Ydmyghed på Invesco stadion Denver
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-08 11:15

Har politikere fra æsel-demokraterne nogensinde opført sig så fjoget som vi
ser det nu?

En mand der teatralsk råbende, ombrust af klakørers jubel, påstår at han med
"stor ydmyghed" modtager sin nomination. Er den slags selvmodsigelse ikke
normalt det vi forbinder med patologiske despoter?

Hvorfor er en kandidat der fører sig frem som rockstjerne i en gyselig
vampyrfilm med evigt grimasserende opspilet madskuffe og blottede hugtænder,
skrigende ud i tomheden med 3-4 repeterede intetsigende fraser så intersant
for de rødliberale?

Er det fordi vampyrtænderne står så tydeligt på den chokadebrune baggrund.
Er det selvhadet ved at være mislykket hvid rockstjerne i et ondt hvidt
imperium?

Jeg er næsten ligeglad med hvem der bliver USA's præsident - men en
republikaner er klart i europæisk interesse, - men jeg ville gerne vide
hvorfor de rødliberale er så salige for noget som de normalt ville kalde
"amerikansk politisk retorik når den er værst".

Og hvis man tror at krigen mod terror forsvinder hvis man får en "sort"
præsident, "som forstår undertrykte folk" - tjae - så er man større idiot
end Mugabe.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 29-08-08 13:20

On Fri, 29 Aug 2008 12:14:49 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>"stor ydmyghed" modtager sin nomination. Er den slags selvmodsigelse ikke
>normalt det vi forbinder med patologiske despoter?

næh,

det er blot sådan amerikanerne agerer

>Hvorfor er en kandidat der fører sig frem som rockstjerne

du brugte ordet gyseligt, og jeg giver dig ret

desværre er de "amerikanske tilstande" ved at tage over også her i
landet

ved valgene kører medierne frem med at valget står mellem forskellige
personer

ikke mellem forskellige politikker

>Og hvis man tror at krigen mod terror forsvinder hvis man får en "sort"
>præsident, "som forstår undertrykte folk" - tjae - så er man større idiot
>end Mugabe.

mugaben er da ikke idioten,

det er derimod dem der stadigvæk holder ham ved magten -

regimet i SydAfrika

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-08 13:47

> [...]
>
> Og hvis man tror at krigen mod terror forsvinder hvis man får en "sort"
> præsident, "som forstår undertrykte folk" - tjae - så er man større idiot

Efter at en Zaimbabwe-kender har frikendt Mugabe for at være den der sendte
bander der slog hans, Wolle Kirks, øje ud
er jeg begyndt at se Mugabe som måske det mindste af to onder for sultlandet
Zimbabwe, der næppe kunne reddes da DK var med til at give den uafhængighed

Mugabe får hjælp fra Kina til sin overklasse - det er klogt.

Hen er ikke idiot mht at overleve - men måske uetisk -det er svært at
vurdere for os danskere.

Tidshorisont og målgruppe er afgørende for en saglig dom over ham

Hen er god for overklassen og for Kina, og hovedparten af folker er jo
dødsdømt - af os. Fordi vi ville være gode og give dem frihed fra de
åh-så-onde kolonialister.