Caroline Wozniacki
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-08-08 07:31

Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova i
OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk Folkeparti,
så havde Caroline spillet for Polen nu.

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-08 07:37

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk
> Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

Nå! Caroline er opvokset i Danmark, jeg mindes ikke DF (eller nogen af de
andre 6 partier der har samme politik) bekæmper europæiske borgere? Grunden
til hun er dansker i dag er såmænd nok det stille og rolige faktum at hendes
forældre valgte at blive danske lovlydige borgere og ikke myrde, voldtage,
røve osv., derfor er fik de statsborgerskab uden problemer. Og hov, hun
taler sørme flydende dansk og hov, det gør hendes forældre også, er det mon
derfor de er blevet accepteret som fuldgyldige danske borgere?? Man kunne
sørme forledes til at tro det.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-08-08 08:09

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Nå! Caroline er opvokset i Danmark,

Ja, det var hun jo nok ikke, hvis hendes forældre ikke havde kunnet rejse
hertil, vel?

> jeg mindes ikke DF (eller nogen af de andre 6 partier der har samme
> politik) bekæmper europæiske borgere?

Har du hørt om Schengen-samarbejdet?

> [...]
> at hendes forældre valgte at blive danske lovlydige borgere og ikke myrde,
> voldtage, røve osv., derfor er fik de statsborgerskab uden problemer.

Det gælder jo de fleste muslimer i Danmark, men det afholder heller ikke DF
fra at forfølge dem.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 08:56

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det gælder jo de fleste muslimer i Danmark, men det afholder heller
> ikke DF fra at forfølge dem.

Ja det er fandme frygteligt at ville have smidt kriminelle indvandrere
ud, tænk nu på hvor stor gavn vi har af netop dybt kriminelle
indvandrere.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 14:41

Kim2000 wrote:
> [...]
> derfor de er blevet accepteret som fuldgyldige danske borgere?? Man kunne

Jeg så et interview med hendes far for et stykke tid siden på DR, hvor han
talte polsk.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-08 14:44

"Michael Weber" <agentmikie@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så et interview med hendes far for et stykke tid siden på DR, hvor han
> talte polsk.

Fint, så ved vi at manden også kan tale polsk

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 14:46

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <agentmikie@c.dk> skrev i en meddelelse

> Fint, så ved vi at manden også kan tale polsk

Og vi kan spekulerer over, hvorfor han talte polsk når han, ifølge dig, taler
flydende dansk.

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-08 15:50

> Og vi kan spekulerer over, hvorfor han talte polsk når han, ifølge dig,
> taler
> flydende dansk.

Du spekulerer alt det du har lyst til, jeg har mødt både Caroline og hendes
far på en ferie i 2006 ved fælles venners venner og der talte han altså
flydende dansk, bevares der er accent, men det kan umuligt være et problem.

Fra : hanzen

Dato : 12-08-08 16:49

> Og vi kan spekulerer over, hvorfor han talte polsk når han, ifølge dig,
> taler
> flydende dansk.

Fordi DR viste et interview givet til polsk TV?
Jeg har tit hørt danskere svare på engelsk. Det gør dem ikke til englændere.

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 17:09

hanzen wrote:

> Fordi DR viste et interview givet til polsk TV?

Det var faktisk en mulighed.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:28

"Michael Weber" <agentmikie@c.dk> wrote in message

> Det var faktisk en mulighed.

Men det havde du ikke hjerneceller nok til at overveje ?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:27

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> wrote in message
> Fordi DR viste et interview givet til polsk TV?
> Jeg har tit hørt danskere svare på engelsk. Det gør dem ikke til
> englændere.

Når det er noget der kan bruges mod os "fremmedhadere" så gælder alle
kneb, at interviewet er til en Polsk tv station, ja hvad betyder det ?
Polakker kan vel for pokker da forstå Dansk, de har jo en by der hedder
Gdansk, det må jo stå for gammel Dansk, og derfor stammer Danskerne fra
netop Polen, det kan kun være det (hvis man altså som Weber er konstant
på hallucinerende svampe)

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:24

> Og vi kan spekulerer over, hvorfor han talte polsk når han, ifølge
> dig, taler flydende dansk.

Du har vel været så høj af svampe at du ikke fattede du så Polsk tv.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:23

"Michael Weber" <agentmikie@c.dk> wrote in message

> Jeg så et interview med hendes far for et stykke tid siden på DR,
> hvor han talte polsk.

EJ det er virkelig for galt, gjorde han virkelig det ? en tidligere
POLAK, der talte POLSK ??? skyd manden, det er jo en voldsom forbrydelse
at tale POLSK i et interview, manden er virkelig til fare for os alle.

(nogle vil nok kunne se ironien, men næppe alle)

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 08:08

> [...]
> Hantuchova i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til
> Dansk Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

Jeg vil minde om at havde det stået til dig, havde vi alle ligge og bedt
5 gange med røven mod mekka

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-08-08 08:09

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg vil minde om at havde det stået til dig, havde vi alle ligge og bedt 5
> gange med røven mod mekka

Du har som altid en god fantasti.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 08:56

> Du har som altid en god fantasti.

