Vinter-håndtering af urin for have-løse
Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-08 14:34

Vinter-håndtering af urin for have-løse

Jeg kan fra terassedør problemfrit kyle kopper med pis incl gæret ud i
skyggefuld have året rundt og undgå at nogen kan lugte noget, juli excl, og
da kan hul eller rør klare sagen, og fra hoveddøren kan jeg kyle friskladt.
men ikkegæret urin ud, uden at lejere, postbud og gæster konstaterer en
fært af pisstank i ½ døgn efter at en stor plastflaske(a la natpotte) er
tømt.

Om vinteren samler jeg de fyldte kopper med pis i tykke plastikflasker med
så stor munding at tragt ikke behøves og enten tømmes de i toilet - eller
for at spare vand, i kloakrist i baggård.

Tro ikke at tømning af gæret urin på sne er lugtfri pga temperaturen - der
er overmætning af ammoniak i denne urin, så lidt omtanke kræves.

På dage uden hård frost og med lidt islag kan urin erstatte saltning, men er
man perfektionist mht lugtfrihed, som jeg, så er det ikke smart.

I USA købte medicinalfabrikker engang pis fra pissoirer med lagertank og de
udvandt hormoner af det - men det marked er hurtigt dækket.

Minibledimser er godt til at snuppe efterdryp fra penis - og ti-for-en-tier
karklude er endnu bedre.

Når sugende tekstil er kun delvis mættet med urin er der næsten ingen
lugtafgivelse.

Lige da jeg kom hjem fra Afghanistan boede jeg i saneringsmoden lejlighed i
Nørrebros sorte firkant med lokum i gården og havde plastiktørkloset og
brugte kemikalier og bar ned, og det var molboagtigt sammenlignet med mine
nuværende tidsbesparende pis og lort i seng og opholdsrum rutiner og en
ozonrensning af stuerne sidste sommer afslørede at kun min kones katte
skaber lugt efter at jeg har perfektioneret mine metoder.

Af hollands landbrugs gyllehåndering har jeg lært værdien af at lade lort og
pis være adskilt - men har man diarre er her en lille problem.

Ofte sætter jeg mig på hug med kop under penis og pose under anus.

Engang satte jeg ære i at tåle stærk ammoniakhørm og se om man kunne blive
dårlig af det, og det kunne jeg ikke, men mine lejere , partifæller og børn
hånede mig og ligegladhed med gruppepres er jeg måske verdensmester i, men
det er ikke helt nok.

At EB kunne opdigte at jeg blev smidt ud af Fremskridtspartiet pga lugt var
lidt sjovt, men bidrager nok til at jeg ikke får lån i mit hus, for fjersmå
rygter bliver til fem jordforurenings-høns

Sommerhusejere kan gavnes af mine resultater og de kan blive bedre, men
tiden er nok ikke moden til at alle ser på tidsbesparelse og lægger det
flisebeklædte hygiejnetempel bag sig og boycotter træk og slip.

Fra : mr

Dato : 10-08-08 14:52

> [...]
> friskladt. men ikkegæret urin ud, uden at lejere, postbud og gæster
> konstaterer en fært af pisstank i ½ døgn efter at en stor plastflaske(a

gæret urin - forklar lige det?

> Om vinteren samler jeg de fyldte kopper med pis i tykke plastikflasker med
> så stor munding at tragt ikke behøves og enten tømmes de i toilet - eller
> for at spare vand, i kloakrist i baggård.

så kvælstoffet kan løbe med regnvandet ud i Øresund?

> Tro ikke at tømning af gæret urin på sne er lugtfri pga temperaturen -
> der er overmætning af ammoniak i denne urin, så lidt omtanke kræves.

Nej Bo, der er ingen ammoniak i urin. Ammonium NH4 er vandopløselig. NH3 er
luftform.

> [...]
> ti-for-en-tier karklude er endnu bedre.
>
> Når sugende tekstil er kun delvis mættet med urin er der næsten ingen

Hvad bruger du så kludene til bagefter? Måskr skule du lade være med at
svare

> [...]
>
> Af hollands landbrugs gyllehåndering har jeg lært værdien af at lade lort
> og pis være adskilt - men har man diarre er her en lille problem.

Holland er verdensmester i gylle. Du ved hvad gylle er? Der er næsten ingen
bedrifter i Holland som ikke har husdyrgødning som gylle - bortset fra
kyllinger.

> Ofte sætter jeg mig på hug med kop under penis og pose under anus.

Jamen velbekomme

> Engang satte jeg ære i at tåle stærk ammoniakhørm og se om man kunne blive
> dårlig af det, og det kunne jeg ikke,
Sikker på du ikke tog skade?

> [...]
> tiden er nok ikke moden til at alle ser på tidsbesparelse og lægger det
> flisebeklædte hygiejnetempel bag sig og boycotter træk og slip.

Nej.

Fra : mr

Dato : 11-08-08 18:53

"mr" <mr@_.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du bryder dig ikke om kendsgerninger klovn?

Fra : Peter Heide

Dato : 11-08-08 01:30

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ozonrensning af stuerne sidste sommer afslørede at kun min kones katte
> skaber lugt efter at jeg har perfektioneret mine metoder.

Sover du og din kone i samme seng ?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-08 03:00

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Sover du og din kone i samme seng ?

En sådan ligegyldighed gik Udlændingeservice også op i da hun fik
opholdstilladelse - uden stort besvær

Hun er japaner og ser galskab i min forskning men har klog japansk sans for
at hvad ikke nedbryder os, gør os stærkere - hendes rum stinker af hendes
katte og det er også ufarligt og jeg ville kunne vænne mig til det, men vi
har god plads og breder os over hver sine rum

Det er synd for jer der ikke bruger lugtesansen i det daglige - I går glip
af mange oplevelser og megen indsigt
Syntetisk deodorant er KEDELIGT sammenlignet med naturlige variationer

Japansk flerguderi-tradition betyder overlegen TOLERANCE - vi kan lære meget
af konfuzianere