Når en fremmed mangler penge......
Fra : Malene P

Dato : 17-08-08 09:52

...... skal han bare slå i bordet.
http://www.fyens.dk/article/1050458:Odense--Roeveri-mod-sandwich-bar

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 11:20

Malene P wrote:
> ..... skal han bare slå i bordet.
> http://www.fyens.dk/article/1050458:Odense--Roeveri-mod-sandwich-bar
>
> Malene P

LMAO.

Perfekt.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 11:58

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
news:48a7fb53$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Malene P wrote:
>> ..... skal han bare slå i bordet.
>> http://www.fyens.dk/article/1050458:Odense--Roeveri-mod-sandwich-bar
>>
>> Malene P
>
> LMAO.
>
> Perfekt.

Du finder røverier perfekt ? du er godt nok afstumpet.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 12:07

N_B_DK wrote:

> Du finder røverier perfekt ? du er godt nok afstumpet.

Lad være med at foregive, at du ved hvad jeg taler om.

Total lol, at man kan gå ind og slå i bordet et sted, og fluks få pengene
udleveret. Ingen brug af våben eller noget. Fantastisk.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 17-08-08 12:08

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Lad være med at foregive, at du ved hvad jeg taler om.
>
> Total lol, at man kan gå ind og slå i bordet et sted, og fluks få pengene
> udleveret. Ingen brug af våben eller noget. Fantastisk.

Hvis _du_ gider blive gennembanket for en mindsteløn, så god fornøjelse....

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 13:17

Kim2000 wrote:

> Hvis _du_ gider blive gennembanket for en mindsteløn, så god
> fornøjelse....

Jeg springer over.

--
/ Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-08-08 15:14

Kim2000 wrote:

> Hvis _du_ gider blive gennembanket for en mindsteløn, så god
> fornøjelse....

Hvis _du_ og andre gad tage et medansvar i dagligdagen, så havde vi et bedre
samfund.

--
Kurt Lund

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 12:45

> Lad være med at foregive, at du ved hvad jeg taler om.

Du har 100% ret, den form for tankegang (eller mangel på samme) kan jeg
ikke sætte mig ind i.

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 13:16

N_B_DK wrote:

> Du har 100% ret, den form for tankegang (eller mangel på samme) kan
> jeg ikke sætte mig ind i.

Du er pænt afstumpet.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 13:40

> Du er pænt afstumpet.

LOL, men det er dog ikke mig der fremsætter trusler mod regeringen, og
synes det er fedt at nogle bliver udsat for røverier.

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 13:46

N_B_DK wrote:

> LOL, men det er dog ikke mig der fremsætter trusler mod regeringen, og
> synes det er fedt at nogle bliver udsat for røverier.

Jeg synes ingen af delene er særligt fede.

Hvor har jeg pludselig skrevet, at det er fedt at nogen bliver udsat for
røverier!? Jeg skrev, at det er fantastisk, at man bare kan vade ind et
sted, slå i bordet, og få pengene udleveret. Det er sgu da ret utroligt at
det kan lade sig gøre.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 14:14

>Det er sgu da ret
> utroligt at det kan lade sig gøre.

Ja det er skræmmende, men mange folk har jo efterhånden lært hvad
indvandrere kan finde på.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 17-08-08 14:40

> [...]
> sted, slå i bordet, og få pengene udleveret. Det er sgu da ret utroligt at

Ja, det er morsomt. Og i virkeligheden viser det jo meget godt, at det ikke
står nær så slemt til, som de utallige daglige indlæg om indvandrernes
ugerninger kunne antyde. Hvis vi virkelig skulle gå på gaden og frygte for
vores liv, ville den gennemsnitlige fastfood-restaurant nok også være bedre
beskyttet.

--
Andreas

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-08 15:46

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
> Ja, det er morsomt.

Tænk at folk kan finde det morsomt at nogen bliver udsat for røveri.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 17-08-08 15:59

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
>
> Tænk at folk kan finde det morsomt at nogen bliver udsat for røveri.

