Slutspil for Svend Auken
Fra : Jesper

Dato : 23-08-08 11:23

Socialdemokraten Svend Auken er ramt af kræft og skriver i et
debatindlæg i Politiken, at han 'muligvis er gået ind i et slutforløb'

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1047338.ece

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-08 11:28

> Socialdemokraten Svend Auken er ramt af kræft og skriver i et
> debatindlæg i Politiken, at han 'muligvis er gået ind i et slutforløb'
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1047338.ece

Og din politiske pointe er?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 23-08-08 12:03

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Jesper"
><spambuster@users.toughguy.net>
>skrev i en meddelelse
>ster@users.toughguy.net

>Og din politiske pointe er?

Ligesom Malene p. er talentet sat på jord med den vigtige
mission, at linke til ekstrabladet.dk.

Fra : Sten Schou

Dato : 23-08-08 12:29

"Peter Bang (slet 2QM34)" <peterbang@2QM34privat.dk> skrev i meddelelsen

> Ligesom Malene p. er talentet sat på jord med den vigtige
> mission, at linke til ekstrabladet.dk.

Og andre linker til Politiken.................

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 23-08-08 12:12

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Og din politiske pointe er?

Så har vi noget at glæde os til!

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 12:20

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Så har vi noget at glæde os til!

Nu må du sgu stoppe, der er fandeme for ækelt det dér! Har du nogensinde set
et menneske dø af kræft? Det har jeg - flere gange. Det er ikke noget man,
hvis man er i besiddelse af blot den mindste smule medmenneskelighed, kan
ønske over andre. Føj for Satan!

/Kim

Fra : Jesper

Dato : 23-08-08 12:34

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
wrote:

> [...]
> hvis man er i besiddelse af blot den mindste smule medmenneskelighed, kan

Medmenneskelighed? Overfor det skadedyr?

Fra : Ole

Dato : 23-08-08 12:54

Jesper wrote:

> Medmenneskelighed? Overfor det skadedyr?

Fjols!!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-08 08:47

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Fjols!!

Menneskelige skadedyr i DK er få - RAsmus Popenda, Peter Lundlin,
muslimbander og lignende er de eneste hvor dødsstraf kunne overvejes.

Auken er fredelig og moderat omend han har medvirket til en forfærdelig
muslimimport, men det skete ikke på hans personlige initiativ.

Som fremgår af nedenstående er vi alle skyldige - vi er alle skdedyr - når
vi er passive

"Først hentede de kommunisterne, og jeg sagde intet, for jeg var ikke
kommunist. Så hentede de arbejderne og fagforeningsfolkene, og jeg sagde
intet, for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så hentede de katolikkerne og
jøderne, og jeg sagde intet, for jeg var protestant. Til sidst hentede de
mig, og så var der ikke mere nogen, der kunne sige noget". Martin
Niemoller.

Kina bør vi begejstres for, og Olympiaden gør dette særlig acceptabelt, så
dødsstraf som kinesernes er værd at debattere, selvom Glistrup i 70erne kun
ønskede henrettelse af terrorister.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-08-08 18:01

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> muslimimport, men det skete ikke på hans personlige initiativ.
>
> Som fremgår af nedenstående er vi alle skyldige - vi er alle skdedyr - når

Aukenfamilien er "gode" ikoner på skadevoldende udanskere. Eller skal de
undskyldes for at være ignoranter ang islam?
Ignorance/glædesløshed (acedia) var en af 7 dødssynder, men det betyder nok
intet for en moderne ateist-præst.

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 25-08-08 18:26

> Ignorance/glædesløshed (acedia) var en af 7 dødssynder, men det betyder
> nok intet for en moderne ateist-præst.

Nej, dem er der forhåbenligt ikke nogen der tager seriøst mere. Det er bare
endnu en gang religiøst pladder.

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-08-08 20:16

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, dem er der forhåbenligt ikke nogen der tager seriøst mere. Det er
> bare endnu en gang religiøst pladder.

Du er altid garant for en dybsindig bemærkning ;-/

Gid du kunne kritisere muhammedanerne med samme skarphed.

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 25-08-08 20:24

> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> Du er altid garant for en dybsindig bemærkning ;-/
>
> Gid du kunne kritisere muhammedanerne med samme skarphed.

Jeg kritiserer også gerne muslimer, det vælger du bare at se udenom.
Alle religioner kan få kritik herfra.. Ingen skelnen, religion er verdens
skadedyr.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-08 03:18

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Jeg kritiserer også gerne muslimer, det vælger du bare at se udenom.
> Alle religioner kan få kritik herfra.. Ingen skelnen, religion er verdens
> skadedyr.

