Probs med "swapping"
Fra : ThomasT

Dato : 23-07-01 15:41

Når en pc i spillet "anarchy online" bruger harddisken så meget at
bevægelsen i spillet går i stå "swapper". Er der så noget man kan gøre ved
det?
Spillet køre fint nok på min egen pc.

Mit system (kører anarchy næsten godt, det hakker lidt ca 20 FSB)

Athlon 800@900
640 MByte ram
Geforce 256
IBM GXP75 45GB HD
K7V mobo
Win 98SE

Rune's system (køre det ikke optimalt ca. 15 FSB og swapper meget så spillet
står stille, kan det være Win ME)

Celeron 400@475
192 MByte ram
Geforce GTS/PRO
Quamtum fireball 10,4 GB
ASUS P2B
WinME

Hvis det ikke er den rigtige NG så giv mig lige et praj

Håber I har tid.

Hilsen
ThomasT

Fra : John Doe

Dato : 24-07-01 11:37

> Hvis det ikke er den rigtige NG så giv mig lige et praj

Jeg tror dk.edb.spil er bedre. Der sidder alle spillefreaksene.

Mvh
JD