Togfører sparket og slået
Fra : El Trabajador

Dato : 24-07-08 18:54

En gruppe unge overfaldt en togfører i toget mellem Kalundborg og København
onsdag aften:
http://www.tv2east.dk/article.php?id=29996

(mon ikke »de unge« i nedenstående artikel dækker over
betegnelsen »muhamedaneryngel«?)

Artiklen:
Da togføreren bad om at se de unges billetter fik han i stedet knytnæver i
ansigtet, blev sparket i maven og fik taget kvælertag.

Det var en større gruppe unge, der var med toget. Men det var ifølge
politiet tre af dem, der stod bag overfaldet, der skete omkring Høje Tåstrup
klokken 21.25.

Da toget nåede frem til Københavns Hovedbanegård, blev de tre anholdt. Den
ene på 14 år blev løsladt igen på grund af sin alder. De to andre på 17 år,
skal fremstilles i grundlovsforhør i løbet af dagen.

Togføreren har det efter omstændighederne godt.

DSB indfører nu en nul-tolerance politik overfor vold. Samtlige ansatte
opfordres til at anmelde alt, hvad de kommer ud for.

Se mere herom i vores nyhedsudsendelser torsdag aften kl. 18.10 og 19.30.

--

El Trabajador

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-08 19:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var en større gruppe unge, der var med toget. Men det var ifølge
> politiet tre af dem, der stod bag overfaldet, der skete omkring Høje

Tja, 80% chance for du har ret.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-08 20:16

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> København onsdag aften:
> http://www.tv2east.dk/article.php?id=29996
>
> (mon ikke »de unge« i nedenstående artikel dækker over

90% sikkert.
De får nu en oplevelse af at det danske retssystem er til grin og får mere
street cred. Hvornår får vi taget fat om muhamsernældens rod?

Mvh
Martin

Fra : Guds udsending

Dato : 24-07-08 20:22

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev
> [...]

>De får nu en oplevelse af at det danske retssystem er til grin og får mere
>street cred. Hvornår får vi taget fat om muhamsernældens rod?

Jeg tror nu det er 95 % sikkert. Større gruppe + Høje
Taastrup er næsten stereotypt. Der skulle naturligvis være
dødsstraf for bander for at slå på billetkontrolørere.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 20:35

El Trabajador wrote:
> [...]
> København onsdag aften:
> http://www.tv2east.dk/article.php?id=29996
>
> (mon ikke »de unge« i nedenstående artikel dækker over

"Togkonduktør overfaldet i tog.
onsdag den 23. juli 2008 kl. 2132
En togkonduktør blev i regionaltoget, fra Kalundborg med retning
mod København, overfaldet af 4 personer.
På Københavns hovedbanegård lykkkedes det at anholde 2 af
gerningsmændene. En af disse havde holdt konduktøren i et halsgreb,
mens den anden havde slået ham i ansigtet. En 3.-die person,
en 14-årig dreng, blev tilbageholdt, afhørt og senere fik han lov til at gå.
De 2 øverige, to unge mænd på 17 år, vil efterfølgende blive
fremstillet i dommervagten."
http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/Doegnrapport_2307
08.htm

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-08 21:29

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> gå.
> De 2 øverige, to unge mænd på 17 år, vil efterfølgende blive

Og vi finder også dette, som viser at vi har brug for en Silvio Berlusconi
til at klare det snavs der kommer fra Sverige:

Zigøjnere begik tyverier i Lufthavnen

onsdag den 23. juli 2008 kl. 0010
Ca. 15 biler på et parkeringsareal i lufthavnen var opbrudt og i forbindelse
hermed anholdte politiet i lufthavnen, 3 zigøjnere, bosiddende i Sverige.
Endvidere blev der fundet et svensk køretøj og koster i form af autoradioer
blev også fundet. Der var tale om en 21-årig mand, en 23-årig mand og en
18-årig kvinde.
Ved en nærmere gennemgang viste det sig, at der i alt var forøvet 19
tyveriforhold. De anholdte vil blive klargjort til dommervagten.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 21:31

Martin Larsen wrote:
> [...]
> Ved en nærmere gennemgang viste det sig, at der i alt var forøvet 19
> tyveriforhold. De anholdte vil blive klargjort til dommervagten.

Tilsyneladende er Politiet ganske villige det at beskrive
gerningsmændenes etniske tilhørsforhold i deres døgnrapport.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 21:35

Michael Weber formulerede torsdag:

> Tilsyneladende er Politiet ganske villige det at beskrive
> gerningsmændenes etniske tilhørsforhold i deres døgnrapport.

