Skibby-bus-voldtægt må ha krævet _kun én p~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-08 01:25

Skibby-bus-voldtægt må ha krævet _kun én passager_

Erstat busser med privatiserede taxaer dvs alle biler skal have lov at sætte
FRI skilt i forruden-

Det er spildagtigt at køre med busser, når der kun er én passager - her en
17-årig der altså er blevet fristet af at være i alene i bussen med en
kvindelig bus

chauffør.

Toiletter er mærkelige ensomme isolerede dødsfælder, hvor overfald let kan
ske, og jeg undgår dem og har gummihandske i lommen til toiletbrug hvis jeg
forlader hjemmet længe. Offentlige transportmidler er også dødsfælder når de
administreres så tosset at de er øde rum hvor der ikke kan tilkaldes hjælp.

Hvis vi privatiserer og der tales i mobiltelefon fra bil til passager og
omvendt kan man vælge og vrage og undgå, at der tages tur med en muslim -
jeg gætter at den 17.-årige voldtægtsmand var en muslim, men det er ikke
bærende for mit forslag.