Det er jo sandt, du er bare heller ikke i det tilfælde mand nok til at
stå ved dine meninger.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 14:42

N_B_DK wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg vil minde om at havde det stået til dig, havde vi alle ligge og bedt
> 5 gange med røven mod mekka

Ligger du ikke allerede med røven i vejret 5 gange om dagen ?!

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 16:30

> Ligger du ikke allerede med røven i vejret 5 gange om dagen ?!

Er det din store fatteevne du her stiller til skue ?

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 17:08

N_B_DK wrote:
> "Michael Weber" <agentmikie@c.dk> wrote in message

> Er det din store fatteevne du her stiller til skue ?

Nej, din.

Fra : Peter T.

Dato : 14-08-08 18:14

N_B_DK skrev:

> Jeg vil minde om at havde det stået til dig, havde vi alle ligge og bedt
> 5 gange med røven mod mekka

Er det ikke den anden vej?

--
Peter T.

Fra : @

Dato : 14-08-08 19:08

On 14 Aug 2008 17:13:53 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote:

>Er det ikke den anden vej?

hvilken røv muhamedanerne vender mod mekka når de beder kan vel være
ligegyldigt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 14-08-08 20:15

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Er det ikke den anden vej?

Spiller det nogen rolle ? de ser sq lige åndsvage ud ligemeget hvilken
ved de ligger.

Fra : Frank

Dato : 12-08-08 09:36

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk
> Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

Caroline er født i 1990 i Odense.
Dansk Folkeparti er dannet i 1995.

Så din påstand er at Dansk Folkeparti før dannelsen var imod at polaker
indvandrede til Danmark?

Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt langt ude.

Mvh
Frank

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-08-08 09:38

"Frank" <frank@nosmap.dk> wrote in message
> [...]
>
> Caroline er født i 1990 i Odense.
> Dansk Folkeparti er dannet i 1995.
>
> Så din påstand er at Dansk Folkeparti før dannelsen var imod at polaker

Det er ment i overført betydning.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 10:16

> Det er ment i overført betydning.

Her er noget der er ment i direkte betydning, du er en idiot.

Fra : HAWK

Dato : 12-08-08 10:45

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Her er noget der er ment i direkte betydning, du er en idiot.

gæt så hvad betydning det her har:

Det er et hlet fantstiskt højt niveau du debatterer på. Dine argumenter er
så saglige at det ligger uden for de flestes fatteevne

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 11:24

"HAWK" <forget@itpal.ru> wrote in message
> Det er et hlet fantstiskt højt niveau du debatterer på. Dine
> argumenter er så saglige at det ligger uden for de flestes fatteevne

Det skyldes sikkert din intelligens er på med niveau med en selvdød gnu.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:51

On Tue, 12 Aug 2008 12:23:57 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"HAWK" <forget@itpal.ru> wrote in message
>
>Det skyldes sikkert din intelligens er på med niveau med en selvdød gnu.

en gnu som selv kan finde ud af at dø må da have bare lidt hjerne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Frank

Dato : 12-08-08 11:11

> Det er ment i overført betydning.

Så burde du nok have valgt et bedre eksempel end Caroline Wozniacki.
Specielt når man tager i betragtning at familien kom til Danmark fordi
faderen spillede fodbold for den traditionsrige klub B1909 - ny FC Fyn. Det
var tilbage i 1985.

Og ikke som følge af den udlændigepolitik som DF er modstander af.

Du har kort sagt valgt at fremhæve et eksempel der ikke holder vand.

Et bedre eksempel ville nok have været en fremtrædende idrætsudøver med
rødder i mellemøsten, hvis familie er komme til Danmark som
defacto-flygtninge eller som følge af den såkaldte palestinænserlov.

Kan du komme på sådan en?

Mvh
Frank

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:29

nådada

der var du hurtig til at finde bakgear

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 09:41

On Tue, 12 Aug 2008 10:35:44 +0200, "Frank" <frank@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
>ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt langt ude.

Tja... Venstrefløjen er jo eksperter i at blande DF ind i alting,
samtidig med at de skriger op om at højrefløjen blander muslimer ind i
alting..

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 09:53

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
> ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt

Havde DF´s politik slået igennem nogle år før de blev dannet som parti, så
havde Carolines præstation helt givet været en rent polsk præstation. Jeg er
helt enig i udlægningen af trådsstarteren.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Frank

Dato : 12-08-08 10:12

Hej

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Havde DF´s politik slået igennem nogle år før de blev dannet som parti, så
> havde Carolines præstation helt givet været en rent polsk præstation. Jeg
> er helt enig i udlægningen af trådsstarteren.

Havde DF's politik slået igennem før de var dannet var de ikke dannet. DF's
eksistens skyldes udelukkende den udlændinglov der blev gennemført i 1983 og
som DF har været/er imod.

