Igen fyrer man en løgn af
Fra : Kim2000

Dato : 10-09-08 21:35

Ifølge forsvarsministeriet tjener en udsendt konstabel 45.000 kroner (TV2
teksttv), at konstablen så kun kan se 25.000 på sin lønseddel skal man
selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom sygeplejerskerne der tjener
32000, lærere, der tjener 35 og politimændene med 38......

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-09-08 21:41

> Ifølge forsvarsministeriet tjener en udsendt konstabel 45.000 kroner

Skandaløst. En udsendt konstabel bør tjene mindst det dobbelte. Er der ikke
penge til at aflønne vore udsendte soldater bedre, kan man passende halvere
lønnen for folkeskolelærere, sygeplejersker, SOSU'er og andre faggrupper,
der har alt for høj løn i forhold til deres arbejdsindsats, så vi kan
aflønne de for samfiundet livsvigtige personer bedre.

Og nej, det er ikke skrevet i sjov.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-09-08 21:51

Jens Bruun wrote:
> [...]
> og andre faggrupper, der har alt for høj løn i forhold til deres
> arbejdsindsats, så vi kan aflønne de for samfiundet livsvigtige

Jamen sådan var det i din skoletid. Din mening er jo tydeligt dannet af en
alt for lavt lønnet folkeskolelærer, som du i sin tid har været så uheldig
at have. En ordentlig lærer ville jo aldrig gå for det halve i løn ...

--
Kurt Lund

Fra : Tony

Dato : 10-09-08 21:53

> [...]
> faggrupper, der har alt for høj løn i forhold til deres arbejdsindsats, så
> vi kan aflønne de for samfiundet livsvigtige personer bedre.

Helt enig.
Jeg fatter ikke at en soldat vil sætte livet på spil for SÅ ussel mammon.
Ren kræmmermentalitet fra statens side.

Tony

Fra : @

Dato : 10-09-08 22:09

On Wed, 10 Sep 2008 22:53:12 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Helt enig.
>Jeg fatter ikke at en soldat vil sætte livet på spil for SÅ ussel mammon.
>Ren kræmmermentalitet fra statens side.

gad vide hvad lønnen i fremmedlegionen er?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 00:05

> [...]
> faggrupper, der har alt for høj løn i forhold til deres arbejdsindsats, så
> vi kan aflønne de for samfiundet livsvigtige personer bedre.

Udbud og efterspørgsel bør afgøre om konstablen bør tjene mere eller mindre

Fra : Tony

Dato : 10-09-08 21:45

> [...]
> selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom sygeplejerskerne der tjener
> 32000, lærere, der tjener 35 og politimændene med 38......

Det er vel brutto.

Tony

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 10-09-08 22:00

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> [...]
> skal man selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom
> sygeplejerskerne der tjener 32000, lærere, der tjener 35 og

Omregnet til de bruttolønninger de nævnte faggrupper gerne vil
sammenligne sig med, lyder de tal ikke helt ved siden af. Du skal
tænke på at fastansatte i forsvaret optjener løn til uddannelse efter
kontraktens udløb, og det skal jo altså regnes ind et sted, bare for
at tage den største post.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : @

Dato : 10-09-08 22:14

On Wed, 10 Sep 2008 23:00:00 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> Omregnet til de bruttolønninger de nævnte faggrupper gerne vil
>sammenligne sig med, lyder de tal ikke helt ved siden af.

den eneste reelle måde at udregne lønninger så sammenligning er mulig
er ved at sammenligne de forskellige arbejdsgiveres udgift ved at have
medarbejderen ansat, fordi der er store forskelle på hvordan
lønmodtagere har vlagt at forvalte deres løn på

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 10-09-08 22:21

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> medarbejderen ansat, fordi der er store forskelle på hvordan
> lønmodtagere har vlagt at forvalte deres løn på

Så man skal påregne at fordi man er soldat som fyrer 1 millionkroners
missiler afsted, så skal man have mindre i løn???
Det er da heller ikke mit problem om min kommune bruger olie som opvarmning
istedet for biobrændsel. Nu må du sguda lige komme ind i kampen, det rager
da arbejder hvad arbejdsgiver har af udgifter til sine ansatte.