Og!?

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 21:41

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber formulerede torsdag:

> Og!?

Blot en konstatering.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 21:46

Michael Weber forklarede den 24-07-2008:

> Blot en konstatering.

Mener du de skulle holde den slags oplysninger ud af rapporten?

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 21:52

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber forklarede den 24-07-2008:

> Mener du de skulle holde den slags oplysninger ud af rapporten?

Jeg mener at Politiet sagtens selv kan finde ud af at afgøre
hvilke oplysninger der er relevante.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 21:57

Michael Weber formulerede spørgsmålet:

> Jeg mener at Politiet sagtens selv kan finde ud af at afgøre
> hvilke oplysninger der er relevante.

Ohh, du mener det er forkert at fortælle når det er herboende af anden
etnisk oprettelse, javel ja.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 22:00

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber formulerede spørgsmålet:

> Ohh, du mener det er forkert at fortælle når det er herboende af anden
> etnisk oprettelse, javel ja.

Nej, det mener jeg ikke.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 22:12

Michael Weber skrev den 24-07-2008:

> Nej, det mener jeg ikke.

Hvad vil du så sige med det?

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 22:15

Mr.Larsen wrote:

> Hvad vil du så sige med det?

At du er forkert på den m.h.t. hvad jeg mener.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 22:46

Michael Weber formulerede spørgsmålet:

> At du er forkert på den m.h.t. hvad jeg mener.

Hvad mener du så?

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 23:06

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber formulerede spørgsmålet:

> Hvad mener du så?

Det beriger ikke mig på nogen måde,
hvorvidt de beskriver folks etnicitet da jeg har fuld tiltro til
Politiet har ganske godt overblik over, dels kriminaliteten
og dels gerningsmændenes profil, herunder etnicitet, hvilket
diverse rapporter, Politiet lader udfærdige, er en indikation på.
Samtidig ved jeg at andre bliver beriget af oplysningen
om etnicitet, hvilket Politiet formentlig også
anerkender qua disse oplysninger i deres døgnrapporter.

Derfor mener jeg at Politiet sagtens selv kan finde

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 23:12

Michael Weber kom med følgende:

> [...]
>
> Derfor mener jeg at Politiet sagtens selv kan finde
> ud af at afgøre hvilke oplysninger der er relevante.

Altså, du synes ikke det skal ud når det er folk af anden etnisk
oprindelse.

Jeg synes det er i orden, ingen skade til at vi kan se hvem der gør
hvad.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 23:24

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber kom med følgende:

> Altså, du synes ikke det skal ud når det er folk af anden etnisk
> oprindelse.

Hvis du gad læse hvad jeg faktisk skriver, vil du ikke have den opfattelse
af, hvad jeg mener.
Lad mig gentage...mig beriger det ikke, hvilket ikke er det samme som
jeg synes at etnicitet ikke skal ud.

KAN DU FATTE DET ?
du må gerne bruge en livline.....
DOLT!!

> Jeg synes det er i orden, ingen skade til at vi kan se hvem der gør
> hvad.

Hvad du mener er jeg ret ligeglad.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 23:29

Michael Weber frembragte:

> Hvis du gad læse hvad jeg faktisk skriver, vil du ikke have den opfattelse
> af, hvad jeg mener.
> Lad mig gentage...mig beriger det ikke, hvilket ikke er det samme som
> jeg synes at etnicitet ikke skal ud.

Men du så gerne at det blev holdt væk fra pressen?

> KAN DU FATTE DET ?

Ja, du synes det er træls at der er fokus på hvor forbryderen kommer
fra.

> du må gerne bruge en livline.....
> DOLT!!

Ikke nødvendigt, jeg gemmer dem til det bliver rigtigt svært.

> Hvad du mener er jeg ret ligeglad.

Selvfølgelig er du det, havde heller ikke regnet med andet.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 23:33

Mr.Larsen wrote:
> Michael Weber frembragte:

> Men du så gerne at det blev holdt væk fra pressen?

> Ja, du synes det er træls at der er fokus på hvor forbryderen kommer
> fra.

Forkert igen.
Nimwit.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 23:43

Michael Weber sendte dette med sin computer:

> Forkert igen.
> Nimwit.

Du mener at offentligheden godt må få det at vide det?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 23:31

Lige et tillægsspørgsmål til hr.Weber.