Jeg er enig i at DF er det mest fremgangsrige parti og det parti der
hurtigtst har fået indflydelse der har været på den politiske scene i mange
år, men at de ligefrem skulle være i stand til at gennemfører deres politik
med tilbagevirkende kraft er nok at tiltro dem lidt for meget.

Hvad bliver det næste?

Mordet på JFK, Bermudatrekanten, Mary Celeste og dino'ernes forsvinden?

Mvh
Frank

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 10:27

> [...]
> meget.
> Hvad bliver det næste?
>
> Mordet på JFK, Bermudatrekanten, Mary Celeste og dino'ernes

Jeg havde en vis desværre velbegrundet frygt for at meningen med indlægget
blev misforstået. Det virker lidt tragikomisk at se folk rode sig ud i
filosofiske betragtninger om hvorvidt et parti kan føre en politik ud i
livet før dette parti blev stiftet. Jeg havde naivt håbet på at denne lille
detalje kunne bearbejdes så langt i abstraktionsniveau at man kan skille de
to ting ad. Men nej, det kunne man så ikke. Og således kunne man ikke udlede
at andre partier kunne have gennemført sådan en politik før DF blev stiftet.
Nej, det er fandme for langt at gå, at tro at nogen som helst i dette forum
kunne komme dertil i en samlet tankerække (på nær AHW og et par enkelte
andre).

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 10:44

Kim Larsen skrev:

> Nej, det er fandme for langt at gå, at tro at nogen som helst i dette forum
> kunne komme dertil i en samlet tankerække (på nær AHW og et par enkelte
> andre).

Din gudedyrkelse af Wilstrup er altid sjov at følge med i. Jeg er sikker
på at Wilstrup på bedste stalinistiske maner nyder din idoldyrkelse til
fulde, selv om skoleferiens slutning givetvis gør, at du har konkurrence
fra nogle ignorante elever i Wilstrups klasser. De skulle jo nødigt
forsøge at gå imod deres lærer når denne er stalinist som Wilstrup. Det
har Wilstrup givetvis lært dem, når han har fortalt om stalinismens
lyksaligheder.

Bliv endelig ved, evigt ignorante Kim Larsen, du er altid
top-underholdning her i gruppen...

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 10:57

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har fortalt om stalinismens lyksaligheder.
>
> Bliv endelig ved, evigt ignorante Kim Larsen, du er altid

Tag du bare en pilsner mere (oven på alle de andre), dagen er stadig ung,
Barney.

Fra : hanzen

Dato : 12-08-08 11:03

> "Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Tag du bare en pilsner mere (oven på alle de andre), dagen er stadig ung,
> Barney.

Du menr altså Barneys undskylning er spiritus.
Hvad er din så?
--
hilzen
hanzen

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 11:15

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du menr altså Barneys undskylning er spiritus.
> Hvad er din så?

Gode politiske udmeldinger som mine behøver skam ingen undskyldning. Derimod
burde du undskylde dig selv hver eneste dag.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 11:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Gode politiske udmeldinger

LOL den var nu god Kim, du har da alligevel lidt humor så.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 11:36

Kim Larsen skrev:

> Gode politiske udmeldinger som mine behøver skam ingen undskyldning.

Gruppen har stadig det første argument fra din side til gode, så du har
ganske rigtigt ret i, at du intet har at undskylde.

Her kan du lære meget af dit idol, Arne H. Wilstrup, der trods alt som
regel forsøger at argumentere for sin sag - ofte i alenlange
kedsommelige gentagelser, men alligevel.

At der så ligger de rablende holdninger bag som vi alle kan læse, det er
en anden sag. Det er jo ens for både mesteren (Arne) og eleven (dig).

BG

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 11:27

hanzen skrev:

> Du menr altså Barneys undskylning er spiritus.
> Hvad er din så?

Kim Larsen har opgivet at forsøge at argumentere mod mig (og en hel del
andre), da forlængst har indset, at han ikke evner at komme med noget
der bare ligner argumenter i en politisk debat. Følgen heraf er, at han
i mit tilfælde har fået den idé (eller var det i virkeligheden hans
store forbillede Wilstrup, der startede på det - det tror jeg faktisk
det var), at mine indlæg er skrevet under indflydelse af alkohol. Kim
Larsen synes det er så genial en idé (den støttes jo af den almægtige
Wilstrup), at han finder glæde i at skrive det hver eneste gang han
svarer på et af mine indlæg. Jeg synes det er lidt sødt at han kan få
fornøjelse ud af det, så for min skyld skal han endelig blive ved med
det. Vi lever jo i et samfund, hvor vi skal tage hensyn til de svage.

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 16:55

> Kim Larsen har opgivet at forsøge at argumentere mod mig

Jeg gider ikke spilde sig meget tid på fulderikker.

Fra : Vidal

Dato : 13-08-08 11:54

Barney Gumble skrev:

> [...]
> store forbillede Wilstrup, der startede på det - det tror jeg faktisk
> det var), at mine indlæg er skrevet under indflydelse af alkohol.

