Camilla Bro ofres for "evigheden"?
Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-08 09:37

Camilla Bro ofres for "evigheden"?

USA styrer verden og eksperimenterer med globalt narkoforbud og det brød den
danske narkodømte pige og nu udvises hun måske til USA, fordi amerikanske
langtidsperspektiver prioriteres

Desværre tror jeg ikke at USA kan vinde kamp mod narko med forbud - men i må
bøjes os, hvis Lyngbydommerne vælger at slikke røv på USA og derfor udviser
Camilla

"I regner alles Lykke ud, og så har I glemt de kommende,-de flestes Lykke.
Nietzsche

" Tankens lys er uudslukkeligt. Georg Brandes - som
forgudede Nietzsche og populariserede hans overmennesketankegang ved at slå
på at cyklens opfinder skabte lykke for millioner

"We owe respect to the living; to the dead we owe only truth.
Voltaire

"Jeg skriver for en art mennesker, som endnu ikke findes."Nietzsche

" Et folk - og et menneske - er kun så meget værd, som det
formår at sætte aftryk på evigheden. Nietzsche

" Lad os sætte evighedens stempel på vort liv. Den tanke
indeholder

mere end al religion. Nietzsche

" Mennesket trøstes kun over sin vanskelige skæbne i tillid
til, at hans arbejde har evighedsværdi. Ernest
Renan

We feel and know that we are eternal.
Spinoza

Det skønneste sjælevandring er den, at man oplever at se
sig selv genopstå i en anden. Goethe

Det døde geni er mere i live end vi er. Shakespeare

Fra : Lyrik

Dato : 25-08-08 11:59

> [...]
>
> Desværre tror jeg ikke at USA kan vinde kamp mod narko med forbud - men i
> må bøjes os, hvis Lyngbydommerne vælger at slikke røv på USA og derfor
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi står overfor et vendepunkt. Udleveres Camilla Broe, så er det første gang
en dansker udleveres til retsforfølgelse i et land udenfor EU.
Det er en udlevering til et u-lands retssystem. For det er hvad USA's
retssystem er et u-landssystem! USA er underudviklet på det retlige område.
Straffene er middelalderlige og moselovsagtige. Forholdene i fængslerne er
simpelt hen tortur! Det er ikke en kristen nation værdig!

"Og amerikanerne har gået ind på at tilbagelevere hende til straf i
Danmark!"-ymse-pymse-ælle-bælle-bolle!

Men når amerikanerne har givet hende 60 års fængsel og spørger om de kan
afsones i Danmark, så kommer den sædvanlige danske svigefulde attitude
frem:"Vi ville gerne give hende straf i Danmark. Desværre kan det ikke lade
sig gøre-vi ved det godt-og sådan burde det ikke være-(snapper efter vejret
og fortsætter): men vi har ikke mulighed for at give 60 års fængsel i
Danmark, så -hun må nok affinde sig med at afsone i
USA-ymse-pymse-ælle-bælle-bolle-Danmark-dumse-pumse!

Udlever ikke Camilla Broe!!!!

Hilsen
Jens

Fra : H. Jensen

Dato : 25-08-08 12:33

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark, så -hun må nok affinde sig med at afsone i
> USA-ymse-pymse-ælle-bælle-bolle-Danmark-dumse-pumse!

Domstolen reddede hendes liv.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-14668032.html

Men hvad så med de penge, som hun måtte have tjent på sagen? Hendes
daværende fyr fik kun 6 år i sagen i forhold til de 63 år, som man krævede
hende idømt og derfor må der være penge gemt et sted. Så man må beslaglægge
hendes palads og privatfly som alle narkobaroner ejer. Jeg vil henvise til
Nerma-sagen hvor at de danske myndigheder kom efter de smuglere som
amerikanerne ikke fik: http://astrup.net/reportage/forloebet.htm

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Lyrik

Dato : 25-08-08 12:53

> [...]

> beslaglægge
> hendes palads og privatfly som alle narkobaroner ejer.
..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Først og fremmest tillykke!!

6 års fængsel er en god portion fængsel for nogle ecxtasypiller. 63 år er
straffe i en bananrepublik eller et shariasystem, eller som her et
moselovs-straffesystem som det amerikanske.

