Anders fogg og Birgir Rønn takker nu nej t~
Fra : erikelarsen@gmail.co~

Dato : 19-08-08 03:23

Anders Fog og Birthe Rønn Hornbech Betal for vores unødvendige
ekstraudgifter ved flytning til Sverige og tabt arbejdsfortjæneste
fordi vi ikke kan komme til Danmark på grund af jeres hyklerisk
dansk/
EU indvandrepolitik,

I stemmer "JA" til den fulde EU-pakke, samtidig siger I "NEJ" med
fortielse af oplysninger om den del af EU- pakken I ikke vil have,
HYKLERI.

_____________________________________

Klage over Udlændingestyrelsens og Ambassaden i Bangkok manglende
information om EU lovgivningen ved forespørgsler om regler for at få
opholdstilladelse til min kone og søn i Danmark.

Fra : Ivannof

Dato : 19-08-08 14:15

<erikelarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> I stemmer "JA" til den fulde EU-pakke, samtidig siger I "NEJ" med
> fortielse af oplysninger om den del af EU- pakken I ikke vil have,

I er offer for anstrengelser for at stoppe eller mindske en muslimsk
folkevandring mod Danmark. Som f.eks. 145 tyrkere i Ishøj i 1970, som 30 år
senere er 2813 personer. 98% af alle ægteskaber er "familiesammenføring" med
én fra hjemlandet.

Hykleriet består i at lovgiverne ikke går direkte efter denne folkevandring,
som kun kan forekomme, hvis tyrkiske forældre anvender "frivillig" tvang
over for deres børn.

I stedet skal det gå ud over alle, der i ægte kærligheds navn finder en
ægtefælle i udlandet og ønsker at komme hjem til Danmark.

Problemet er, at hvis man stopper den "frivillige" tvang direkte er der
nogle der råber racist! og så er fanden løs og tyrkernes folkevandrings
løsning fortsætter.

Nu er jeg nok ikke særlig intelligent, for jeg kan ikke se hvordan en
familiesammenføring kan realiseres, hvis man ikke er en familie.
Familiesammenføring må handle om en familie, der er blevet splittet - enten
fordi den ene ægtefælle har fundet arbejde i et andet land eller man er
flygtet over hals og hoved - hvorefter man senere samles eller sammenføres
påny med koner og børn. Som omtalte 145 tyrkere i Ishøj, som var inviteret
som gæstearbejdere og som senere blev tilbudt at blive. De skulle
sammenføres med deres familie. Ingen tvivl om det. Men når man så får 3
sønner og fætteren i den tyrkiske landsby har 3 døtre og man kan aftale det
hele og efterfølgende lader sønnerne trække lod om hvem der bliver deres
kone (dette er fra den virkelige verden) så er vi ude i misbrug af
familiesammenføringsregler, misbrug af børn og andre overtrædelser af danske
love.

Eksemplet fra Ishøj er det eneste jeg har på tryk. Men der findes masser af
steder, hvor børn skal giftes med den næste i familiekredsen, der skal til
Danmark. Alene de 98% viser klart og tydeligt at der er tvang involveret. De
sidste 2% repræsenterer de, der her bliver gift med en herboende tyrker. Der
har retfærdigvis været et enkelt ægteskab med en dansker.

Hvorom alting er: Du er kommet i klemme i regler, der ikke omhandler dig! I
60'erne kunne man altid få lov til at blive gift med en udlænding - også
proforma. Nu går den bare ikke mere. Presset på landet er for stort!

Hilsen Ivan