Det kunne jo faktisk have noget med dit alias
at gøre.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-08-08 13:57

Vidal skrev:

> Det kunne jo faktisk have noget med dit alias
> at gøre.

I så fald ville det vel næppe - Ceteris paribus - være en overdrivelse
også at beskylde ham selv for at have et alkoholmisbrug.

I Kim Larsens tilfælde skyldes hans konstante beskyldninger om
alkoholmisbrug dog den simple grund, at han ikke evner at komme med
argumenter i en debat (uanset hvad det drejer sig om). Derfor bliver det
kun til haltende one-liners der skal dække over hans manglende debat-evner.

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-08-08 07:59

> [...]
> argumenter i en debat (uanset hvad det drejer sig om). Derfor bliver
> det kun til haltende one-liners der skal dække over hans manglende

Det kunne slet ikke tænkes at dine indlæg er så tilpas idiotiske at de er
svære at tage alvorligt ?

Fra : Barney Gumble

Dato : 14-08-08 09:08

Kim Larsen skrev:

> Det kunne slet ikke tænkes at dine indlæg er så tilpas idiotiske at de er
> svære at tage alvorligt ?

Nej, sådan hænger det ikke sammen. Så snart du bliver bedt om at
argumentere for din sag tyer du blot til "du er alkoholiker"-metoden
(eller andre metoder, alt afhængig af, hvem det er der sætter dig på plads).

Det gør du fordi, du ikke _kan_ argumentere (og det er selvfølgelig synd
for dig). Jeg kan se at din læremester, AHW, også har kritiseret dig for
dette, så måske det efterhånden går op for dig, at DU har problemet.
Prøv evt. at søge hjælp hos ham; jeg er sikker på han gerne vil hjælpe dig.

Du har aldrig kunnet argumentere for dine synspunkter. Tag fx dit:
"Højere straffe til kriminelle, men fløjlhandsker og en sut til de
autonome". Dine holdninger er så divergerende, at du fremstår som en
komplet tåbe, idet du ikke formår at argumentere for dem. Lev med det
eller lær at skrive hvorfor du mener som du gør. Det er ikke så svært,
og når du engang kommer ud af teenagetrodsårene kan det såmænd være, at
du bliver helt ferm til det. Det vil tiden vise.

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-08-08 22:48

> [...]
> og når du engang kommer ud af teenagetrodsårene kan det såmænd være,
> at du bliver helt ferm til det. Det vil tiden vise.

Jeg hælder ellers mest til min egen udlægning...

Fra : Barney Gumble

Dato : 15-08-08 04:24

Kim Larsen skrev:

> Jeg hælder ellers mest til min egen udlægning...

Naturligvis gør du det; det understøtter jo også blot dit fundamentale
problem. Husk også på, at selv din læremester mener du ikke er i stand
til at argumentere for dine holdninger. Det kommer forhåbentlig når du
bliver lidt ældre.

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-08-08 05:51

> [...]
> problem. Husk også på, at selv din læremester mener du ikke er i stand
> til at argumentere for dine holdninger. Det kommer forhåbentlig når du

Min eneste læremester, idol og mentor, nemlig mig selv, mener at jeg er
noget nær genial, ikke mindst sammenlignet med højrefjolserne i dk.politik.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 15-08-08 06:26

On Fri, 15 Aug 2008 06:50:40 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Min eneste læremester, idol og mentor, nemlig mig selv, mener at jeg er
>noget nær genial,

Og det er HER det går galt (Wilstrup har det samme problem)...

Narcissisme er en grim ting....

>ikke mindst sammenlignet med højrefjolserne i dk.politik.

LOL... Bo Warming er LANGT mere intelligent end dig...

Fra : Barney Gumble

Dato : 15-08-08 08:36

Kim Larsen skrev:
> "Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Min eneste læremester, idol og mentor, nemlig mig selv, mener at jeg er
> noget nær genial, ikke mindst sammenlignet med højrefjolserne i dk.politik.

Det kan næppe overraske nogen, at du selv synes du er genial. Dit
udgangspunkt for hvad der er genialt tages jo i AHW, så overliggeren er
sat meget lavt. Det overrasker heller ikke, at du er gennemført
narcissist. Fakisk underbygger det blot dit allerstørste store problem;
at du ikke kan argumentere for dine holdninger.

Jeg glæder mig til første gang du kommer med noget der bare ligner et
argument for dine holdninger. Hvis det en dag lykkedes for dig, vil du
nok også opdage, at dine holdninger, om muligt, er endnu mere
ambivalente og hykleriske end din læremester, AHW's.

BG

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:48

On Tue, 12 Aug 2008 12:03:10 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Du menr altså Barneys undskylning er spiritus.
>Hvad er din så?

