Sandsynligvis vildt OT,
Fra : kk

Dato : 18-08-08 07:12

-men hatten af for det kroatiske mandskab som lånte deres båd til det danske
sejlermandskab, som nu får lov til at beholde guldet.
mvh
kk

Fra : Peter

Dato : 18-08-08 07:24

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
> -men hatten af for det kroatiske mandskab som lånte deres båd til det
> danske sejlermandskab, som nu får lov til at beholde guldet.
> mvh
> kk

Hatten, kroatisk, sejlermandskab, guld ??

Hva' snakker du om mand?

Fra : kk

Dato : 18-08-08 08:05

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hatten, kroatisk, sejlermandskab, guld ??
>
> Hva' snakker du om mand?
Den danske olympiske guldmedalje i kapsejlads (fortyniner)
mvh
kk

Fra : Peter

Dato : 18-08-08 09:24

> Den danske olympiske guldmedalje i kapsejlads (fortyniner)

Nåhh, noget sportsagtig, ja det er vel O-YT i denne gruppe,
hvorfor har du kun delt din glæde i politik og ikke i samtlige NG ?

Fra : kk

Dato : 18-08-08 10:17

> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Nåhh, noget sportsagtig, ja det er vel O-YT i denne gruppe,
> hvorfor har du kun delt din glæde i politik og ikke i samtlige NG ?
Du må virkelig meget undskylde, hvis jeg har blandet sport og politik, men
det er vistnok set før!
Det skal imidlertid ikke gentage sig fra min side.
Desuden aner jeg ikke, hvordan man krydsposter.
Er du så glad igen?
mvh
kk

Fra : HAWK

Dato : 18-08-08 13:10

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Nåhh, noget sportsagtig, ja det er vel O-YT i denne gruppe,
> hvorfor har du kun delt din glæde i politik og ikke i samtlige NG ?

ja nøjagtig lige som indvandringspolitik

Fra : Peter

Dato : 18-08-08 13:27

"HAWK" <forget@itpal.ru> skrev i en meddelelse news:48a966a6$0$56772>> Nåhh,
noget sportsagtig, ja det er vel O-YT i denne gruppe,

> ja nøjagtig lige som indvandringspolitik

Er indvandringpolitik sportagtigt?

Du mener det er en kunlkurrence om hvem der kan
få flest indvandrere til danmark, eller hvad mener du?

Fra : HAWK

Dato : 20-08-08 12:34

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> "HAWK" <forget@itpal.ru> skrev i en meddelelse news:48a966a6$0$56772>>
> Nåhh, noget sportsagtig, ja det er vel O-YT i denne gruppe,

> Er indvandringpolitik sportagtigt?

nej jeg mener indvandringspolitik er lige så OT som sport (ja faktisk mere
da det specifikt er nævnt i fundatsen for gruppens oprettelse)

men alligevel handler laaaangt de fleste indlæg om indvandringspolitik, så
et enkelt om sport kan vi vel nok tåle uden nogen straks skal lege netbejent

Fra : @

Dato : 18-08-08 14:28

On Mon, 18 Aug 2008 08:24:22 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
>

>Hatten, kroatisk, sejlermandskab, guld ??
>
>Hva' snakker du om mand?

det er sikkert noget DF får skylden for i den sidste ende

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HAWK

Dato : 20-08-08 12:35

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> det er sikkert noget DF får skylden for i den sidste ende

nej for de skyder bare skyldn på muslimerne (som var lige ved at banke
Danmark i håndbold - det spil som vi opfandt er de bedre til LOL)

Fra : Martin

Dato : 18-08-08 01:11

On 18 Aug., 09:05, "kk" <k...@nospamail.dk> wrote:

> Den danske olympiske guldmedalje i kapsejlads (fortyniner)
> mvh
> kk

Betyder det at kroater fremover kan få nedsat straf for kriminalitet
begået i Danmark?

Fra : kk

Dato : 18-08-08 08:52

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh
> kk

Betyder det at kroater fremover kan få nedsat straf for kriminalitet

Næppe, jeg tror at de fleste danskere kan se forskel på sportslig optræden
og kriminalitet.
mvh
kk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-08-08 10:29

On Mon, 18 Aug 2008 00:10:41 -0700 (PDT), Martin <Nexus1@lab.org> wrote:

>Betyder det at kroater fremover kan få nedsat straf for kriminalitet
>begået i Danmark?

Fremover? Mener du ikke 'fortsat'?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Lyrik

Dato : 18-08-08 14:35

> [...]
> -men hatten af for det kroatiske mandskab som lånte deres båd til det
> danske sejlermandskab, som nu får lov til at beholde guldet.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja de bør belønnes med fri opholds-og arbejdstilladelse.))

Hilsen
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-08 15:23

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> Ja de bør belønnes med fri opholds-og arbejdstilladelse.))

Har du slået hovedet ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : kk

Dato : 18-08-08 19:11

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Hvor er I dog kloge allesammen!

mvh
kk

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-08 21:38

> Hvor er I dog kloge allesammen!

Du ligger ganske, som du har redt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : FT

Dato : 19-08-08 00:03

Følgende er skrevet af kk:
> -men hatten af for det kroatiske mandskab som lånte deres båd til det danske
> sejlermandskab, som nu får lov til at beholde guldet.
> mvh
> kk

Der er så få indlæg der er on topic i denne gruppe, så dit indlæg gør
ikke den store forskel. Det er dog trods alt positivt, modsat de fleste
andre "kvajhovder" ;)

Fra : kk

Dato : 19-08-08 07:53

"FT" <not_valid@not_valid.eu> skrev i en meddelelse
> [...]
> den store forskel. Det er dog trods alt positivt, modsat de fleste andre

Mange tak for støtten, jeg erindrer dog ikke at have kaldt nogen for
"kvajhoveder".
Hav en god dag.
mvh
kk