Hvor er din forargelse, når det er en dansker der bliver afsløret?

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-08 00:41

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> [...]
> opfattelse af, hvad jeg mener.
> Lad mig gentage...mig beriger det ikke, hvilket ikke er det samme som

Kan du ikke ringe til en ven og spørge om hjælp til hvad det er du mener
/giver udtryk for ?

Nå nej, du er det svageste led, farvel!

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-08 00:39

> Nej, det mener jeg ikke.

I så fald er du ekstremt uklar i dine udtalelser, men jeg tror nu ikke
på dig, det piner dig grusomt at den slags oplyses, for det mener du jo
ikke spiller nogen rolle, og folk skal da bestemt ikke vide den slags,
for det kunne jo betyde de stemmer på invandrekritiske partier... (læs
DF)

Fra : '@

Dato : 25-07-08 14:49

On Thu, 24 Jul 2008 22:51:57 +0200, "Michael Weber"
<michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

>Jeg mener at Politiet sagtens selv kan finde ud af at afgøre
>hvilke oplysninger der er relevante.

og du evner ikke at lægge to og to sammen

undrer det dig slet ikke at de anholdte i lufthavnen benævnes som
romaer

mens de der overfaldt togføreren ikke skulle have deres etnicitet
beskrevet?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-07-08 23:13

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en 14-årig dreng, blev tilbageholdt, afhørt og senere fik han lov til
> at gå. De 2 øverige, to unge mænd på 17 år, vil efterfølgende blive

Men det ender vel formentlig med en pjatdom som sædvanligt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 23:12

Kim Larsen wrote:
> Men det ender vel formentlig med en pjatdom som sædvanligt.

Definér pjatdom.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-07-08 08:57

> Definér pjatdom.

Mellem 1/4 del og en 1/3 del af hvad jeg ville have takseret forbrydelsen
til. Det gælder stort set alle domme for vold, voldtægt og drab samt trusler
om vold.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-07-08 09:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mellem 1/4 del og en 1/3 del af hvad jeg ville have takseret
> forbrydelsen til. Det gælder stort set alle domme for vold,

Hårdere straffe hjælper ikke - adfærdsmodifikationer har bedre
chancer for resultater - folk bliver ikke mindre voldelige af
at blive sat i spjældet. Der skal mere til - fx
socialpædagogiske foranstaltnigner, psykologhjælp og hjælp til
at komme i gang igen når man slippes ud - det er det der på
sigt hjælper.

Jeg er ikke tilhængere af vold, men heller ikke tilhængere af
det konservative forslag om hårdere straffe - det hjælper
ikke -og vi kan se det i statistikkerne: volden bliver grovere
og voldsommere på trods af de hårde straffe.

Nej, der må og skal andre ting til end blot bevidstløst af
putte folk i spjældet.

Når unge får en betinget dom, uden at der foretages nogle
former for behandling eller gives nogen form for hjælp til
dem, så er det klart at de så går ud og laver lort i den igen.

Hvis man iværksatte forskellige hjælpeforanstaltninger over
for disse forbrydere, ville man kunne komme langt, tror jeg.

En ting er i hvert fald sikkert: at sætte folk i fængsel i x
antal år, har kun afskrækkende virkning på nogen få, hvor
mildere metoder og hjælpeforanstaltninger alligevel ville have
bedre resultater. Mod de elementer der er hinsides pædagogisk
rækkevidde, vil hårdere straffe blot tjene til at de
fastholdes i et mønster af "sejhed" og "hårdhed" og de vil
blot bruge det som et adelsmærke for at det er i orden det de
gør.

Vi har fængslet folk i årevis uden at det har hjulpet. Måske
vi skulle se på andre metoder og tiltag?

Fra : Kim2000

Dato : 25-07-08 10:44

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> spjældet. Der skal mere til - fx socialpædagogiske foranstaltnigner,
> psykologhjælp og hjælp til at komme i gang igen når man slippes ud - det

Vi kan hurtigt være enig om at man ikke bliver et bedre menneske i fængsel,
måske tværtimod. For pædofile er det fx ensbetydende med tæsk i 2-3 år eller
isolation i perioden. jeg tvivler på man indser det forkerte i sine
handlinger ved at stirre ind i en væg i 3 år. For voldsforbryderne er det
sikkert sådan at de virkelig lære at blive voldelige. Jeg synes det lyder
som et fint forslag at man vil mentalundersøge voldspersoner - hvis og
såfremt man så rent faktisk gør noget ved dem, der er mentalt forstyrret. De
tre der overfalder en togfører er jo på en eller anden måde psykisk
ubalancerede, det kan være en skidt barndom eller noget helt andet. Men
faktum er i hvert fald at der ikke er nogen som helst grund til at tro de
bliver bedre mennesker af at være spærret inde i sig selv.