Fra : @

Dato : 10-09-08 22:37

On Wed, 10 Sep 2008 23:21:13 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Så man skal påregne at fordi man er soldat som fyrer 1 millionkroners
>missiler afsted,

nej

hvad den ansatte foretager sig kommer ikke sagen ved

hvad arbejdsgiveren har af udgifter ved at have den ansatte i sit
firma kommer sagen ved hvis du vil sammenligne lønninger

elers kunne en person med en månedsløn på 200.000 hvoraf de 188.000
blev sparet op til pension gennem en arbejdsgiveradministreret ordning
jo påstå kun at få en månedsløn på 12.000

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 00:09

> nej

USA vil have afprøvet missilerne

Vi er i krig for at behage USA

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-08 04:11

Bo Warming skrev:
> "@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> USA vil have afprøvet missilerne
>
> Vi er i krig for at behage USA

Vi er ikke i *krig*.. slap nu af

- cep

Fra : Peter

Dato : 11-09-08 08:53

Claus E. Petersen wrote:

> Vi er ikke i krig.. slap nu af

øh... hvad laver danske soldater i Afghanistan og Irak så? Skovtur?
Badeferie?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-08 08:53

Peter skrev:

> øh... hvad laver danske soldater i Afghanistan og Irak så? Skovtur?
> Badeferie?

FN mandat til at sikre civilbefolkningen indtil landets regering kan
overtage kontrol og sikkerhed hvad angår landets suverænitet?

- cep

Fra : Peter

Dato : 11-09-08 09:13

Claus E. Petersen wrote:

> FN mandat til at sikre civilbefolkningen indtil landets regering kan
> overtage kontrol og sikkerhed hvad angår landets suverænitet?

Smukt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-08 09:43

Peter skrev:

> Smukt

Tusind tak.

- cep

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 10-09-08 22:45

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> Så man skal påregne at fordi man er soldat som fyrer 1
> millionkroners missiler afsted, så skal man have mindre i løn???

Nej, hvordan får du den tanke?

> [...]
> opvarmning istedet for biobrændsel. Nu må du sguda lige komme ind i
> kampen, det rager da arbejder hvad arbejdsgiver har af udgifter til

Prøv at forholde dig til argumentet, frem for at brænde en stråmand
af. Jeg ved du er knøv nok til at læse indenad.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 10-09-08 23:11

Kim2000 skrev:
> [...]
> selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom sygeplejerskerne der tjener
> 32000, lærere, der tjener 35 og politimændene med 38......

Imo er 45000 en minimal løn, taget i betragtning af udstationerede
konstablers arbejdsforhold.. konstant ude, hjemme hver 3'de uge (eller
noget i den stil), hårdt fysisk arbejde, et til tider hardcore
arbejdsmiljø, mulighed for at blive sprængt i luften afhængigt at
arbejdsplads, grædene kone/kæreste i telefonen der "er bange".
Dobbelt løn ville ikke være urimeligt efter min mening

Jeg har svært ved at se problemet i at lønne folk efter indsats.

En konstabel arbejder langt hårdere for lønnen end nogen af de der
brokker sig over at det da er "for meget".

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 01:18

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har svært ved at se problemet i at lønne folk efter indsats.
>
> En konstabel arbejder langt hårdere for lønnen end nogen af de der brokker

Hvis konstablens lederskab få Taleban til at trække sig tilbage, så er han
meget værd for DK

Og krigen handler om at behage USA

Hans indsats er 1. at han gad gennemføre uddannelse 2. at han tør være i
farlig Helmand provins

Min far havde venner der kreativt selv udtænkte sprængstofløsninger mod
tyskerne 1943-45, men han selv turde intet

Idag ser vi at DK ikke forkortede krigen et sekund, så jeg er glad for at
han ikke ydede anden indsats end på ide-planet.

Dansk indsas er at VÆRE MED i krigen, aflønning af personel er ikke
altafgørende

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-08 04:11

Bo Warming skrev:
> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvis konstablens lederskab få Taleban til at trække sig tilbage, så er han
> meget værd for DK

Hvis DK sender en konstabel ud er det ikke konstablens opgave at skabe
en politisk gevinst for "DK".
Det er et arbejde, som mange andre, men langt hårdere end både
bygningsarbejderes og politifolks.

> Og krigen handler om at behage USA

Det er jeg ikke uening i, men selv óm det er dét det handler om, gør det
vel ikke konstablernes arbejdsmiljø bedre?

