Radovan Karadzic arresteret
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-08 22:32

Ifølge CNN

Så nåede dagen liige at blive en RIGTIG god dag!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : N/A

Dato : 22-07-08 03:43

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-08 03:43

"Michael Laudahn eOpposition" <nule.islamistan@your.earliest.convenience>
skrev i en meddelelse news:21vm6t.68h.17.1@news.alt.net...

> "Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> schrieb im Newsbeitrag

> http://www.cnn.com/2008/WORLD/europe/07/21/serb.arrest/index.html
>
> Men hvorfor er det godt? For at han kan dømmes, mens de muhammedanske
> forbrydere går straffefrit, som for nylig sket?

Den serbisk muslimske borgerkrig forstår vi ikke og vi bør ikke dømme
Karadsic

Derimod er det et lyspunkt at man har fanget en nær medarbejder til Osama
Bin Lada som var med ved World Trade Center holocaustningen af amerikanske
kontorfolk

Om Guantanamo bruger amerikansk tortur dvs ufarlig tortur er ikke
væsentlig - de er i krig med terrorister og i krig gælder ingen regler

Men serbiske chefer skal have alle retsgarantier i Haag - her skal al tvivl
komme anklagede til gode.

Fra : C Lund

Dato : 22-07-08 10:02

In article <iPbhk.1401$8h.1293@fe43.usenetserver.com>,
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Den serbisk muslimske borgerkrig forstår vi ikke og vi bør ikke dømme
> Karadsic

Du er kanskje en av disse som synes etnisk rensing er akseptabelt i
visse omstendigheter? (som feks hvis ofrene har brun hud)

> Derimod er det et lyspunkt at man har fanget en nær medarbejder til Osama
> Bin Lada som var med ved World Trade Center holocaustningen af amerikanske
> kontorfolk

"World Trace Center holocaustningen"... herregud...

> Om Guantanamo bruger amerikansk tortur dvs ufarlig tortur er ikke
> væsentlig - de er i krig med terrorister og i krig gælder ingen regler

Det var da USAnerne begynte å bruke tortur at de tapte "krigen mot
terror".

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Fra : '@

Dato : 22-07-08 15:10

On Tue, 22 Jul 2008 11:01:53 +0200, C Lund <clund@notam02SPAMBLOCK.no>
wrote:

>Du er kanskje en av disse som synes etnisk rensing er akseptabelt i
>visse omstendigheter?

lige nu ammo 2008 er det altså muhamedanerne der står for stort set
alle etniske udrensninger på kloden

hvad serberne gjorde på Balkan var for en stor dels vedkommende det
eneste rigtige svar på den udrensning som muhamedanerne havde
påbegyndt i Kosovo

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : C Lund

Dato : 23-07-08 09:08

In article <jdqb845jv83m6o0cvh1a6sfosvt5ai7sus@4ax.com>,
"'@" <1.@invalid.net> wrote:
> lige nu ammo 2008 er det altså muhamedanerne der står for stort set
> alle etniske udrensninger på kloden

Og dermed er det akseptabelt å begå samme forbrytelse mot dem?

> hvad serberne gjorde på Balkan var for en stor dels vedkommende det
> eneste rigtige svar på den udrensning som muhamedanerne havde
> påbegyndt i Kosovo

Nei, det var det ikke.

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Fra : Rom

Dato : 24-07-08 23:01

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i melding

> Om Guantanamo bruger amerikansk tortur dvs ufarlig tortur er ikke er
> væsentlig - de er i krig med terrorister og i krig gælder ingen regler

Vi kan sikkert være enige om at slippe dobbelt så mye
bomber over et land som summen av bombingen under WW II
i hemlighet og uten å erklære krig er ulovlig vold og terrorisme,
og at det å starte krig for at flest mulig
sivile skal drepes, som Angola 1973 og Indonesia 1965, med
det resultatet at mer en en 1-1,5 mill. uskyldige ble myrdet,
og at å bombe 1000 uskyldige til døde under påskudd at
da treffer man noen som ligger i huler i en annen del
av landet ... også er terrorime (Libanon-krigen)

Da tilsier altså logikken din at da er alt er tillatt for
ta knekken på terroristene (USA og Israel)??

Kjell

Fra : Ivannof

Dato : 22-07-08 08:34

skrev i meddelelsen news:21vm6t.68h.17.1@news.alt.net...

> [...]
>
> Men hvorfor er det godt? For at han kan dømmes, mens de muhammedanske
> forbrydere går straffefrit, som for nylig sket?

Karadzic skal have sin straf uanset hvad andre har gjort! Pjattehoved!

Hilsen Ivan

Fra : C Lund

Dato : 22-07-08 09:59

In article <21vm6t.68h.17.1@news.alt.net>,
<nule.islamistan@your.earliest.convenience> wrote:

> