passwd problemer stadevæk
Fra : ~~~~ Jan Arentoft ~~~

Dato : 23-07-01 19:59

Jeg kan logge ind på min 5.1 men den når kun lige at skrive 1 mail for... og
så logger den ud igen. (for alle brugere)

Jeg har logget ind som linux single og ændret password men uden held.

Har du et bud ????

Jan Arentoft

Fra : Kim Nielsen

Dato : 23-07-01 15:30

In article <3b5bf544$0$736$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "~~~~ Jan
Arentoft ~~~~" <dko9927c@post.cybercity.dk> wrote:

> Jeg kan logge ind på min 5.1 men den når kun lige at skrive 1 mail
> for... og så logger den ud igen. (for alle brugere)
prøv at boot op i single user mode igen og se evt. i din profil
(.bash_profile/.profile eller /etc/profile) om der
står logout(eller noget i den dur) .. det kunne være ..

eller om system variablel TMOUT=1 (set)

for hvis du kan logge ind via single usermode er det enten noget der
bliver startet efter den level eller noget som står i din profil

Mvh.
Kim