Men vi er alle stærkt styret af religion og anden autoritetstro - også hvis
vi oplever os som ateister

Kulturkristendom inficerer alle danskeres sind, men at Kina og Japan
stormer frem i sundhed og lavkriminalitet er fordi de er ret a-religiøse

Relligion er opium for folket

Fra fødslen er du bange for din mors strenge blik og evt nægtelse af mælk
Frygt for straf overføres til andre magthavere og deraf opstår moral.
Du stjæler og volder ikke fordi nogen vil straffe det hvis du var så
"u-moralsk".
"Frygt er moralens mor", skrev Nietzsche og relilgion sammenfatter disse
ubevidste fordomme om at man bør være normal og lovlydig, ikke skide ved
siden af toilettet osv
"Krig er civilisationens mor og far" skrev Heraklit som Nietzsche beundrede.
Uden de store konflikter mellem stammer, ingen våbenteknik.

At konflikter retfærdiggøres med tro, betyder ikke at vi ville have mere
fred, hvis mindre tro.

Fra : Peter

Dato : 23-08-08 14:24

> Medmenneskelighed? Overfor det skadedyr?
> --

Vores nyhedsgruppe er efterhånden berygtet derude for at være en
skraldespand for psykopater og antisociale elementer. Man begynder
efterhånden at forstå hvorfor.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-08-08 13:52

punktum dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> flere gange. Det er ikke noget man, hvis man er i besiddelse
> af blot den mindste smule medmenneskelighed, kan ønske over

Jespers udfald viser blot hvad jeg har skrevet hele tiden: Han
er utrolig afstumpet. Men måske det kunne få de folk han
ellers sympatiserer med til at tage stærkt afstand fra hans
udfald? Men jeg har desværre min tvivl -for det er jo netop i
de kredse på den yderste højrefløj som giver ham næring til
sådanne afstumpede udtalelser.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-08-08 14:27

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tvivl -for det er jo netop i de kredse på den yderste højrefløj som giver
> ham næring til sådanne afstumpede udtalelser.
Inden kommer med sådanne udfald burde du så ikke lige feje for egen dør
først.

Fra : Lyrik

Dato : 23-08-08 18:53

> [...]

> tvivl -for det er jo netop i de kredse på den yderste højrefløj som giver
> ham næring til sådanne afstumpede udtalelser.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg tager afstand fra at hovere over menneskelig elendighed.
Nu ved jeg ikke om jeg er højre-eller venstrefløjser jeg bliver beskyldt for
snart det ene og snart det andet. Men prostatacancer plejer man at sige at,
man ikke dør af-men med! Så hans prognose behøver ikke at være katastrofal.
Vi håber det bedste for ham.
Hilsen
Jens

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-08-08 21:01

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse news:g8piqn$1p18$1@newsbin.cybercity.dk...

> [...]
> snart det andet. Men prostatacancer plejer man at sige at, man ikke dør af-men med! Så hans
> prognose behøver ikke at være katastrofal.

Kommer i tanke om denne her,,,

http://www.dfvf.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2FFiler%2FPublikationer%2FSelenSundhed.pdf

Kræft i prostata.
"I 1996 kom resultaterne af et interventionsstudie, Nutritional Prevention of Cancer (NPC), med
selen [Clark et al. 1996]. Studiet var designet til at vurdere betydningen af et tilskud på 200 ?g
selengær/dag for nye tilfælde af almindelig hudkræft (nonmelanom) blandt 1312 tidligere
hudkræftpatienter. Selv om det ikke var blandt de primære hypoteser, viste undersøgelsen, at
selentilskud blandt andet reducerede antallet af nye tilfælde af kræft i prostata med en signifikant
reduceret risiko på 63%"

Ikke så underligt at Finland tilsætter selen til deres gødning,
når nu de ved at skandinavien er et selen fattig område, mangel
på sol lys(D-vitamin) gøre heller ikke tingene bedere.

http://ing.dk/artikel/75983
Mangel på D-vitamin den altoverskyggende årsag til kræft.

"Indbyggerne i lande højt mod nord får hovedsageligt kræft, fordi de får for lidt D-vitamin, viser
amerikansk undersøgelse. Forskerne mener, at sygdomsstatistikkerne skal laves helt om og opfordrer
til at droppe forbeholdet over for solbadning."

Jan Rasmussen

Jan Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 14:51

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev i en meddelelse news:48aff267$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> hvis man er i besiddelse af blot den mindste smule medmenneskelighed, kan

Der var jo også "mennesker", af samme slags, der syntes, det var morsomt at betragte udryddelsen af jøder---

Egon

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-08-08 16:29

> [...]