OG

Barney kan dog trods alt blive ædru

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 11:27

> [...]
> er fandme for langt at gå, at tro at nogen som helst i dette forum
> kunne komme dertil i en samlet tankerække (på nær AHW og et par

Hvad i forestiller jer, er virkeligheden ligegyldigt, fakta er at inden
DF var der INGEN partier med den mindste smule magt, der gjorde noget
for at stoppe masseindvandringen, så nej man skal leve i en meget langt
ude fantasiverden for at forestille sig det, men endnu bedre, istedet
for at forestille sig ting, så forhold dig til hvordan det nu engang
hænger sammen.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 12:24

> Hvad i forestiller jer, er virkeligheden ligegyldigt, fakta er at inden DF
> var der ...

Og efter DF er det gået stærkt ned af bakke med Danmarks renomé. Ja, vi har
sgu meget at "takke" DF for:

"Udenlandsk arbejdskraft skræmmes væk af danskerne

I LO har man flere bud på, hvorfor Danmark har svært ved at tiltrække og
fastholde arbejdskraft.
»Det er både skattesystemet, og så er der regeringen og Dansk Folkepartis
fremmedhad. Vi er blevet kendt rundt omkring i verden som nogen, der er
meget lidt imødekommende."
www.business.dk/article/20080603/okonomi/706030059/

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-08 13:12

Zeki wrote:
> [...]
> Folkepartis fremmedhad. Vi er blevet kendt rundt omkring i verden som
> nogen, der er meget lidt imødekommende."

Hvordan hænger det sammen med at vi har den største indvandring pr år
nogensinde?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 13:16

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvordan hænger det sammen med at vi har den største indvandring pr år
> nogensinde?

Det var et fandens godt spørgsmål, men du får næppe noget svar.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 13:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan hænger det sammen med at vi har den største indvandring pr år
> nogensinde?

Indvandring er ikke nødvendigvis lig med (kvalificeret) arbejdskraft. Det
troede jeg du vidste.

Desuden har vi også den største udvandring nogensinde.

Med andre ord: Hvis folk ikke blev trætte - eller fik nok - af Danmark, så
var der måske slet ikke noget problem.

Problemet er at mange af dem der udvandrer er højtuddannede
(braindrain-fænomenet), mens dem der kommer ind ofte kommer her af andre
årsager, f.eks familiesammenføring, for at studere (og flytte ud
efterfølgende), osv.

Det er også blevet lettere at "vandre ud." I dag bor der f.eks hele 40.000
udlandsdanskere alene i Sydspanien.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:23

On Tue, 12 Aug 2008 14:41:02 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Indvandring er ikke nødvendigvis lig med (kvalificeret) arbejdskraft. Det
>troede jeg du vidste.

for en enkelt gangs skyld har du fuldstændig ret

>Det er også blevet lettere at "vandre ud." I dag bor der f.eks hele 40.000
>udlandsdanskere alene i Sydspanien.

hvilket har fået ejendomspriserne i sydspanien til at stige

gad vide hvilken indvirkning 40.000 palæstinensere i samme område
ville have haft på ejendomspriserne?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 13-08-08 11:38

"' @" <1.'@invalid.net> skrev i meddelelsen

> for en enkelt gangs skyld har du fuldstændig ret

> hvilket har fået ejendomspriserne i sydspanien til at stige
>

> gad vide hvilken indvirkning 40.000 palæstinensere i samme område
> ville have haft på ejendomspriserne?

tankevækkende!

Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-08 01:33

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

TOTALT VÅS - kun nogle karikaturtegninger i JP for år tilbage er belæg for
denne uvidenskabelige nedgørelse

Der er ikke mere racevold hos os end andre steder.

Familiesammenføring er ikke sværere.

forklar hvor vi ikke er imødekommende ? ? ?

VORE LØNNINGER ER DET ENESE VÆSENTLIGE OG DE ER HØJE OG VOR SOCIALHJÆLP ER
ENORM, også for fremmede der bliver arbejdsløse og nasser sig til at blive
her

Journalister der hader Fgh siger vi er racister men det har intet på sig

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 13:16

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> [...]
> Folkepartis fremmedhad. Vi er blevet kendt rundt omkring i verden som
> nogen, der er meget lidt imødekommende."

Sjovt når man taler med folk fra andre lande siger de vi er utrolig
imødekommende, men selvfølgelig, spørger man afviste indvandrere så er
billedet da nok lidt anderledes.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 13:41

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> Sjovt når man taler med folk fra andre lande siger de vi er utrolig
> imødekommende, men selvfølgelig, spørger man afviste indvandrere så er
> billedet da nok lidt anderledes.

Kan du da pege på bare én afvist indvandrer i artiklen?

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:36

On Tue, 12 Aug 2008 14:41:08 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

<<<<fra artiklen>

Det er svært at blive venner med danskerne. Man bliver sjældent
inviteret til middag.

