FN gør en forskel
Fra : Kim2000

Dato : 10-09-08 16:56

Meget kan man sige om FN.

Rusland kan frit invadere et land uden FN siger noget, men det er nok fordi
de har travlt med andre sager, såsom at blande sig i hvilke navne en
provinsby i Jylland giver sine gader...... Godt vi har FN.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-08 17:22

> [...]
> fordi de har travlt med andre sager, såsom at blande sig i hvilke navne en
> provinsby i Jylland giver sine gader...... Godt vi har FN.
FN gør især skade og vi skal sammenligne Georgien med Slesvig da vi havde
fået det tilbage i 1920

Så havde det været rimeligt med visse udvekslinger af befolkningsgrupper og
justering af mindre områder.
Russerne har mindst samme krav på reparation som albanerne i Kosovo havde

Fra : vvv

Dato : 10-09-08 18:37

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fordi de har travlt med andre sager, såsom at blande sig i hvilke navne en
> provinsby i Jylland giver sine gader...... Godt vi har FN.
Øhh
Der er vist en historie jeg er gået glip af. Hvad er det med FN og jyske
gadenavne?

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-09-08 18:55

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-15409011.html

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 10-09-08 19:58

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-15409011.html

Tak.

Om det skal være en sag for FN kan man jo diskuterer, jeg finder det lidt
nidkært at de har en mening om den slags detaljer.
Det de siger er jeg dog helt enig i, det er da en uskik at opkalde veje
efter nulevende personer.

Og så er det jo nærliggende at more sig over at de ikke har tid til Rusland
fordi de bruger tiden på gadenavne, men det er lidt søgt når man tænker sig
om, da det næppe er de samme FN-organer der irettesætter ulydige stater der
også tænker over vejnavne.

vv

vv

Fra : @

Dato : 10-09-08 20:24

On Wed, 10 Sep 2008 19:54:43 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-15409011.html

det er dog gældeligt at afstemningen på siden viser at 63% af læserne
går ind for nærhedsprincippet og ikke ønsker indblanding i lokale
affærer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-08 00:22

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> det er dog gældeligt at afstemningen på siden viser at 63% af læserne
> går ind for nærhedsprincippet og ikke ønsker indblanding i lokale
> affærer

Retter politikerne sig efter folkeafstemninger?

Den skånske by Sjøbo afholdt en om ønsket af indvandring og 67% var imod

Danmark fik aldrig en folkeafstemning

Men vi er ikke blevet helt så muslimoversvømmet som svenskerne

Fra : Tony

Dato : 10-09-08 20:40

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48c809ea$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-15409011.html

Jeg er godt klar over, at det er de færreste som har en pletfri fortid.
Men ligefrem at opkalde en vej efter en nulevende spritbilist, synes jeg er
for langt ude.
Men ok, det er jo osse i vestjylland, så hvorfor ikke.

Vi københavnere kunne jo så have en Hans Engelsvej

Tony

Fra : @

Dato : 10-09-08 20:17

On Wed, 10 Sep 2008 17:55:35 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Meget kan man sige om FN.
>
>Rusland kan frit invadere et land uden FN siger noget, men det er nok fordi
>de har travlt med andre sager,

eller fordi lande som Kina og Rusland ønsker de andre medlemmer ikke
at lægge sig ud med

usle kræmmere og kyllinger alle til hobr

>såsom at blande sig i hvilke navne en
>provinsby i Jylland giver sine gader...... Godt vi har FN.

øøøhhh

???

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-09-08 23:57

> [...]

Pamperne har kun travlt med at få overført vore skattepenge til egne lommer

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-09-08 06:58

> [...]
> det er nok fordi de har travlt med andre sager, såsom at
> blande sig i hvilke navne en provinsby i Jylland giver sine

Tja, vi så jo hvordan USA og dets kumpanere (herunder Danmark)
invaderede et andet land uden om FN og hvor man lod hånt om
hvad FN sagde i den anledning. Vi så hvordan man uden om FN
angreb Serbien og vi så hvordan USA angreb Grenada uden
videre. Med andre ord: Hvis Rusland har lært af "de bedste",
kan man ikke fortænke dem i det.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 11-09-08 07:15

On Thu, 11 Sep 2008 07:58:25 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Tja, vi så jo hvordan USA og dets kumpaner(e)...............

Det er utroligt som AHW kan dreje ALT rundt, så det kommer til at
handle om USA, samtidig med at han kritiserer det, når andre blander
muslimer ind i debatten.....

Det er sgu hykleri og dobbetlmoral.....

Fra : Kim2000

Dato : 11-09-08 16:09

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> USA angreb Grenada uden videre. Med andre ord: Hvis Rusland har lært af
> "de bedste", kan man ikke fortænke dem i det.

Jeg synes det er fuld fornuft at FN blander sig i om USA invaderer et land,
om Rusland gør det, om forholdene i Somalia osv osv., men fandme da ikke om
man vil kalde en gade dit eller dat. Det er fuldstændig absurd.

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 11-09-08 21:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Meget kan man sige om FN.
>
> Rusland kan frit invadere et land uden FN siger noget,

Det rager da heller ikke FN - eftersom det var Ok at "vi" "befriede" Kosovo
så må Rusland, Kina, e.t.c. vel kunne gøre det samme!

Fra : @

Dato : 15-09-08 12:32

On Thu, 11 Sep 2008 22:12:02 +0200, "Frithiof Jensen"
<frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

>Det rager da heller ikke FN - eftersom det var Ok at "vi" "befriede" Kosovo
>så må Rusland, Kina, e.t.c. vel kunne gøre det samme!

hvorfor rager de så FN hvad Israelerne gør?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/