Firewire kort
Fra : Bamsen

Dato : 23-07-01 10:13

Er der nogen som ved hvilket firewire kort man skal købe, hvis man blot skal
have grappet noget DV på sin computer? Jeg har ikke forstand på disse kort,
men kan se at der er stor prisforskel, udgange på kortet, forskelligt
sofware osv.
Mit behov er ikke software, men hardware.

Hilsen Bjørn

Fra : Lotte & Morten Marqu~

Dato : 23-07-01 10:45

Du kan i princippet købe et hvilket som helst kort - bare det er OHCI
compliant! Dog kan der være problemer med nogle kort (se
http://home.worldonline.dk/~lottemq/capture.html) - så jeg vil anbefale et
StudioDV fra PinnacleSys. Pris ca 800 kr.