<<<<

forestiller disse udlændinge sig at danskerne i stor stil inviterer
kolleger hjem til middag?

den undersøgelse synes lavet med det ene formål at nedgøre danskerne

disse udlændige kunne jo selv gøre en indsats for at blive en del af
"det danske fællesskab"

de kunne

melde sig ind i

diverse foreninger (sport/fritid/hobby)

stille op til udvalg på jobbet (tillid/sikkerhed/samarbejde)

jeg tviler på at det som artiklen fremstiller er sandt

ingen emigrant ved sin fornufts fulde brug kan da forestille sig at
gaderne er belagt med guld og at stegte duer flyver ind i munden på
folk

<<<fra artiklen>>>>

Ifølge en undersøgelse fra Oxford Research mener tre ud af fire
udenlandske læger, ingeniører eller andre videnarbejdere, at det er
vigtigt for et værtsland, at befolkningen er åben og inviterende
<<<<<<

og disse personer MENING skal lige pludselig gøre det til et faktum at
danskere er ugæstfri!!!!!!

den artikel må betegnes som groft uredelig

OG

jeg kan slet ikke genkende det (falske) billede den artikel forsøger
at tegne

på min arbejdsplads er der lige nu 5 svenskere 3 polakker 1 tysker og
en som jeg ikke helt er klar over hvor kommer fra bortset fra at det
er et af de baltiske lande
og de har ikke meldt om problemer overhovedet, og jeg tvivler på at
der er nogen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-08 13:31

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Og efter DF er det gået stærkt ned af bakke med Danmarks renomé. Ja, vi
> har sgu meget at "takke" DF for:
>
> "Udenlandsk arbejdskraft skræmmes væk af danskerne

Jeg er sikker på at de er bange for dumme svin som Zeki.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 17:27

Martin Larsen wrote:
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er sikker på at de er bange for dumme svin som Zeki.

Dig behøver de ihvertfald ikke være bange for.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:20

eller alle hættemågerne+yngel

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:07

On Tue, 12 Aug 2008 13:23:56 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Og efter DF er det gået stærkt ned af bakke med Danmarks renomé. Ja, vi har
>sgu meget at "takke" DF for:

igen overskygger din fanatisme fakta som du ikke vil vide af

http://supportdenmark.com/

http://michellemalkin.com/2006/01/30/support-denmark-why-the-forbidden-cartoons-matter/

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/g/a/2006/02/08/cstillwell.DTL

http://overlawyered.com/2006/02/support-denmark/

>"Udenlandsk arbejdskraft skræmmes væk af danskerne

ja hele tre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 21:56

"' @" <1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse

> igen overskygger din fanatisme fakta som du ikke vil vide af

LO siger det. Turistbranchen siger det. Industrien siger det. Forretnings-
og erhvervsfolk der arbejder i udlandet siger det.

Men du ved bedre! LOL

Fra : Ivannof

Dato : 13-08-08 11:37

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> var der INGEN partier med den mindste smule magt, der gjorde noget for at

Hvorfor kalder man det ikke det som det faktisk er: Folkevandringen!

Undersøgelser i Mellemøsten siger at 90% ønsker at komme til vesten "i
morgen" og det gælder stadig også for vores tyrkiske indvandrere!

Hilsen Ivan

Fra : Frank

Dato : 12-08-08 12:21

Hej

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg havde en vis desværre velbegrundet frygt for at meningen med indlægget
> blev misforstået.

At CRL skiver endnu et 'DF spiser små børn' indlæg er lige så forudsigeligt
som at visse andre debattører skriver indlæg om deres egen afførring eller
om Peak-Oil.

At CRL så vælger et usædvanligt dårligt eksempel på at 'DF spiser små børn'
er hans eget problem.

> Nej, det er fandme for langt at gå, at tro at nogen som helst i dette
> forum kunne komme dertil i en samlet tankerække (på nær AHW og et par
> enkelte andre).

Den syntes jeg vi skal lade så for sig selv som et lysende eksempel på en
samlet trankerække......

Mvh
Frank

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:44

On Tue, 12 Aug 2008 11:26:42 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Jeg havde en vis desværre velbegrundet frygt

du kan i stedet forsøge at finde belæg for at DF nogensinde har slået
til lyd for at polakker ikke skulle kunne rejse ind i Danmark

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:39

On Tue, 12 Aug 2008 11:12:14 +0200, "Frank" <frank@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad bliver det næste?
>
>Mordet på JFK, Bermudatrekanten, Mary Celeste og dino'ernes forsvinden?

men dog ikke mordet i Finderup lade

det var DSB som stod bag denne udåd

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-08 05:51

On Tue, 12 Aug 2008 21:39:02 +0200, ' @ wrote:

> men dog ikke mordet i Finderup lade
>

> det var DSB som stod bag denne udåd

DSB må have været et ret lille firma dengang, da der kun var fire banemænd
om mordet.

--
MVH
Bruno

Fra : ' @

Dato : 13-08-08 06:24

dengang var de sikkert mere effektive

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:29

"' @" <1.'@invalid.net> wrote in message
> dengang var de sikkert mere effektive

Kunne de ikke igen nøjes med 4 mand ?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-08-08 06:25

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> DSB må have været et ret lille firma dengang, da der kun var
> fire banemænd
> om mordet.

Næ, der var 9 der blev dømt fredsløse - og alle indgik i
landsforræderisk forbund med den norske konge i et angreb på
Danmark.