Slap dog af. Hvordan orker du egentlig at stå op hver morgen, når du skal
bruge dagen omgivet af indvandrere, og folk der ikke kan se dommedag er nær?

--
Andreas

Fra : Thomas M

Dato : 17-08-08 18:05

N_B_DK wrote:

> Tænk at folk kan finde det morsomt at nogen bliver udsat for røveri.

Tænk at du skal prøve at fordreje alt hvad folk skriver herinde.

Det er flot, men kan du ikke andre tricks?

--
/ Thomas

Fra : Frank

Dato : 18-08-08 09:31

Hej

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Total lol, at man kan gå ind og slå i bordet et sted, og fluks få pengene
> udleveret. Ingen brug af våben eller noget. Fantastisk.

Prøv at gøre det samme i den lokale bank og du vil nok opleve samme
resultat.

Og hvad ville du, som arbejdsgiver, give som forholdsordre:

- Udleverer pengene ved forlangende
- Udleverer pengene ved trusler
- Udleverer pengene ved synet af våben (slagvåben, kniv, pistol ect)
- Udleverer pengene ved trusler med våben
- Udleverer pengene ved brug af våben
- Ikke udleverer pengene.

Submarine, som iøvrigt laver nogle udemærkede sandwich, har primært unge
piger ansat. Jeg tror ikke at gennemsnitsalderen overstiger de 22.

Så det er muligt du finder røverier morsomme og specielt morsomt at det går
ud over nogle unge piger der ikke har mulighed for at forsvare sig selv. Jeg
syntes personligt ikke at man kan risikerer liv og helbred for at forsvare
nogle kontanter.

Mvh
Frank

Fra : Thomas M

Dato : 18-08-08 09:43

Frank wrote:

> [...]
> forsvare sig selv. Jeg syntes personligt ikke at man kan risikerer
> liv og helbred for at forsvare nogle kontanter.

Forstå nu snart, at jeg ikke finder røverier morsomme!

Og nej - jeg gad personligt heller ikke stå og forsvare nogle usle
kontanter.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-08 09:58

> Forstå nu snart, at jeg ikke finder røverier morsomme!

Så er det virkelig svært at se hvad du mener er så pokkers sjovt.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 18-08-08 10:03

> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Så er det virkelig svært at se hvad du mener er så pokkers sjovt.

Det er ikke alle, der er velsignede med en humoristisk sans. Det skal du
ikke være ked af, så kan du nok så meget andet...

--
Andreas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-08 11:43

> Det er ikke alle, der er velsignede med en humoristisk sans. Det skal
> du ikke være ked af, så kan du nok så meget andet...

Nå nu er det pludselig helt ok at more sig over folk udsættes for
røveri, men jeg er da så gald for jeg ingen humoristisk sans har.

Fra : Andreas Andersen

Dato : 18-08-08 12:05

> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message

> Nå nu er det pludselig helt ok at more sig over folk udsættes for røveri,
> men jeg er da så gald for jeg ingen humoristisk sans har.

Når de fleste forestiller sig et røveri er det nok som regel noget med våben
og voldstrusler. Billedet af en røver der går ind i en butik, slår hårdt i
bordet, og siger han vil have pengene på samme vis, som han måske ville
gøre, hvis han var sur, og ville have en kop kaffe er morsomt. Man kunne
forestille sig et let underholdningsprogram lørdag aften ved 20-tiden på
vores alle sammens DR, der indeholdt sådan en sketch. Det betyder ikke, at
det er morsomt, at en sandwichbar er blevet røvet, eller at ekspedienten
måske får brug for psykologhjælp - ingen kan være uenige i, at det er noget
skidt.

Hvis du ikke kan se forskellen, er det jo synd for dig, men lad være at
beskylde andre for at mene, at røveri er dejligt.

--
Andreas

Fra : Thomas M

Dato : 18-08-08 10:38

N_B_DK wrote:

> Så er det virkelig svært at se hvad du mener er så pokkers sjovt.

Den situation, at man kan gå ind et sted, banke i bordet, og få pengene
udleveret, finder jeg både morsom og en anelse bizar og absurd.