> Det er ikke noget man, hvis man er i besiddelse af blot den mindste
> smule medmenneskelighed, kan ønske over andre.

Jeg kan nævne mange mennesker, jeg gerne ser dø af ondsindet, smertefuld
kræft, men jeg er som bekendt heller ikke i besiddelse af den mindste smule
medmenneskelighed.

> Føj for Satan!

Ja, det er dejligt at føle sig hævet over alle de dyriske egenskaber, vi
andre, primitive mennesker er i besiddelse af. Er der ikke lidt koldt -
deroppe over skyerne?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : vvv

Dato : 23-08-08 12:29

> Så har vi noget at glæde os til!

Du er da et rimeligt sympatisk menneske

vv

Fra : Jesper

Dato : 23-08-08 12:34

"vvv" <?@?> wrote:

> Du er da et rimeligt sympatisk menneske
>
> vv

Ja, synes du ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-08 12:29

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Så har vi noget at glæde os til!

Der ramte du bunden.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jesper

Dato : 23-08-08 12:34

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Der ramte du bunden.

Næh, toppen!

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-08 13:06

> Næh, toppen!

Jeg tror ike der er ret mange andre end dig der mener det.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-08 17:30

Er Svend Auken eller Nyrup eller enhver døende olding fra S ikke nødvendig
som supplement til Dan Jørgensen for ikke hans valg til EU skal blive
pinligt?

Fra : Ole

Dato : 23-08-08 12:58

N_B_DK wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Der ramte du bunden.

Jesper ønsker at indføre et totalitært samfund
hvor enhver politisk modstander ikke kun er en modstander
men en terrorist.

Han ville skifte hudfarve hvis han havde mulighed
for at efterfølge Mugabe.

Han er bundløs.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-08-08 20:29

N_B_DK skrev den 23-08-2008 13:29:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Der ramte du bunden.

ganske enig!

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Mendoza

Dato : 23-08-08 13:40

Jesper wrote:

> Så har vi noget at glæde os til!

Ualmindelig usympatisk kommentar! Det vil jeg ikke ønske for nogen, uanset
hvor uenig med vedkommende jeg måtte være.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-08-08 13:50

"Mendoza" <okseurin@gluddtt.dk> skrev i meddelelsen

> Ualmindelig usympatisk kommentar! Det vil jeg ikke ønske for
> nogen, uanset hvor uenig med vedkommende jeg måtte være.

ja, selv da Glistrup døde var der ingen der havde så
usympatiske kommentarer til dette.
At man ikke brød sig om ham m.v. er en ting, men at gøre som
Jesper gør og ligefrem glæde sig til en andens død af kræft,
en alvorlig og ofte smertefuld død, viser Jesper som et
uhyggeligt afstumpet menneske - men det er jo ikke noget nyt.
Sådan har han altid været. Men måske hans tilhængere tænker
sig om en anden gang og tager afstand fra ham og hans
udtalelser her, for det er under lavmålet.

Jeg har set mange mennesker dø af kræft, og tro mig: det er
ikke et behageligt syn.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-08-08 13:48

On Sat, 23 Aug 2008 13:12:15 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Så har vi noget at glæde os til!

Der blev du sgu for klam...

PLONK

Fra : Kert Rats

Dato : 23-08-08 13:51

> Så har vi noget at glæde os til!

Dén var under lavmålet, Jesper!

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-08 14:56

> Så har vi noget at glæde os til!

Du får ikke mig til at deltage i hylekoret over dén udtalelse. Jeg synes
dog, du tillæger manden alt for stor indflydelse.

Han er mere uvederhæftig end de fleste andre politikere, og ingen vil røre
ved ham med en ildtang. Desuden er han sat uden for indflydelse i sit parti.
Kort sagt er han en nullitet, der nu er ved at dø i en for en
levebrødspolitiker rimelig høj alder.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-08-08 20:37

Jesper wrote:

> Så har vi noget at glæde os til!

Jeg plejer at plonke folk i stilhed, men her vil jeg med glæde meddele, at
jeg eliminerer et skadedyr af de værre fra min newsreader.

--
Kurt Lund

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-08-08 12:33

On Sat, 23 Aug 2008 12:22:34 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Socialdemokraten Svend Auken er ramt af kræft og skriver i et
>debatindlæg i Politiken, at han 'muligvis er gået ind i et slutforløb'
>
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1047338.ece

Ganske vist er jeg politisk uenig med "Lange Svend", men jeg ønsker ham
alt det held, der skal til for at bekænpe kræften.

Det er godt at se, at han ikke lader sig slå ud af sygdommen, men kæmper
videre.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-08-08 04:08

On 23 Aug., 13:20, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg

Ja, den var grim.