At de 9 næppe har været skyldige, da de intet havde at vinde
ved det mord, kun chancen for tab (håndfæstningen som kongen
blev tvunget til at underskrive, gav jo adelen så mange
privillegier at de ville have været godt dumme hvis de skulle
have deltaget i en handling der ødelagde det guldæg de selv
havde sikret).

Men hvis du med "banemænd" forsøger et ordspil på dette og
DSB, så blev det forstået at der var nogen der "tog" et andet
liv ved 56 stik - det kan man sige var "tog til tiden"

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-08 18:38

On Wed, 13 Aug 2008 07:24:57 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Men hvis du med "banemænd" forsøger et ordspil på dette og
> DSB, så blev det forstået at der var nogen der "tog" et andet
> liv ved 56 stik - det kan man sige var "tog til tiden"

Jeg tror at @ og jeg hentyder til den samme vittighed, som går på
"banemænd".

De sidst 5 kunne jo have haft forfald eller ferie eller afspadsering

--
MVH
Bruno

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 10:17

> [...]

> parti, så havde Carolines præstation helt givet været en rent polsk
> præstation. Jeg er helt enig i udlægningen af trådsstarteren.

LOL så har jeg set det med, et partis politik skal slå igennem et par år
før de dannes, ak ja der er ingen grænser for tåbelighederne fra
venstrefløjen.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:41

On Tue, 12 Aug 2008 11:16:42 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>
>LOL så har jeg set det med, et partis politik skal slå igennem et par år
>før de dannes, ak ja der er ingen grænser for tåbelighederne fra

når det gælder social/kommunister tror jeg gerne at de kan lave
ulykker med tilbagevirkende kraft

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-08 13:15

> [...]
> havde Carolines præstation helt givet været en rent polsk præstation. Jeg
> er helt enig i udlægningen af trådsstarteren.

Jeg synes nu ellers vi har masser af udlændige i SAS ligaen, også spillere
der bliver her efter deres karriere er slut. Vi har også masser af
videnskabsmænd, læger, sygeplejersker osv osv osv.

Det er da i øvrigt mærkeligt med dig at du vil bure en 16-årig inde i 30 år,
men du vil ikke være med til at smide mordere, voldtægtsforbrydere,
tysketyve m.fl. ud af landet.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 13:27

> Det er da i øvrigt mærkeligt med dig at du vil bure en 16-årig inde i
> 30 år, men du vil ikke være med til at smide mordere,
> voldtægtsforbrydere, tysketyve m.fl. ud af landet.

Ja logikken er svær at få øje på.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:17

On Tue, 12 Aug 2008 14:26:30 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

>Ja logikken er svær at få øje på.

det er fordi han ikke vil være ening med DF om noget som helst, uanset
hvor fornuftigt deet så end er

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ivannof

Dato : 13-08-08 11:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> havde Carolines præstation helt givet været en rent polsk præstation. Jeg
> er helt enig i udlægningen af trådsstarteren.

Det kunne være interessant med nogle citater i stedet for venstrefløjens
DF-consensus!

Jeg har kun hørt Pia sige at hvis folk, der kommer til Danmark hart lyst til
at være danskere og være et aktivt medlem af samfundet, så skal de være
velkomne. Hvis de derimod aktivt vil vedblive at være fremmede og/eller
kriminelle brokkehoveder - Ja, så er de sjovt nok ikke velkomme!

Citater tak!

Hilsen Ivan

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 10:15

"Frank" <frank@nosmap.dk> wrote in message

> Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
> ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt
> langt ude.

Intet er for langt ude, når det gælder anklager mod DF fremført af CRL
og lignende idioter.

Fra : Zeki

Dato : 12-08-08 12:22

http://www.kinagrill.dk/

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 13:15

> http://www.kinagrill.dk/

Zeki 4 år.

Fra : J. Nielsen

Dato : 12-08-08 12:34

On Tue, 12 Aug 2008 10:35:44 +0200, "Frank" <frank@nosmap.dk> wrote:

>Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
>ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt langt ude.

Noget tyder på at Christian har fået Danskfolkepartititis. Det er lidt
synd; han var sådan en lovende ung mand og nu kan han ikke skrive et
indlæg uden at fråde over DF. Tsk, tsk...
--
-JN-

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 21:09

On Tue, 12 Aug 2008 11:33:50 GMT, J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk>
wrote:

>Noget tyder på at Christian har fået Danskfolkepartititis.

D(i)Fteritis

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:28

> [...]

>Det er sikkert en meget flot præstation af Frk. Wozniacki, men helt
>ærlig....... At blande DF ind i den unge dames præstation er lidt langt ude.

CRL har altid været langt ude, kun AHW er ca. 1 kilometer længere ude

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 12-08-08 09:38

On Tue, 12 Aug 2008 08:30:44 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova i
>OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk Folkeparti,
>så havde Caroline spillet for Polen nu.

Det var da vist dagens tåbeligste indlæg (indtil videre)...

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 10:18

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Det var da vist dagens tåbeligste indlæg (indtil videre)...

