MCCains "vicepræsidentkandidat" er ikke an~
Fra : Lyrik

Dato : 30-08-08 14:44

Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden
kvalificeret ledelse!

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-08-08 15:36

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden
> kvalificeret ledelse!
>
> --

Det er godt for dig, du mener Obama er en kvalificeret leder.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-08-08 19:59

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> declared in:
g9biqb$2c3s$1@newsbin.cybercity.dk :
> Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden
> kvalificeret ledelse!

Med andre ord:
Intet nyt fra vestfronten.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-08-08 21:01

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse news:g9biqb$2c3s$1@newsbin.cybercity.dk...
> Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden kvalificeret ledelse!

http://bp2.blogger.com/_uExTzMIDd1Y/R2O5nKq9_tI/AAAAAAAAATE/At2bb_K_3ao/s400/Sarah-Palin-Vogue.jpg

Må være rent guf for de fundamentalistiske kristne i usa's bible bælte. lol

Jan Rasmussen

Fra : Lyrik

Dato : 30-08-08 22:32

> [...]
>
> Må være rent guf for de fundamentalistiske kristne i usa's bible bælte.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Helt ærligt hvem kan forestille sig hende som præsident for USA? Hun er en
joke! Det er typisk for magtens mænd at de bruger attraktive kvinder som
staffage. De viser dermed at de kun skal bruge dem som forskønnende ramme om
deres egen magtfuldkommenhed.
Obama viser i sit vicepræsidentvalg at han er villig til at dele magten og
bruge en mand der kan dække hans svage sider!
Hvilke svage sider hos MCCain dækker Sahrah Palin? Hun dækker hans alderdom
med ungdom og så skal de se på fotomodellen og glemme den affældige gamling
der får svært ved at holde i 4 år!

Kun en fanatisk hitman kan nu forhindre at Obama bliver valgt!
For øvrigt angående bibelbælte, så er "modellen" kendt som abortmodstander
og ultrareaktionær bibelbæltekristen. Men det rækker bare ikke!

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 05:14

> [...]
> For øvrigt angående bibelbælte, så er "modellen" kendt som abortmodstander
> og ultrareaktionær bibelbæltekristen. Men det rækker bare ikke!

Disse kristne respekterer ejendomsret til eget land

Så de er værd at foretrække - og abort kan klares via net-tilbud, så hun er
ufarlig vedr det

Statisik for en sej fyr som McCain siger at der er langt over 50% chance for
at han klarer 4 år, men også hun vil være i lommen på rådgivere - de er
forgrundsfigurer

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-08-08 10:41

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Statisik for en sej fyr som McCain siger at der er langt over 50% chance
> for at han klarer 4 år, men også hun vil være i lommen på rådgivere - de
> er forgrundsfigurer

Han vil være lige så sejlivet som Reagan og måske lidt mindre senil. McCain
er 2 år ældre end Reagan var ved første periode, så McCain holder nok kun 1
periode.

Som gammel Vietnamveteran vil han forstå de amerikanske soldater bedre, så
de får bedre overvågningsteknologi til islam-terrorbekæmpelse.

Mvh
Martin

Fra : Lars

Dato : 31-08-08 08:56

In article <g9ce99$2mqs$1@newsbin.cybercity.dk>, lyrikfjern@heaven.dk says....
> For øvrigt angående bibelbælte, så er "modellen" kendt som abortmodstander
> og ultrareaktionær bibelbæltekristen. Men det rækker bare ikke!

Ydermere er hun våbengalning & klar til at skæmme et naturreservat med isbjørne, for at udvinde
olie.

Jeg har aldrig fattet hvordan folk som hende kan argumentere for den alt for lempelige
våbenlovgivning?
Noget af en bitch i mine øjne, men det hænger jo nok sammen med at hun er religiøs.

