...kan ikke forklare sæd...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 01-09-08 12:51

Det er svært at være fremmed i vores land, Danmark, når man
kommer til at sprede sin sæd:

http://ekstrabladet.dk/112/article1050601.ece

Hvad laver disse folk her i Danmark?

Fra : Thomas M

Dato : 01-09-08 13:17

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Det er svært at være fremmed i vores land, Danmark, når man
> kommer til at sprede sin sæd:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1050601.ece
>
> Hvad laver disse folk her i Danmark?

"- Det var ikke med vilje. Det var J. der førte an. Jeg kan ikke huske, hvad
der skete, men jeg kan afvise at have trængt op i hende, forklarede den
20-årige M for domsmandsretten."

Ikke med vilje? Hans pik røg simpelthen ved et uheld op i hende. Utroligt.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 18:07

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
> den 20-årige M for domsmandsretten."
>
> Ikke med vilje? Hans pik røg simpelthen ved et uheld op i hende. Utroligt.

Er det ikke yderst sjældent at gravidiet opstår ved voldtægt?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 01-09-08 16:17

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:
> Det er svært at være fremmed i vores land, Danmark, når man
> kommer til at sprede sin sæd:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1050601.ece
>
> Hvad laver disse folk her i Danmark?

Godt spørgsmål.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-09-08 16:47

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:z96dnT5_oJy6SibVRVnyvgA@giganews.com...
> Det er svært at være fremmed i vores land, Danmark, når man
> kommer til at sprede sin sæd:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1050601.ece
>
> Hvad laver disse folk her i Danmark?

Ja men nu er der bare den ting ved det at det ikke er Muhamedanere, men
derimod kristne fra Europa og så gør det ikke så meget.

Fra : E.M.

Dato : 01-09-08 17:42

> Ja men nu er der bare den ting ved det at det ikke er Muhamedanere, men
> derimod kristne fra Europa og så gør det ikke så meget.

Hvor ser du det?

E.M.

Fra : Malene P

Dato : 01-09-08 16:50

> [...]
meddelelse news:z96dnT5_oJy6SibVRVnyvgA@giganews.com...
> Det er svært at være fremmed i vores land, Danmark, når man

Spreder deres sæd.

Malene P