Med hensyn til Camilla Broe så var det en ungdomssynd. Og som en ven til
hende sagde til mig:"Det er jo ikke noget hun er fortsat med!"
Det er noget tilbage fra 1998 som i dag er forældet-uden tilgivelse og
kærlighed er der ingen retfærdighed-derfor har vi forældelsesfrist. I
erkendelse af denne gode kristne kultur på det retslige område har dommeren
lige løsladt Camilla Broe som har siddet i fængsel siden den 6.december 2007
og derfor har mærket rigelige konsekvenser!

Hun er ingen baron i narko men en hårdtarbejdende enlig mor fra Gentofte!

Tillykke jurister! Endelig en straf til fordel for folket. End er der
håb!)

Hilsen
Jens

Fra : H. Jensen

Dato : 25-08-08 13:16

> [...]
..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

> [...]
>
> Hun er ingen baron i narko men en hårdtarbejdende enlig mor fra Gentofte!
>
> Tillykke jurister! Endelig en straf til fordel for folket. End er der

Det kan være at der er tale om en ungdomssynd, men hun begik en forbrydelse
i et land, hvor at man kun får en chance. Se:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chantal_McCorkle
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandatory_sentencing

Hun begik den fejl at medunderskrive på mandens bedragerier og det kostede
hende 24 års fængsel. Manden er forlængst i åben fængsel. Hendes liv er
forbi fordi at hun var naiv: Citat
----
'My sister will be in her 50's by the time she is released - too old to
enjoy a long and happy life with a man, too old for a career. But it's being
robbed of children that really gets to Chantal.

'The other day, in her weekly phone call, Chantal told me that you only get
one chance at life and she has messed hers up.
----

Det interessante var grunden til hendes straf på 24 år netop var de
minimumsstraffe, som staten havde. Minimumsstraffe som nogle politikere
ønsker herhjemme og som fjerner muligheden for at bedømme individuelt.
Dommeren beklagede at han var NØD til at give hende 24 år.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-08 13:59

Lyrik skrev:

> 6 års fængsel er en god portion fængsel for nogle ecxtasypiller.

Og en hel masse mere, der ikke hører hjemme i juragruppen.

Hvis det er dig, der har sat krydspost til juragruppen, bør
du straks gå ud og vaske alle dine underbukser på 90 grader.
Hvis det er H. Jensen, der har sat opfølgning til
juragruppen, kan du nøjes med at være mere opmærksom
fremover, så du kan fjerne den slags. Og så bør H. Jensen i
stedet benytte vaskemaskinen.

Jeg har sat opfølgning til netikette-gruppen.
FUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive

Fra : Lyrik

Dato : 25-08-08 15:17

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech
"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Og en hel masse mere, der ikke hører hjemme i juragruppen.
>
> Hvis det er dig, der har sat krydspost til juragruppen, bør du straks gå
> ud og vaske alle dine underbukser på 90 grader.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er mig der har gjort det og det er min vilje at det skal være sådan.
Jeg tvinger det igennem og der er intet du kan terrorisere mig med.
Sagen Camilla broe har absolut juridisk interesse.
Jeg håber ikke det skal lykkes dig at gøre denne vigtige begivenhed til et
netikettespørgsmål.
Iøvrigt kan jeg anbefale at man ind imellem kogvasker linned der kan tåle
det. når man har gjort det vil man forstå hvorfor.

> Jeg har sat opfølgning til netikette-gruppen.
> FUT: dk.admin.netikette
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jamen det har jeg fjernet og sat den tilbage på sporet.
Ikke at der nok kommer flere indlæg omkring det, selv om ankesagen kunne
trænge til en juridisk vurdering, men mere fordi juristerne har været meget
tavse i det hele taget.
For eksempel har spørgsmålet om forældelse ikke været berørt.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-08 16:07

> [...]
> gang en dansker udleveres til retsforfølgelse i et land udenfor EU.
> Det er en udlevering til et u-lands retssystem. For det er hvad USA's

Men da hun valgte at smugle de meget dyre sager i enorm mængde
viste hun at USA ejer verden og har det ganske rigtigt kritisable retssystem

Jeg er efter læsning af tråden med blandt dem der håber hun ikke udleveres -
men vi er halehæng til USA og vore dommere er måske i kort snor

At kinesere straffes hårdt, er OK - det er et andet univers og deres stat
har brug for at statuere eksempler for at sikre stabilitet og der r for
mange af dem
- men blandt amerikanere bør danskere være blandt venner og ligesindede.