--
Best regards

Lars

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 09:58

"Lars" <nomail@none.com> skrev i meddelelsen
> [...]

våbenlovgivning?
Noget af en bitch i mine øjne, men det hænger jo nok sammen med at hun er
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den religiøsitet hun har er den mest ultrareaktionære af slagsen. Bibelbælte
dækker over kristne der har forkastet Jesus og omfavnet Moseloven kombineret
med ultrakonservativ bagstræb! Den bibel de læser er hovedsagelig det gamle
testamente.
Hårdheden, uforsonligheden og øje for øje og tand for tand er ikke Jesus-det
er Moseloven!

Militarisme og borgerbevæbning er ikke engang Moselov, det er rent
hedenskab! Moseloven sagde at de ikke skulle stole på militær magt, men på
Gud.
Jesus og dermed kristendommen går ind for tilgivelse. Ikke 3 strikes and you
are out, men tilgive 77x7 gange! At overvinde det onde med det gode. Det er
kristendom.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 16:24

> [...]
> Jesus og dermed kristendommen går ind for tilgivelse. Ikke 3 strikes and
> you are out, men tilgive 77x7 gange! At overvinde det onde med det gode.

Har vi gode erfaringer med at tilgive i det danske retssystem?

Vore luksusfængsler er forbryderskoler

Hun er et oplivende aspekt i TV-politik og der er positive aspekter ved
kristendom sammenligned med bl.a. Islam

Mon McCain kan blive ved at ønske fri adgang for mexikanske indvandre til
USA når han har så nationalistisk og up to date end running mate?

Der er for mange advokater omkring dødsgangen men ellers bør vi lære af USA
og Kina og indføre dødsstraf, som muslimske mordere har respekt for.

Det er en menneskeret at beskytte sig mod terrorister - og afliver man dem
ikke hurtigt efter man har fanget dem, så tager de gidsler for at få deres
kammerat løsladt.

Jeg tror og håber at Sarah Palin hjælper gamlingen til sejr, for Islam
behøver odspil incl i Iran

Mon ikke den våbenforstandige dame kan få stoppet vejsidebombedrab ved at
producere helikoptere og fly til alle tropper? så de aldrig skal være nær
jorden

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-08 07:31

"Lars" <nomail@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]

våbenlovgivning?
Noget af en bitch i mine øjne, men det hænger jo nok sammen med at hun er

BW: Der er megen sund liberalisme og konervatisme i disse
bibelbælte-kristne, som gør oprør mod venstrefløjen

USA behøver private våben pga krigeriske farvede og National
RiffleAssociation -kompromisset som Sarah Palin står for, er vist
fornuftigt.

Isbjørne er der rigeligt af og de trues ikke af et par pipelines som
vicepræsidentkandidaten vil åbne for.

Naturreservatet vil være 99,99% uberørt landskabsmæssigt selvom olie
udvindes af kæmpelandet. Hvorfor sku bjørne dø af det? De spiser ikke olie.

Religiøsiteten er moderne og afslappet og abort klarer folk via medicin der
købes over nettet - det kan idag ikke forbydes og strikkepinde-abort vender
aldrig tilbage.

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-08 09:53

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> For øvrigt angående bibelbælte, så er "modellen" kendt som abortmodstander
> og ultrareaktionær bibelbæltekristen. Men det rækker bare ikke!

Kunne du evt. argumentere for at hun er ukvalificeret?

Ivan

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 10:05

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunne du evt. argumentere for at hun er ukvalificeret?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hendes eget bagland i Alaska vender tommelfingeren nedad. Hun har kun to års
erfaring som Guvernør-og så i remote Alaska. En af deres talsmænd sagde på
TV at han kunne dårligt forestille sig hende som seriøs kandidat til
præsidentposten. Det kom fra Alaskas egne talsmænd!
Hun er en lille frisk kvinde der ses i motorbåd igang med at flå fisk. Så
selv om det kvalificerer hende til et af Republikanernes vigtigste politiske
initiativer, nemlig at flå middelstanden og give fisken til de hyperrige, så
er det bare ikke nok til at lede USA's supertanker forbi verdens Scylla og
Carybdis. Der skal man være mere end kaptajn på en motorbåd med
påhængsmotor!

