Flygtninge/Illegale indvandrer, knapt er d~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-08-08 16:19

(erstatter <g96fkd$crp$1@newsbin.cybercity.dk>)

---
Kvinden, der er i slutningen af 20’erne, var på egen hånd taget til
Calais for at beskrive de flere hundrede mennesker, der lever mere
eller mindre tilfældigt i lejren ’The Jungle’, hvorfra de håber på
indrejsetilladelse i England eller forsøger at rejse ulovligt ind i
landet.

I forbindelse med sit journalistiske arbejde blev kvinden udsat for en
gruppevoldtægt, som politiet betegner som særdeles grov, skriver flere
engelske medier. Kvinden opholder sig stadig i Calais, forlyder det.
---

http://www.bt.dk/article/20080828/krimi/80828053/

Kulturberigelse der vil noget...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-08-08 16:37

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gruppevoldtægt, som politiet betegner som særdeles grov, skriver flere
> engelske medier. Kvinden opholder sig stadig i Calais, forlyder det.

Vi må have flere velmener-journalistinder ud i opsøgende arbejde!
Femidom er tilrådeligt.

Mvh
Martin

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-08-08 22:38

Martin Larsen frembragte:

> Vi må have flere velmener-journalistinder ud i opsøgende arbejde!
> Femidom er tilrådeligt.

Hun var der garanteret for at vise hvor dårligt de bliver behandlet,
sikke en tak.

Hvornår mon de "nyttige idioter" fatter alvoren i det der sker.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : N_B_DK

Dato : 28-08-08 18:56

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> I forbindelse med sit journalistiske arbejde blev kvinden udsat for en
> gruppevoldtægt, som politiet betegner som særdeles grov, skriver flere
> engelske medier. Kvinden opholder sig stadig i Calais, forlyder det.

Tragisk, men ingen overraskelse.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-08-08 22:39

N_B_DK formulerede torsdag:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> Tragisk, men ingen overraskelse.

Enig, men mon ikke hun har fået et andet syn på det rak.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Tony

Dato : 28-08-08 23:01

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> N_B_DK formulerede torsdag:

> Enig, men mon ikke hun har fået et andet syn på det rak.

Kommer da an på hvor naiv tøsen er.

Tony

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-08-08 23:06

Tony skrev:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer da an på hvor naiv tøsen er.

Du har helt ret, men jeg håber sgu hun er vågnet, bare lidt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Tony

Dato : 28-08-08 23:27

> Du har helt ret, men jeg håber sgu hun er vågnet, bare lidt.

Det gør den slags aldrig, men når de ikke vil høre, så må de føle.

Tony

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-08-08 23:55

Den 29-08-2008, skrev Tony:

> Det gør den slags aldrig, men når de ikke vil høre, så må de føle.

Der vil jo nok være nogle dage hvor hun ikke cykler.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...