> Hans indsats er 1. at han gad gennemføre uddannelse 2. at han tør være i
> farlig Helmand provins

3) at han melder sig til opgaven.. Bosnien, Irak, Afghanistan.
Det lyder søgt, men jeg tror faktisk på at danske soldater i udlandet
gør en forskel, og sætter en ære i at repræsentere os.

> [...]
>
> Idag ser vi at DK ikke forkortede krigen et sekund, så jeg er glad for at
> han ikke ydede anden indsats end på ide-planet.

Og det er et argumnent for/imod hvad?

> Dansk indsas er at VÆRE MED i krigen, aflønning af personel er ikke
> altafgørende

Igen har du kanske ret.
Danmark ønsker at klæbe til USA med dobbelt gaffa og epox, men det er jo
ikke just nyt.
Dansk udenrigspolitik siden 50'erne.

For mig er det væsentligt at de danske vi sender i krig får en
kompensation der svarer bare nogenlunde til deres arbejdsindsats.
At aflønne dem værre en en arbejder på en boreplatform er simpelthen
under lavmålet.

- cep

Fra : kk

Dato : 11-09-08 08:26

> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Klip..

> Min far havde venner der kreativt selv udtænkte sprængstofløsninger mod
> tyskerne 1943-45, men han selv turde intet

Altså, et skvat!

> Idag ser vi at DK ikke forkortede krigen et sekund, så jeg er glad for at
> han ikke ydede anden indsats end på ide-planet.

Æblet falder ikke langt fra stammen!

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 08:52

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Klip..

> Altså, et skvat!

> Æblet falder ikke langt fra stammen!

Jeg turde godt være selvmordsbomber hvis det gavnede mod Islam - men kender
du en gruppe der kan bruge et ikke-skvat som mig?

P.t. satser jeg på t skrive genial analyse af vor medlidenhed som har fået
os til at importre muslimer og hvis du kan kritisere nedenstående fortætning
af mn citatbog, som forklaring på DK-muslimkatastrofen så vil være taknemlig

Markedsjøden, folkemordskineseren, telegramstil-forhistorie så du tilgiver

- mennesket blev det lyvende dyr, hvor kultur=selvbedrag er alt

-

Chimpanser har et kæmpeordforråd sammenlignet med andre dyr og deres kamp i
gruppen om at få høj status afgøres ikke kun af styrke, sundhed, skønhed,
men i høj grad af evnen til at indgå alliancer og her er løgn et vigtigt
redskab.

Spædbarnsmoderen har tidligt en magtkamp med barnet , og den vinder hun og
gør barnet til sin elskede alliancepartner. Hos mange abearter og hos
vildhunde mm kan konkurenter vildlede en selvhadende taber-mor, så hun slår
sit barn ihjel. Det er en måde at undgå konkurrenter til eget afkom at man
ved del og hersk politik og gradvis salami-metode får drevet en kile ind i
konkurerende familiers sammenhold. og gør dem forvirrede, splittede.(og evt
passive).

Én kilde til splittelse består i, at vi har svært ved at lyve overbevisende,
hvis vi ikke selv tror på løgnen. Derfor opstod religion, hvor
forfaderdyrkelse var fælles tro og nogle forfædre var finere end andre.

Alskens bekvemme, men tvivlsomme forklaringer gjordes til fællesgods i
religionen, men selvbedrag er også en individuel sag og ved at tro på en
løgn , evt gøre den central i sin tro, gøre den til en livsløgn, blev man
dygtig til at få andre til at tro på sin skadelige vildledning.

En mere håndfast og indre åndelig kilde til menneskets rige fantasiliv
opstod ved, at vi lærte at kaste sten, præcist, overhånds. Aber kaster
underhånds eller fra trætoppe ned mod angribere, men vor hang til at gå på
to ben gennem savannens høje græs , medbringende kastevåben i forlemmerne
har fået os til at ændre anatomien evolutionært og bla.. kaste på den
præcise og kraftfulde måde , vi kender fra en baseballpitcher.

For at ramme et fjendtligt mål der bevæger sig, skal man kunne FORESTILLE
sig noget, der endnu ikke er sket, og det har tidligt trænet os i
virkelighedsflugt og illusioner. Når vi opfandt avancerede våben og maskiner
var det i høj grad en praktisk forestillingsevne, der adskilte os fra dyrene
og gjorde os overlegne.

