der her intelligende' ?

-Vi har lavet eksperimenter med en S-bus fra Albertslund til Ballerup
med en MEGET kraftigere turbo-kompressor: Og 'uden en tvivl' : En HELT
og aldeles success!

-Mer end 1000 HK, og kunne stikke af fra selv en Ferrari, hvis det
skulle være....? - Tror i STADIG at jeg lyver...................

MVH

Hvorfor er der altid nogle 'kvævulander' som er i vejen ?

______________________
Hvad ska' vi nu finde påvs?

Fra : Den Blå Gris

Dato : 14-09-08 12:26

On 14 Sep., 20:20, Den Blå Gris <cit...@iconinet.com> wrote:
> [...]
>
> MVH

> Hvorfor er der altid nogle 'kvævulander' som er i vejen ?

Ps. Vedr. Turbo-Kompresorerne: Vi anbefaler "Rolls Royse 'SuperStar'
2008 Deluxeuse". -The BEST a man CAN get here on Earth...

(:>)

MVH

MIG ?