--
/ Thomas

Fra : Frank

Dato : 18-08-08 11:27

Hej

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Den situation, at man kan gå ind et sted, banke i bordet, og få pengene
> udleveret, finder jeg både morsom og en anelse bizar og absurd.

Du finder det morsom, bizart og absurd at en arbejdsgiver giver sine
medarbejde forholdordre om hvordan de skal forholde sig under et røveri så
det minsker risikoen for at de kommer til skade?

Det er et menneskesyn jeg finder meget lidt morsomt, men tilgengæld meget
bizart og absurd.

Personligt finder jeg det vigtigere at beskytte medarbejdernes helbred end
at visse personer med et bizart menneskesyn finder røverier morsome.

Hvornår finder du ikke sådanne forholdsordre morsomme - når medarbejderne er
blevet stukket ned?

Mvh
Frank

Fra : Thomas M

Dato : 18-08-08 12:43

Frank wrote:

> Du finder det morsom, bizart og absurd at en arbejdsgiver giver sine
> medarbejde forholdordre om hvordan de skal forholde sig under et
> røveri så det minsker risikoen for at de kommer til skade?

Nej, Frank. Det gør jeg ikke, Frank. Det er ikke det jeg skriver, Frank.

--
/ Thomas

Fra : Frank

Dato : 18-08-08 13:38

Hej

> Nej, Frank. Det gør jeg ikke, Frank. Det er ikke det jeg skriver, Frank.

Så når du som svar skriver "LMAO", "Total lol, at man kan gå ind og slå i
bordet et sted, og fluks få pengene
udleveret. Ingen brug af våben eller noget. Fantastisk." og "Den situation,
at man kan gå ind et sted, banke i bordet, og få pengene udleveret, finder
jeg både morsom og en anelse bizar og absurd." hvad er det så helt specifikt
at du finder så morsomt. Hvad er det så du skriver?

Brug gerne små og korte ord uden alt for mange stavelser så jeg, der jo er
så dum, kan forstå det.

Hvorfor er et røveri sjovt?
Er det sjovere når personalet der bliver berøvet kommer til skade, evt dør
eller er det sjovest når de ikke kommer til skade?

Er forholdsordre der skal forhindre at et røveri i at udvikle sig sjove?

Eller tænker du dig blot ikke om før du sender et svar afsted?

Mvh
Frank

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-08 11:45

> Den situation, at man kan gå ind et sted, banke i bordet, og få
> pengene udleveret, finder jeg både morsom og en anelse bizar og
> absurd.

Ja det er hylende sjovt, mon ikke også personalet morer sig bekosteligt
endnu.

Fra : Thomas M

Dato : 18-08-08 12:40

N_B_DK wrote:

> Ja det er hylende sjovt, mon ikke også personalet morer sig
> bekosteligt endnu.

Jeg giver op; Frank og No Brain er for dumme til at fatte nogetsomhelst.

Og når de ikke fatter noget, så digter og gætter de i stedet for.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-08 15:20

> Jeg giver op; Frank og No Brain er for dumme til at fatte
> nogetsomhelst.
> Og når de ikke fatter noget, så digter og gætter de i stedet for.

Jeg beklager jeg ikke kan være ligeså klog og dannet som dig, men nu er
jeg jo også bare en tosse fra DF, der ikke kan se det sjove i at folk
bliver udsat for røveri, ved godt det er en svaghed ved DF at vi ikke
forstår det sjove ved den slags berigelser.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-08-08 19:41

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Jeg giver op; Frank og No Brain er for dumme til at fatte >nogetsomhelst.
>
> Og når de ikke fatter noget, så digter og gætter de i stedet >for.

Jeg syntes du er ved at falde af på den

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : _

Dato : 19-08-08 13:13

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ..... skal han bare slå i bordet.
> http://www.fyens.dk/article/1050458:Odense--Roeveri-mod-sandwich-bar
>
> Malene P

Hørt!