Hilsen
jens

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-08 11:44

> [...]
> hyperrige, så er det bare ikke nok til at lede USA's supertanker forbi
> verdens Scylla og Carybdis. Der skal man være mere end kaptajn på en

Jeg må nok lede videre. En kommentar til et billede og en "talsmand" er ikke
nok. Hun er trods alt guvernør.

Hilsen Ivan

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 11:58

> Jeg må nok lede videre. En kommentar til et billede og en "talsmand" er
> ikke nok. Hun er trods alt guvernør.
>
> Hilsen Ivan
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Guvernør i 2 år.

Men helt ærligt Ivan. Du skal lede videre. Og når du så har fundet noget
tungt stof der synes at kvalificere hende til at lede United States of
America, så skriv om det her i tråden.

Hilsen
jens

Fra : Joakim

Dato : 31-08-08 12:55

> [...]
>
> Men helt ærligt Ivan. Du skal lede videre. Og når du så har fundet noget
> tungt stof der synes at kvalificere hende til at lede United States of

Så'gerne.

Hvad med følgende:

Hun hører ikke til inderkredsen eller eliten i Washington og er en ven af
folket. Kan man finde en bedre kvalifikation til at lede USA end det?

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 13:43

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hun hører ikke til inderkredsen eller eliten i Washington og er en ven af
> folket. Kan man finde en bedre kvalifikation til at lede USA end det?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I valgkampen har man ofte fremført at politisk erfaring er et must for at
være præsident. David var bare hyrdedreng inden han blev til KONG David, men
det var i bronzealderen hvor fåreavl var high-tech. Samfundsmekanismerne og
interessegruppernes tryk på regeringsmagten kræver nok i vore dage at man
kan overleve "Kongekabale"<film som du bør se, hvis du ikke har set den>

Hvorfor efterspørger amerikanerne politisk erfaring, hvis ikke det får noget
at sige i valgkampen? MCCain har set "Sara P." 2 gange inden han valgte
hende. Hvorfor valgte han hende?

Kunne det være fordi alle andre potentielle kandidater har afvist at begå
politisk selvmord ved at stå op imod Obama? Kunne det tænkes at han har fået
det ene nej efter det andet og så tilsidst har måttet ty til remote Alaska,
hvor der var en kvinde der ville tage chancen for en politisk løbebane der
lige nu var endt i en isbræ?
jens

Fra : Joakim

Dato : 31-08-08 14:50

> [...]
>
> Hvorfor efterspørger amerikanerne politisk erfaring, hvis ikke det får
> noget at sige i valgkampen? MCCain har set "Sara P." 2 gange inden han

Amerikanerne efterspørger ikke politisk erfaring for så ville de have stemt
på Hillary i stedet for på Obama. Næh du, amerikanerne efterspørger
forandring, mindre bureaukrati og magten tilbage til folket. Og at valget
faldt på Sarah Palin passer fint i overensstemmelse hermed.

Præsidentvalget er igen blevet en åben affære, det ved MSM og venstrefløjen
og derfor morer det mig at se hvordan de går amok i disse dage.

> [...]
> Alaska, hvor der var en kvinde der ville tage chancen for en politisk
> løbebane der lige nu var endt i en isbræ?

Man kan forestille sig alt muligt mellem himmel og jord, men den slags gør
jeg mig ikke i.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 17:39

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forandring, mindre bureaukrati og magten tilbage til folket. Og at valget
> faldt på Sarah Palin passer fint i overensstemmelse hermed.

