Brian "klaphat" mikkelsen
Fra : Snuden

Dato : 08-09-08 00:05

http://politiken.dk/kultur/article563992.ece

Er det ikke utroligt, at en minister kan være SÅ dum?

Snuden

Fra : Mr.Larsen

Dato : 08-09-08 00:07

Snuden kom med denne ide:
> http://politiken.dk/kultur/article563992.ece
>
> Er det ikke utroligt, at en minister kan være SÅ dum?

Jo, de penge kunne bruges på langt bedre ting.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Michael Weber

Dato : 08-09-08 05:17

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> wrote in message
> http://politiken.dk/kultur/article563992.ece
>
> Er det ikke utroligt, at en minister kan være SÅ dum?

Nej.
Hvad der er utroligt er at nogen faktisk har stemt på...den.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-09-08 06:52

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> wrote in message
> http://politiken.dk/kultur/article563992.ece
>
> Er det ikke utroligt, at en minister kan være SÅ dum?

Det er ikke første stunt han laver af den slags, manden er dybt korrupt.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : TBC

Dato : 08-09-08 20:35

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/kultur/article563992.ece
>
> Er det ikke utroligt, at en minister kan være SÅ dum?

Det der i mine øjne gør Brian Mikkelsen så fortvivlende dum, er at han er en
af de politikere der er idealist i en sådan grad at han har mistet enhver
forbindelse til virkeligheden og realiteternes konstitution.

Jeg husker også engang at han helt upåagtende alle manifeste og emperiske
vindspyrd om at det stik modsatte er tilfældet i virkelighedens
konstitution, forsøgte at bilde mig og andre avislæsere ind at man ville få
mere public service indhold ved at privatisere DR og sætte det frit af
politiske forpligtelser. Politikere som Brian rammer alt for ofte netop hvad
der forarger mig mest ved politikere: At de i deres tunnelsynede idealisme
er så upåagtende virkelighedens konstitution og taler den så tåbeligt imod
at de direkte fornærmer vælgernes intelligens.

TBC