Men jo mere uvirkelig en tankeverden, jo større risiko for fremmedgørende
selvbedrag ,så vi forvirrer os selv ind i angstens helvede af lediggang, og
det skitzosplittede sinds uhåndgribelighed og forvirring, hvor man kan lægge
lag på lag af løgn, så man snart ikke selv kan se "forskel på op og ned"

Tidligt opnåede vi falsk selvtilfredshed ved at sammenligne egen adfærd som
opleves som baseret på sandhed, med andres adfærd, som opleves løgnebaseret
dvs naragtig. "Tak gud at jeg ikke er som ham der , synderen" siger
farisæeren om den foragtede tolder, og det er næppe en tradition fra sen
oldtid og tidlig jødedom men en normalitet fra tidlig jægersamler-stenalder.

Nogle opnåede et løgneunivers, der gjorde dem til charmerende vindere, andre
blev set som syndige tabere.(bl.a. farisæere og toldere )

Nogle har kunne kompensere for nul-charme ved at producere, hvad andre havde
lyst at bytte sig til, og rangforskelle er ofte blevet retfærdige og
gavnlige ved, at den der forstod at producere og sælge, hvad der er mangel
på ,er i høj kurs, dvs er vinder.

Den, der tanketomt producerer, hvad der ikke er efterspørgsel på, blev en
fattig taber, der ikke kunne opnå indtægt og børnerigdom.

Når der i samfundet opstod sund markedsfrihed, så det var let at skifte sin
aktivitet til der, hvor efterspørgslen er stor, så blev der hurtigt udbud
af, hvad før var mangelvarer, og priser faldt, og alle blev rige og fik råd
til ny redskaber og fik tid til at lære af andre, og derved blev der flere
udfordringer at vælge imellem, og derved fik mange travlt med meningsfuld
aktivitet og oplevede lykke ved, at aktivitet gav resultat, og man steg på
den rangstige, som kvinder bruger, når de skal vælge hvem skal gøre dem
gravide.

De der kunne lære deres børn erhvervssucces, fik særlig mange børn, og et
sandt wirtschaftswunder har fundet sted i sådanne lykkelige tidlige samfund.

Men når et individ stiger på op i klassesystemet, vil et andet relativt set
rammes af social deroute, evt styrtdykke mod taberstatus. Kun hvis
lykkekagen eller territoriet udvides, kan vindernes succes forliges med
taberne. En han og en hun rotte, der slipper ind i et kornlager, kan i lang
tid være besjælet af kun succes og behøver ikke at bekæmpe konkurrenter, men
det er en sjældent forekommende situation, hos både mennesker og dyr. Derfor
blev vinderne dem, der kunne holde andre nede og indgå alliancer og mafiøse
netværk, så særlige tabere ikke kom med i væksten.

Moderen har under svangerskabet haft sin empati med fosteret sat på
automatpilot , idet den lille fik mad og væske fra moderens blod, direkte.

Når navlestrengen overbides, vil den lille snart klynke efter mælk, og mor
giver så bryst, og imens opstår øjenkontakt, der vænner den lille til, at
den ejes af en magtfuld gud, som kan lide, at du smiler og er stille, men du
kan få ekstra opmærksomhed ved, at du lever op til mors forventninger.

Så får du mælk, når du vil have det, og keder dig ikke.

Mors empati eller indfølingsevne betyder, at hun lider, når du lider, og
glædes når du er glad, og hvis en sådan stenaldermor har kunne skaffe sig
mad nok, har det måske været en paradisisk barndom.

Men det er sløvende, hvis der ikke er udfordringer, så en klog mor har ikke
givet alt gratis til sit barn, men har forlangt lydighed og modspil.

Kolikbarnet, der skriger og holder sin mor vågen om natten, er en guds gave
til en mor, der ellers keder sig, og barnet og hun vokser begge med opgaven
og bliver intelligente .De lyver for hinanden og bliver dygtige til
løgnekunst, og dygtigheden kan bruges overfor andre mennesker og skaber
vindere.