Det er vist en meget væsentlig forklaring du kmmer med her

Der er mange der vil være vicepræsidentkandidater - han har ikke fået mange
nej'er

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-08 18:04

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Man kan forestille sig alt muligt mellem himmel og jord, men den slags gør
> jeg mig ikke i.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gør dig alligevel nogle forestillinger om følgende:
Public Safety Commissioner dismissal
Main article: Alaska Public Safety Commissioner dismissal
On July 11, 2008, Palin dismissed Public Safety Commissioner Walter Monegan,
saying that he had not adequately filled state trooper vacancies, and that
he "did not turn out to be a team player on budgeting issues."[53] She
instead offered him a position as executive director of the state Alcoholic
Beverage Control Board, which he turned down.[54][55]

Her power to fire him is not in dispute, but Monegan alleged that his
dismissal was a retaliation for his reluctance to fire Palin's former
brother-in-law, Alaska State Trooper Mike Wooten, who had been involved in a
divorce and child custody battle with Palin's sister, Molly McCann.[56] On
July 28, 2008, a bipartisan committee of the Alaska Legislature voted 12-0
to hire an independent investigator to investigate Palin and her staff for
possible abuse of power surrounding the dismissal.[57]

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 18:34

> [...]
> 12-0 to hire an independent investigator to investigate Palin and her
> staff for possible abuse of power surrounding the dismissal.[57]

Vi ved ikke nok om den svoger og fyringssag til at kunne vurdere om hun har
været uetisk

Det lyder ikke som noget derr selv i værste fald berører
vicepræsident-egnethed.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 16:55

> [...]
>
> Hun hører ikke til inderkredsen eller eliten i Washington og er en ven af
> folket. Kan man finde en bedre kvalifikation til at lede USA end det?

Det vil gøre sig godt at hun ikke er inficeret med Washington som Joe Biden

Og de venskaber hun mangler kan hun få - hvem vil ikke gerne fotograferes
sammen med en så smuk person.Og med magt hvis de vinder.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 17:17

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg må nok lede videre. En kommentar til et billede og en "talsmand" er
> ikke nok. Hun er trods alt guvernør.

Har hun klaret kriser?
Hvad har hun stemt for? Noget dumt?
DET er afgørende men facade er hun god til og den bør ikke uirderes med
danske øjne

Hendes borgmester karriere i mange år kan have været præget af kloge
dispositioner men INTET ved vi danskere om det

At hun er blevet valgt til guerner for en stat efter kujn borgmester job i
småby, tyder på at mange er imponeret af hendes dømmekraft

Hun er ikke mannequin - i dansk TV har vi set hende som charmerende taler
BEhøver topflk være kloge hvis de har gode rådgivere og kan vurdere deres
råd?

Fra : Sten Schou

Dato : 31-08-08 22:14

> [...]
>
> Må være rent guf for de fundamentalistiske kristne i usa's bible bælte.

Der er skam andre politikere der har været på forsiden af diverse
sladderblade:

http://www.filtrat.dk/sandbox/images/uploads/shtm.jpg ....fnis

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 31-08-08 09:29

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden
> kvalificeret ledelse!

Hun er guvenør i USAs største stat: Alaska, det er mere end hvad man kan
sige om Obama
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-08 16:44

> Hun er guvenør i USAs største stat: Alaska, det er mere end hvad man kan
> sige om Obama

En af de folkefattigste stater og Obamas senatorløn er nok cirka den samme

Californien og Texas er næsten lige så store og hhv 50 og 30 gange så rige
og folkestore ca.

Der er rådgivere - helt som minister har departementchefer

Hun har vist flexibilitet og evne til at tage beslutninger, fx at beholde
et handicappet barn - jeg tror hun er superintelligent og kvinder kan noget
med intuition

Hun har en vindende personlighed og når ud til folk og McCain har valgt
klogt - hvis ikke hun har lig i lasten som endnu er ukendt for danskere.

Fordi hun er sprudlende og spontan er der fornyelse i McCains valg - det kan
ændre politik meget.og få muslimerne til at indse at de ikke har håb om at
vinde

Hvad de måske har med Obama dogood'eren.

