Røverne fri, guldsmeden dømt
Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-08 20:36

Røverne fri, guldsmeden dømt

Guldsmeden blev røvet for smykker med millionværdi og optog røverne på
video, og selvom de fattiggjorde ham og kunne genkendes på video, så fandt
retten, at beviset var for usikkert og frikendte dem, undtagen én der fik
mild dom for hæleri for at have opbevaret stjålne smykker. Guldsmeden fik
bøde kr 10 000 for at have krænket røverne ved at lægge video på
internettet.

DU ER ET RØVHUL OG MEDSKYLDIG, hvis du nogensinde har sagt "storebror ser
dig" og modsat dig overvågning,

og at MAN SKAL STÅ VED SANDHEDEN.

Har du en gang sagt "storebror ser dig", og at retssamfund skal respektere
privatlivets fred så er du en lort og har skyld i den aktuelle skandale.

Er du modstander af at gabestokke med foto af kreditål og butikstyve på
nettet

og er du modstander af roadpricing-radiosender i biltage, så har du bidraget
til samfundet ulykke og den enorme kriminalitet, der skyldes, at dommerne
beskytter forbryderidentitet.

Dette er en langt værre skandale end at urmageren ikke måtte forsvare sig
med eget våben.

Fra : El Trabajador

Dato : 22-08-08 14:20

> [...]
> én der fik mild dom for hæleri for at have opbevaret stjålne smykker.
> Guldsmeden fik bøde kr 10 000 for at have krænket røverne ved at

Igen et godt eksempel på at den korrupte dommerstand lader forbryderne løbe,
og samtidigt straffer andre for bagateller.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 09:08

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse news:48aebd20$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> Igen et godt eksempel på at den korrupte dommerstand lader forbryderne løbe,
> og samtidigt straffer andre for bagateller.
> --
> El Trabajador

Dommerstanden er nok ikke korrupt.
Blot opdraget på en institution, der avler idioter.

Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-08 09:37

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Dommerstanden er nok ikke korrupt.
>Blot opdraget på en institution, der avler idioter.

En del af idiotien skabes af medier OG ANDRE INCL. USENETTERE , der forarges
over overvågning
Man skal stå ved sandheden og det skal være tilladt at lægge alt på nettet
selvom nogen krænkes

Kun bombopskrifter og anden meddelagtighed i vold skal være et af
straffeloven skabt lille hul i ytringsfriheden

Hvis en racist direkte opfordrede til vold , så måske straf, men stjæleren
er værre end hæleren og at lægge oplysninger der advarer mod og injurierer
skal vil tage afslappet - selvfølgelig blev røverne injurieret af at video
viste deres grovhed, men alt sådant skal vore OK.

OVERVÅGNING ER BEDRE END FÆNGSLER IMOD VOLD - og bøder er ofte bedre end
fængsler

Fra : El Trabajador

Dato : 23-08-08 12:08

> [...]
> forarges over overvågning
> Man skal stå ved sandheden og det skal være tilladt at lægge alt på

Specielt hvis der er forbryderne der "krænkes", burde der ikke være nogen,
der skulle straffes for at lægge noget på nettet, som kunne hjælpe til
opklaringen af forbrydelsen.
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-08 13:09

> Specielt hvis der er forbryderne der "krænkes", burde der ikke være nogen,
> der skulle straffes for at lægge noget på nettet, som kunne hjælpe til
> opklaringen af forbrydelsen.

Politiet efterspørger hjælp fra vidner

De bør lægge videoen på nettet OG I TV I BEDSTE SENDETID for at efterlyse
nogen der kan føje detaljer til.

Fra : El Trabajador

Dato : 23-08-08 12:02

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dommerstanden er nok ikke korrupt.
> Blot opdraget på en institution, der avler idioter.

Jo, ud fra punkt 2 i nedenstående, vil jeg tillade mig at kalde
dommerstanden korrupt:

korrupt adj. - , -e
1. som let lader sig bestikke
2. som er moralsk ødelagt el. forvansket
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-08 12:44

> [...]
>
> korrupt adj. - , -e
> 1. som let lader sig bestikke
> 2. som er moralsk ødelagt el. forvansket

"Velmenere" er god beskrivelse

Min sammensværgelsesteori går på at man udvælger dem der er humanister og
ynker forbryderne

Det giver protest i befolkningen som man kan håndtere ved en luns kød af
forlænget fængsling nu og da

Så undgår man debat om ikke overvågning var meget bedre

At droppe anonymitet for forbrydere og lægge alle straffeattester på nettet
er effektivt og sker ikke fordi man udvælger disse ukloge, vildledte,
idealisiske dommere, der ikke er bestukne eller moralsk ødelagt og ikke
idiotiske for de har fine eksamener

Usenettere der er imod overvågning er medskyldige
Vi kan ikke overvåge for meget

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-08 15:02

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse news:48afefc1$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> korrupt adj. - , -e
> 1. som let lader sig bestikke
> 2. som er moralsk ødelagt el. forvansket

Ok.
Købt.

Egon