Faren er, når snu opinionsdannere i samfundet siger til mødre, at de skal
give barnet alt, hvad det vil have uden modydelse og barnet forkæles og ikke
lærer selv at yde. Så kan medlidenhed gøre dum og stjæle udfordringer fra
den lille, så den bliver ulykkelig af splittethed og kedsomhedens angst.

"Går du til din baby, glem ej pisken", er nærliggende omskrivning af det
berømte råd, som en gammel kone giver profeten i Nietzsches
Zarathustra-bog - mænd der går til kvinder skal give dem udfordringer, skal
ikke "glemme pisken".

Kvinder kan føde børn og forkæles derfor ofte og bliver selvoptagne,
hysteriske og hypokondriske, og kur mod dette kan være et passende modspil
fra en mandlig partner. På forskellig vis i forskellige parforhold, og der
har aldrig været ment at en korporlig piskestraf, skulle være den
dominerende kærlighedsytring til kvinden - og til barnet selvfølgelig
heller ikke. Men man bør være tolerant overfor de, der lever efter biblens

"Den man elsker, tugter man" for hvis ikke varig lemlestelse er tugtens
resultat, så gælder jo ofte at "det der ikke nedbryder dig, gør dig
stærkere"

Når en person lærer sig ekstra dygtighed fx erstatter stenkast med bue og
pil, så vil andre misunde, og det nager at være underlegen, men er man godt
opdraget, kanaliserer man utilfredsheden over i kulturens adelsmærke,
kopiering, og da den dygtige nr 2, en fast second, evt har andre evner, kan
bedre flitsbuer udvikles, og således blev vi et teknisk dygtigt dyr.

Men nogle af dine konkurrenter kan have en interesse i, at din nagfølelse
varer og pssiviserer længe og du søger at løse din bue-mangel ved
infighting, ved at stjæle buen og evt dræbe dens opfinder og ejer.

Ligesom misundelsens nagfølelse kan gøre skade, kan der i tidlige
menneskesamfund have været stor skade af hævnens nagfølelse, som førte til
at overkonger vedtog, at øje-for-øje hævn er gudvelbehagelig.

Det er jo bedre, at man begrænser sit modtræk mod et angreb til minimal
nødværge - fx slår igen som "angreb er det bedste forsvar".

Der har været stor fordel ved at at plage sine konkurrner med nag-følelse ,
for mange typer nag er udviklet i alle kulturer - og ifølge Nietzsche særlig
i jødisk kultur

jalousi, misundelse, hævn, rethaveriskhed, forurettethed, bitterhed.

Kristne mm efterligner strategien

Ofte skaber nag store og skadelige konflikter i en gruppe,især hvis
følelserne fortrænges væk fra bevidstheden og lever deres eget liv i
underbevidstheden

En særlig nagfølelse er samvittighedens, hvor barnet har ubehag ved at have
overtrådt mors moralbud.

Vi husker ikke meget fra de tidlige spædbarnsår, hvor mor sendte vrede
øjekast, når man tissede ved siden af potten, og paradis blev helvede, når
mor tog os ned fra i-favn-oplevelsens paradis til vuggens eller barnevognens
ensomhed..

Mor opnår en særlig magt over barnet ved, at mors vrede over dit og dat
blandes sammen, og når vi siden hen gør noget tvivlsomt vil vi rammes af
samvittighedsnag, men vi ved ikke lige præcis hvordan vi har nedkaldt denne
helvedesstraf over os.

Måske Jewish mammas har rådgivet rabbinere før Abrahams tid og belært dem om
at helliggøre vreden, så der opleves noget faretruende ved at overtræde
ledernes bud, fx flygte i krig. Måske jøders sammenhold i århundrederne,
hvor de var spredt blandt folkeslagene, skyldes at dette , og at de har
fælles moral.mekanismer fx , skam, skyld, samvittighedsnag, forfængelighed,
dagdrømme og selvbedrag.

Man er jo særlig venlig mod dem, man har meget tilfælles med

Når jøder er ultra-kloge og vil bevare den status, kan de nok være fristet
til at drive en deloghersk kile af splittelse ind i ikkejødiske samfund og
presse dem til multietnisk kaos og gennemføre sådant i Israel, så de kan
påstå, at de selv har mod til at være uracistiske, og så bør alle være det.

Fortrængningerne er ikke ukendt i dyrevverdenen, hvor de bla. ses i
overspringshandlinger.