Dagen er stadig ung, CRL kan dumme sig mange gange endnu.

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:30

<<<
Date: Tue, 12 Aug 2008 10:38:19 +0200
<<<<

bare rolig

der er lang tid til midnat

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-08 10:12

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella
> Hantuchova i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til
> Dansk Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

So fucking what?

Jeg vil minde om, at havde du ikke DF, havde du ikke mulighed for at få
seksuel udløsning.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 10:18

> Jeg vil minde om, at havde du ikke DF, havde du ikke mulighed for at
> få seksuel udløsning.

Jeg tror sq du har ret i det der.

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 10:28

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg tror sq du har ret i det der.

Tænk sig at være så tændt på Pia. ROFL

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 10:35

Kim Larsen skrev:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tænk sig at være så tændt på Pia. ROFL

Jeg tvivler på at ret mange herinde ligefrem "tænder" på Pia, men
derimod ved de fleste, hvilken person herinde du tænder inderligt på.
Spørgsmålet er så, hvem det er værst at tænde på. Pia eller Arne?

BG

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-08 10:59

> Jeg tvivler på at ret mange herinde ligefrem "tænder" på Pia, men
> derimod ved de fleste, hvilken person herinde du tænder inderligt på.
> Spørgsmålet er så, hvem det er værst at tænde på. Pia eller Arne?

Jeg tænder på mig selv og som sagt er jeg mit eget idol og mentor med mere.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 11:30

Kim Larsen skrev:
> "Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tænder på mig selv og som sagt er jeg mit eget idol og mentor med mere.

Her forsøger du så igen at efterligne dit store forbillede, Arne H.
Wilstrup. Lidt ærgeligt for dig, at det bliver en selvmodsigelse, når vi
jo alle godt ved, at du 5 gange om dagen ligger på knæ med retning mod
Amager, for at tilbede din læremester, den almægtige Wilstrup.

BG

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-08 11:41

> Jeg tænder på mig selv og som sagt er jeg mit eget idol og mentor med
> mere.

En ægte narcissist, det med din egen mentor forklarer din manglende
almen viden.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-08-08 11:47

N_B_DK skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>
> En ægte narcissist, det med din egen mentor forklarer din manglende
> almen viden.

Det forklarer i hvert fald hvorfor han stadig er i oralfasen. Med sig
selv som mentor er der intet sket i Kim Larsens udvikling siden hans mor
spyttede ham ud.

BG

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-08 10:31

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk
> Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

CRL som sportskommentator ))))))))))))

Synd badutspring ikke er olympisk disciplin.

Mvh
Martin

Fra : hanzen

Dato : 12-08-08 10:58

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> CRL som sportskommentator ))))))))))))
>
> Synd badutspring ikke er olympisk disciplin.

Eller statistiske bortforklaringer.
Men sagen er at DF bringer en lille smule mening ind i CRLs ynkelige
tilværelse.
Her ser han endelig hvad hans mission er her på jorden og det er da fint han
har noget at gå op i.
--
hilzen
hanzen

Fra : HAWK

Dato : 12-08-08 13:36

> [...]
> tilværelse.
> Her ser han endelig hvad hans mission er her på jorden og det er da fint

og i morges kunne vi høre Thulesen Dahl sige i TVavisen at det vigtigste for
DF er indvandringspolitikken

hmmmmmmm

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-08 17:11

Martin Larsen wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> CRL som sportskommentator ))))))))))))
>
> Synd badutspring ikke er olympisk disciplin.

Men det er en politisk disciplin DF er mestre i.
*boing boing*

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-08 08:31

> *boing boing*

Lyden af din hoppebold i vuggestuen ?

Fra : ' @

Dato : 12-08-08 20:46

On Tue, 12 Aug 2008 11:31:17 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
>CRL som sportskommentator ))))))))))))
>
>Synd badutspring ikke er olympisk disciplin.

han har jo allerede slået en baglæns salto

da det gik op for ham at damen var født (i Danmark) flere år før DF
blev stiftet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HAWK

Dato : 12-08-08 10:42

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk
> Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

he he er næsten lige så morsom som at en flok muslimer nær havde sendt de
gode ariske danskere ud af OL

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-08-08 12:05

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> i OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk
> Folkeparti, så havde Caroline spillet for Polen nu.

Den mand der kalder sig for Christian R. Larsen er simpelthen fyldt med
løgn. Vi ved at selveste Mogens Glistrup i 1981 udtalte at dersom de
russiske tanks rykkede ind i Gdansk så var der ingen grænser hvor mange
polakker man ville tage imod på Bornholm. Vi er meget stolte over at
Caroline Wozniacki er så pære folkedansk som man overhovedet kan blive.

Fra : Malene P

Dato : 13-08-08 18:41

> Caroline Wozniacki slog her til morgen verdens nr. 12, Daniella Hantuchova
> OL-turneringen. Jeg vil minde om, at havde det stået til Dansk Folkeparti,
> så havde Caroline spillet for Polen nu.

idiot

Malene P