Men jeg tvivler på man vil, det er ikke populært at fx bruge 5 milliarder
ekstra på fængslesvæsenet, skiftende regeringer har særdeles svært ved at
tænke 10-25 år ud i fremtiden, hvor man for alvor vil kunne mærke
konsekvensen.

> [...]
> hårde straffe.
>
> Nej, der må og skal andre ting til end blot bevidstløst af putte folk i

Selvfølgelig er der bare også dem der ikke kan og vil være en del af
samfundet. Derfor er jeg tilhænger af princippet bag 1-2-away. At
amerikanske stater så komplet har fattet nadda er beklageligt, det skal
selvfølgelig kun gælde bestemte forbrydelser og grove forbrydelser, fx er
Jønke rodet ind i mordforsøg og manden har 2 domme for mord bag sig, så
findes dommeren finder ham skyldig, så er det fx sådan en fætter man kunne
bruge 1-2-away til. Away kunne jo også bruges som "væk i meget lang tid" fx
at man gav en almindelig straf og derefter fordobblede den, eller gav 25 års
prøveløsladelse, altså hvis han så meget som blev taget for butikstyveri så
falder hammeren med 25 års fængsel.

> [...]
> blot bruge det som et adelsmærke for at det er i orden det de gør.
>
> Vi har fængslet folk i årevis uden at det har hjulpet. Måske vi skulle se

Fodlænkerne er en god løsning til de rigtige. Mange gange er det jo blevet
påvist at det er særdeles svært for folk at vende tilbage til samfundet, og
med en straffeattest er det åbenbart sindssygt svært. Har en kammerat der
blev afvist som skraldemand fordi han i 2003 fik en voldsdom på 3 måneder.
Utroligt man ikke vil ansætte ham som skraldemand! Samme person blev også
spurgt efter en børneattest, hvilket ærlig talt også virker helt ude i
hampen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-07-08 13:26

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Samme person blev også spurgt efter en børneattest, hvilket
> ærlig talt også virker helt ude i hampen.

Her er vi forbavsende nok helt enige - hvad skal vi i øvrigt
med straffeattester? det er et levn fra en svunden tid hvor
man ville sikre at forbryderne rigtigt mærkede samfundets
hævn. Tjener det noget formål?

Hvad angår tæsk til pædofile 2-3 år i fængslerne, er det endnu
mere primitivt. Den vold udøves af fanger der selv har
voldtaget, myrdet og tævet andre mennesker. Tror man at man
bliver et bedre menneske af at blive tævet, og mon man kan
"kurere" pædofile med tæv? jeg tvivler.

Jeg har oplevet at folk har tævet anre med turette-syndromet
fordi disse mennesker havde en ufrivillig trang til at sige
"fuck dig" i så tydelige mængder at folk måtte vide at de ikke
var helt normale, men alligevel mente nogle primitive
slagsbrødre med NO BRAIN at man kunne tæve det ud af dem.
uhyggeligt.

Fra : Guds udsending

Dato : 26-07-08 19:19

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> skrev

>Hvad ang?r t?sk til p?dofile 2-3 ?r i f?ngslerne, er det endnu
>mere primitivt. Den vold ud?ves af fanger der selv har
>voldtaget, myrdet og t?vet andre mennesker. Tror man at man
>bliver et bedre menneske af at blive t?vet, og mon man kan
>"kurere" p?dofile med t?v? jeg tvivler.

Det kan man ikke, men kastrering ville kurere enhver pædofil
øjeblikkeligt.

Fra : Kim2000

Dato : 26-07-08 20:12

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse
> Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> skrev

> Det kan man ikke, men kastrering ville kurere enhver pædofil
> øjeblikkeligt.

Kan en seksualforbryder kun lave samleje eller hvad er det du mener??

Fra : Guds udsending

Dato : 26-07-08 20:18

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Kan en seksualforbryder kun lave samleje eller hvad er det du mener??

Man mister seksualdriften, når man bliver kastreret.

Fra : Kim2000

Dato : 26-07-08 20:11

> [...]
> tævet andre mennesker. Tror man at man bliver et bedre menneske af at
> blive tævet, og mon man kan "kurere" pædofile med tæv? jeg tvivler.

