Advarsel ang. Danmarks HIFI klub
Fra : slotgitt

Dato : 23-07-01 12:11

Hej

Wow, hvilken service Danmarks HIFI-klub har.
Bare fordi man kommer ind i deres bolsje-biks,
med en mindre hanekam, ja så for man da godt
nok alle tiders lorte-behandling !!!! Jeg skulle
hente min Rega Planar 3 pladespiller, efter den-
ne havde til reperation. Nå, men jeg opdagede
da temlig hurtigt at pick-up armen sad løst, hvil-
ket jeg gjorde opmæksom på. Straks vendte de
pladespilleren på DISKEN !!!!!!!! og tog lige
og spændte armen - de sviner - uden at justere
eller noget some helst (forbandede pikhoveder).
Og så var det jo lige en praktikant , der havde
fået lov til at rode med "en punkers Rega" - Tak.

Og så er der lige det med Marantz. For ca. 15
år siden var det jo et absolut lorte-mærke. Al-
tid dårlige karakterer mv. Men så fik den rådne
biks eneforhandlingen af Marantz og neeej, hvor
nogle fine karakter. Sådan noget PIS !!!!!!!!!!!!
Så kan man sku' da lige så godt handle i de bil-
lige butikker, hvor alle folk (som regel) bliver
behandlet ordentligt. Jeg ved de har nogle gode
anlæg i DK' SKIDE HIFI-PIS-BIKS, men de
har kraftstejlme at behandle folk ordentligt og
så skal de lige lade være med at fylde folk med
alverdens rådne lorte-løgne-målinger og statistik-
ker, for den dag, de evt. for eneforhandlingen for
eks. Sony, ja uha, så er det jo noget af det bedste
på Vor Moder Jord.

Mvh.:
Mikael Gitt

slotgitt@post.tele.dk

Fra : Henning

Dato : 23-07-01 13:59

>alverdens rådne lorte-løgne-målinger og statistik-
>ker, for den dag, de evt. for eneforhandlingen for
>eks. Sony, ja uha, så er det jo noget af det bedste
>på Vor Moder Jord.

Hvis du havde samme sprogbrug i butikken som her, forstår jeg godt
deres (butikkens) ligegyldighed!

Henning

Fra : Claudia

Dato : 05-08-01 19:28

Det er da SÅ ligemeget. Ville du være ril grin for dine egne penge?? Og er
du bare så håbløs gammeldags, at du ikke kan se forskellen som jeg ikke
engang gider at udpensle??

Claudia

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-08-01 21:41

"Claudia" <tilanne@yahoo.dk> skrev :

>Det er da SÅ ligemeget.

bestemt ikke -

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Claudia

Dato : 12-08-01 19:30

Jo det er... Jeg ved da godt at der er en grænse, og det vigtigste er vel at
man kender den.

Bare fordi man bander som ind i bare helvede i sin fritid er der da dermed
ikke sagt at man er uforskammet og bander overfor ekspidienterne.

Fra : Kat

Dato : 23-07-01 16:09

slotgitt skrev:
>**En masse eder og forbandelser**

Pludselig forstår jeg bedre, hvorfor de råber og skriger så meget
i punkbands!

Hvad er det helt nøjagtigt, at du prøver at fortælle/klage over?
Udtrykte du din egen frustration i butikken?

Jeg har _desværre_ kun gode erfaringer med den omtalte butik -
meget kompetente ansatte. Men så kan jeg heller ikke prale af at
have hankam.....
Verden er nogle gange uretfærdig - eller hvor meget skyld har man
mon selv på den ene eller anden måde?
/kat

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-07-01 18:39

Isang tao pinangalanan slotgitt nagsulat :

>Hej
klip
> bolsje-biks,
> lorte-behandling
> de sviner
>(forbandede pikhoveder).
> lorte-mærke.
> rådne biks
> Sådan noget PIS
> SKIDE HIFI-PIS-BIKS,
> men de har kraftstejlme at behandle folk ordentligt
> rådne lorte-løgne-målinger
>Mvh.:
>Mikael Gitt

Tjah.... jeg ville også være ligeglad med en hanekam.

--
Venlig hilsen, Claus

Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.
Læs også om de danske nyhedsgruppers brug på http://www.usenet.dk

Fra : B Petersen

Dato : 30-07-01 14:41

Kun et par bemærkninger.
Først vil jeg minde dig om at det er et forfærdeligt Sprogbrug du har.
Køb du en lille billedbog og studer den godt, det tror jeg du kan håndtere,
og læs endelig alle teksterne, så har hukommelsen lidt at arbejde med,
for hukommelsen er god nok kan jeg se på dit brev.

Men det er måske kun den slags ord den er god til,
lad endelig være med at offentliggøre den slags svineri.
Jeg tænker bare, og håber, at når du bliver voksen,
bliver du så klog at den slags er passe.
Hilsen BP.
<bpetersen@mail1.stofanet.dk>

Fra : peter corelli

Dato : 22-08-01 23:21

> [...]

>Jeg tænker bare, og håber, at når du bliver voksen,
>bliver du så klog at den slags er passe.

Du har den mest korekte, artikulante OG KEDELIGE måde at bruge det danske
sprog på. Tillykke!!!
Tag dog din foragethed og fuck et andet sted hen!!!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-08-01 20:48

"peter corelli" <petercorelli@hotmail.com> skrev :

>Tag dog din foragethed og fuck et andet sted hen!!!

Ville du monstro selv stå bag en disk og modtage en sådan omgang
mundlort som vi blev præsenteret for i det indledende indlæg ?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-08-01 11:42

Hejsa...
Jeg har selv handlet i HIFI-Klubben , og vil give dig ret i deres
synspunkter på udstyr
Alt det de ikke handler med er noget skrammel - Men så laver de en fusion ,
og så er alt skramlet "af bedste kvalitet".

Så i bund og grund , så er HIFI-klubben ikke en skid anderledes end Fona.
Så når jeg skal have lavet rep. på mit udstyr UDEN for garanti-perioden , så
vil jeg ALDRIG slæbbe det til Fona/HIFI-klubben. De er ikke andet end en
flok aber.
Jeg har -den ene gang det var nødvendigt- brugt en teknikker , der bor i
Vejle. Jeg kan ikke huske hvad han hedder , men det er en ældre herrer , der
tager sig tid til tingene (og så er han selv=Ingen praktikanter ).

hygge
Martin