512 MB ram og Asus K7V?
Fra : Jesper

Dato : 23-07-01 10:55

Hej.

Jeg er kommet i tvivl og håber, at I kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Jeg har et Asus K7V bundkort og vil gerne købe noget 512 MB PC133 ram. I
instruktionsbogen står der, at bundkortet understøtter 512 MB
ram-klodser, men nu har jeg hørt, at det ikke kan køre med 512 MB
klodser (såsom PQI) alligevel. Nogen der kan give et svar?

På forhånd tak.

Jesper

Fra : Anonn

Dato : 23-07-01 15:07

512 PQI ruller fint her... så JA

Fra : Jesper

Dato : 23-07-01 15:19

Hej.

Anonn wrote:

> 512 PQI ruller fint her... så JA

Og du er helt sikker på, at det er et Asus K7V (med den gode gamle
Athlon processor) og ikke et A7V eller hvad de nyere bundkort ellers
hedder? Jeg ringede nemlig til PRC-Data for at købe 512 MB PQI, men han
fortalte, at den kun kunne køre med 2 x 256 MB, hvorfor jeg blev nød til
at tage det (hvilket jo er dyrere).

Mvh. Jesper

Fra : ThomasT

Dato : 23-07-01 15:29

Det er rigtig nok, for det kører også fint her (på et K7V)

Fra : Jesper

Dato : 23-07-01 15:35

Hej.

ThomasT wrote:

> Det er rigtig nok, for det kører også fint her (på et K7V)

Tak for svaret. Så tror jeg nok lige, at jeg skal have ændret min ordre lidt

Mvh. Jesper

Fra : Daniel-San

Dato : 23-07-01 16:12

> Tak for svaret. Så tror jeg nok lige, at jeg skal have ændret min ordre
lidt

Vil bare lige bekræfte en ekstra gang at det også kører fint her med 512 Mb
PQIpå K7V, så der slet ikke er nogen giraf på en fiktiv sø med is på.