Mon ikke man kan i mange tilfælde og i endnu flere tilfælde vil
psykologbehandling få dem til at indse deres seksualitet er afsporet og
endelig er der den hårde kerne tilbage, som bare ikke skal lukkes ud igen,
ikke for at straffe dem, vi straffer ikke sindssyge, men for at beskytte
samfundet mod dem.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-08 00:42

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> Men det ender vel formentlig med en pjatdom som sædvanligt.

Ja dommere vil jo ikke risikere at blive kaldt racistiske, så der sker
næppe noget der.

Fra : El Trabajador

Dato : 25-07-08 06:27

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Men det ender vel formentlig med en pjatdom som sædvanligt.

http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/Doegnrapport_230708.htm

Man begynder næsten at blive tilhænger af sharia-straffe, når man læser om
sådan et tilfælde. Hvis de unge havde gjort noget lignende hjemme i
Muhamedanien, havde de formodentligt mistet en af deres hænder for
forbrydelsen, hvilket nok i sendste ende havde medført at "de unge" ikke
havde udført deres overfald af frygt for den hårde straf.
--
El Trabajador

Fra : Peter Heide

Dato : 25-07-08 01:44

> [...]
> Da togføreren bad om at se de unges billetter fik han i stedet knytnæver i
> ansigtet, blev sparket i maven og fik taget kvælertag.

Togfører ? Har de ikke billetkontrolløre til den tjans ?

Så er der sgu da intet at sige til at togene køre med store forsinkelser.
Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og passe sit arbejde.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-07-08 01:50

Følgende er skrevet af Peter Heide:

> Togfører ? Har de ikke billetkontrolløre til den tjans ?
>
> Så er der sgu da intet at sige til at togene køre med store forsinkelser.
> Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og passe sit arbejde.

Ja, hvad tænker folk dog på, manden er jo selv skyld i overfaldet, han
skulle tvinges til at undskylde over for de unge, og evt. betale en
erstatning til dem.

Godt vi har dig Heide til at sætte tingene på plads...

Fra : Kim2000

Dato : 25-07-08 01:57

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og passe sit arbejde.

Du har virkelig forstået det, han bad jo nærmest selv om at blive tæsket,
når han var så ubehøvlet at bede passagerne opfører sig ordentlig og
fremvise billet. Nu er det sen nat, så jeg antager du bare er træt....

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-07-08 02:45

On Fri, 25 Jul 2008 02:43:39 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Togfører ? Har de ikke billetkontrolløre til den tjans ?
>
>Så er der sgu da intet at sige til at togene køre med store forsinkelser.
>Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og passe sit arbejde.

LOL... Ved du virkelig ikke hvad en togfører laver...??? )))

http://www.ug.dk/erhverv.aspx?article_id=jobb-togfoerer

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-08 06:52

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Togfører ? Har de ikke billetkontrolløre til den tjans ?

Det er netop togføreren der udfører det arbejde.

> Så er der sgu da intet at sige til at togene køre med store
> forsinkelser. Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og
> passe sit arbejde.

Næ der sidder lokoføreren, jeg skulle sq ikke med toget hvis det var
togføreren der kørte toget.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-07-08 07:47

wrote:

>Togfører ? Har de ikke billetkontrolløre til den tjans ?

Nej, det har de togførere til.

>Så er der sgu da intet at sige til at togene køre med store forsinkelser.
>Togføren kunne da været blevet siddene "bag rattet" og passe sit arbejde.

Åh, du troede at togføreren var "chaufføren"...
Desværre, Peter Petit, ingen småkager til dig i denne omgang.
Det rigtige svar er: Lokoføreren sidder "bag rattet" i et tog.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Peter Heide

Dato : 25-07-08 17:30

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej, det har de togførere til.

> Åh, du troede at togføreren var "chaufføren"...
> Desværre, Peter Petit, ingen småkager til dig i denne omgang.
> Det rigtige svar er: Lokoføreren sidder "bag rattet" i et tog.

Ahh. Så blev jeg så meget klogere. Har altid troet at lokoføreren havde
noget med offentlige toiletter at gøre.

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-07-08 19:35

Peter Heide skrev:

> Ahh. Så blev jeg så meget klogere. Har altid troet at lokoføreren havde
> noget med offentlige toiletter at gøre.

En lokofører er vel den person, der kører de grønne festivallokummer fra
festival til festival sommeren over?

BG