Fra : Martin

Dato : 19-08-08 11:43

On 18 Aug., 16:20, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
> bliver udsat for røveri, ved godt det er en svaghed ved DF at vi ikke
> forstår det sjove ved den slags berigelser.

Nu er humor er heller ikke jeres stærke side. Selv ikke en frejdig
heiler som Messerschmidt har blot antydningen af humor. Se selv:
http://www.youtube.com/watch?v=M4HNVIFG3pY

Iøvrigt må jeg 100% give TM ret. Det ér sgu da morsomt at en lille og
spinkel knøs kan banke i bordet og slippe afsted med en mindre formue.
Det var min mormor på 89 aldrig gået frivilligt med til.

Mvh
Martin B

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-08 22:16

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message

> Iøvrigt må jeg 100% give TM ret. Det ér sgu da morsomt at en lille og
> spinkel knøs kan banke i bordet og slippe afsted med en mindre formue.
> Det var min mormor på 89 aldrig gået frivilligt med til.

Jamen det er da fuldstændig morsomt, det er vi da da eninge i, det kunne
jo være mange gange sjovere hvis de tidligere har været udsat for
røveri, og var blevet truet med kniv, eller skydevåben, det havde da
været mange gange sjovere, eller hvis en af dem var blevet stukket
ned/skudt, det havde da været hysterisk morsomt.....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Malene P

Dato : 20-08-08 05:13

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> [...]

spinkel knøs kan banke i bordet og slippe afsted med en mindre formue.
Det var min mormor på 89 aldrig gået frivilligt med til.

------------

Her er lidt mere at grine ad:
http://www.nordjylland.dk/mariagerfjord/forside.aspx?ctrl=10&data=15%2c2900548%2c5%2c3

haha (sarkasme)
Malene P

Fra : Martin

Dato : 19-08-08 23:52

On 19 Aug., 23:15, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
> været mange gange sjovere, eller hvis en af dem var blevet stukket
> ned/skudt, det havde da været hysterisk morsomt.....

Røveri og ran er ganske almindeligt og har været det i æoner, så fnys
blot videre bag ligusterhækken.

Fra : Martin

Dato : 19-08-08 23:58

On 20 Aug., 06:13, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> spinkel knøs kan banke i bordet og slippe afsted med en mindre formue.
> Det var min mormor på 89 aldrig gået frivilligt med til.

Meget trist. I denne sammenhæng dog helt usammenligneligt

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-08 07:28

> Meget trist. I denne sammenhæng dog helt usammenligneligt

Næ forskellen er da helt den samme, så dette må da også være hysterisk
morsomt.

Fra : Martin

Dato : 20-08-08 03:05

On 20 Aug., 08:27, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Martin" <Nex...@lab.org> wrote in message

> Næ forskellen er da helt den samme, så dette må da også være hysterisk
> morsomt.
>
> --
Mener du forskellen er den samme på et groft trickrøveri stillet op
mod en splejs der banker i bordet?

Fra : Malene P

Dato : 20-08-08 16:55

> [...]
> "Martin" <Nex...@lab.org> wrote in message

> Næ forskellen er da helt den samme, så dette må da også være hysterisk

Næh -men du nævnte selv din gamle mormor. Her er så et virkeligt eksempel
på, hvordan de fremmede udnytter svagere og svagere ofre. Denne gang en
angiveligt en fremmed teeanagetøs, der overfaldt en 82-årig dansker.

Malene P

PS- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> FOR POKKER! er en hentydning til din
dårlige quoting.

Fra : Martin

Dato : 21-08-08 00:33

On 20 Aug., 17:54, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Malene P
>
> PS- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> FOR POKKER! er en hentydning til din

At dansk indenadslæsning er problematisk for dig og dine er ret beset
ikke mit problem.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-08-08 08:18

> At dansk indenadslæsning er problematisk for dig og dine er ret beset
> ikke mit problem.

Sjovt som især folk til venstre for midten bruger "indenadslæsning" til
stort set alt, er det jeres måde at få tingene til at passe med jeres
forudbestemte billede af virkeligheden ?