Fra : Kim2000

Dato : 01-09-08 15:18

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Han mangler seriøsitet. Hvis gammelfar stiller træskoene er USA uden
> kvalificeret ledelse!

Jeg kender intet til hende, og skal vi tro medierne så gør McCain heller
ikke, og det er virkelig skidt. Hun virker faldt udfra det faktum at hun er
kvinde. Det er ikke en kvalitet i sig selv.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-09-08 17:03

> Jeg kender intet til hende, og skal vi tro medierne så gør McCain heller ikke, og det er virkelig
> skidt. Hun virker faldt udfra det faktum at hun er kvinde. Det er ikke en kvalitet i sig selv.
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/us_elections/article4641030.ece#cid=OTC-RSS&attr=797093
Sarah Palin: conservatives find the girl of their dreams.

http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00390/pp185x_390911a.jpg
"She hunts, ice-fishes and is a crack shot who knows how to fire an M16 rifle. "

Ja det kan da kun gå fremaf, når man tænker på Dick Cheney's våben håntering.

"Dick Cheney shot Harry Whittington, a 78-year-old Texas attorney,
while participating in a quail hunt on a ranch in Kenedy County, Texas.
Whittington was shot in the face, neck, and upper torso with birdshot
pellets from a 28-gauge Perazzi shotgun."

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-09-08 21:51

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse news:48bc11cf$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> "She hunts, ice-fishes and is a crack shot who knows how to fire an M16 rifle. "

http://www.reuters.com/article/topNews/idUSN2944356420080901?feedType=RSS&feedName=topNews&rpc=22&sp=true

"The 17-year-old unmarried daughter of Republican vice presidential candidate Sarah Palin is
pregnant, Palin said on Monday in an announcement intended to knock down rumors by liberal bloggers
that Palin faked her own pregnancy to cover up for her child."
"Bristol Palin, one of Alaska Gov. Palin's five children with her husband Todd, is about five months
pregnant and is going to keep the child and marry the father, the Palins said in a statement
released by the campaign of Republican presidential candidate John McCain."

Jan Rasmussen

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-08 11:27

> [...]
> marry the father, the Palins said in a statement released by the campaign
> of Republican presidential candidate John McCain."
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg gi'r den lige en Google-oversættelse:
"Den 17-årige ugifte datter af republikanske vice præsidentkandidat Sarah
Palin er
> Gravid, Palin sagde mandag i en meddelelse bestemt til at banke ned rygter
> ved liberale bloggere At Palin fingerede hendes egen graviditet at dække
> op for hendes barn. " "Bristol Palin, en af Alaska Gov Palin's fem børn
> med sin mand, Todd, er omkring fem måneder Gravid og vil beholde barnet og
> gifte faderen, Palins sagde i en erklæring Frigivet af den kampagne af
> republikanske præsidentkandidat John McCain. "

På Youtube kan man se denne "liberals-rygtekampagne," der ser ud som om det
ikke er bare rygter. Sarah er tilsyneladende ikke gravid, hendes mave at
dømme, og siger heller ikke at hun er det!!
Lige før hun skal føde siger hun at hun er gravid! Derimod ser datteren
Bristol gravid ud,(billeder på youtubevideoer) men hvem er faderen? Barnet
fødes med Downs syndrom bedere kendt som "Mongolbarn."

Da barnet fødes i april, så påstulerer Sarah at datteren nu er gravid og
CIRKA 5 måneder henne, hvilket vil overlappe barnets fødsel i april og
ødelægge indicierne for at det i april fødte barn er datterens.

At især strenge bogstavtro og dydige kristne kredse er infiltreret af
ukurrente sexforhold er desværre et faktum, som man kun kan sukke over.

Men hele historien viser om MCCains kandidatur at han ikke er up to par!

Hilsen
Jens