To rivaler der skal til at slås, udtømmer stresshormoner i blodet så de får
maximalt energi i muskler og hjerne.

Ofte indser de, at en ægte hård kamp er for risikabel, og de bakker ud, men
energien skal bruges og den kanaliseres så ind i, at det ophidsede dyr gør
pelsen ren, som om den kriblede med utøj - men den er helt ren allerede.

Rengøringsvanvid har rod i sådant og næsten al hygiejne kan kaldes
overspringsbevægelser

Driften til intens aktivitet er skubbet ned i det ubevidste , og dyret er
ikke selv herre over, om det vælger at gå rundt i buret for at finde en
udgang, eller det piller fjer/slikker pels eller dets opmærksomhed opsluges
af TV-kikkeri, hvilket er typisk for moderne mennesker. I en kampsituation
vil det rumme gavnlig kommunikation, hvis det stanger mod et træ eller
sparker i græstørvene, så det viser sin styrke. Eller det gør
underdanighedstegn, som ved urfugles parringsdans, og derved anerkender, at
have godtaget en passende lav slave-rang, så det skånes.

Under alle omstændigheder lokkes dyret til ikke at prøve kræfter med den
egentlige udfordring, hvilket jo kan ske uden livsvare, hvis man vedtager
uvoldelige regler for træning.

Hvis gruppen er overbefolket, som de kinesiske folk var under
kulturrevolutionen, så er det nok gavnligt, at ledelsen vedtager love, så
der sker en passende grad af folkemord, og det kan kaldes langsigtet kærlig
politik, at Mao fik Kinas wirtschaftswunder i gang således, og så landet
siden hen kunne nøjes med etbarnspolitik og i dag tager denne afslappet - og
der er nul sult og rigelig med job-udfordringer til alle.

Vesten har romantiseret medlidenhed, og det kan let bidrage til
overbefolkning, når man giver gaver til de svage, så de ikke lærer
selvhjulpenhed

Det kan både føre til skabelse af taknemlighedsgæld rettet fra den hjulpne
imod giveren.

Man føler skyld - og evt skam - og ens forfængelighed har det ikke godt, -
syndsbevidsthed præger samvittighedsnag, og der er stor ulykke i dette -
unødvendig ulykke, vil mange mene.

B Warming, 35861000 , gerne ring kritik

Fra : kk

Dato : 11-09-08 10:28

> [...]
> os til at importre muslimer og hvis du kan kritisere nedenstående
> fortætning af mn citatbog, som forklaring på DK-muslimkatastrofen så vil

klip

Den redegørelse var for lang til at jeg gik om bord i den!
Den er næppe gavnlig!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 18:27

> klip
>
> Den redegørelse var for lang til at jeg gik om bord i den!
> Den er næppe gavnlig!

Det er et svært komplilcee men væsentligt emne
Jeg har originale tanker som interesserede vil provokeres af.
Men jeg er i konkurrene med megen mediestøj så jeg håber du gemmer den og
giver det en chance en dag

"Kynisk empati" kunne være overskriften - vi bør indse at vor civilisation
styres af lyveevner og rutiner og ikke af smuk kærighed

Indlægget sendtes idag på denne ng kl 9 41
Fremtidens internetlæsning er skumlæsning

Enhver kommmntar om hvad er særlig mangelfuldt vedr at gøre det til et
gavnligt indlæg vil være værdsat.. Gerne ring 35861000

Fra : Peter

Dato : 11-09-08 08:50

Kim2000 wrote:

> [...]
> skal man selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom
> sygeplejerskerne der tjener 32000, lærere, der tjener 35 og

Er det ikke lige meget hvad lønnen er? Hvis man synes det er for lavt
kan man bare holde sig væk fra "faget".

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-08 00:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> selvfølgelig ikke tage sig af. Det er ligesom sygeplejerskerne der tjener
> 32000, lærere, der tjener 35 og politimændene med 38......

Jamen sådan er det, når Helle Thorning står og råber "mere velfærd", "mere
velfærd", "mere velfærd", så løber fråden jo ud af kæften på over 50% af
danskerne. De er så dumme, at de tror det er naboen der skal betale for det
hele, men kigger de i stedet på deres lønseddel, så ser de netop, hvem der
betaler.

Hilsen Sten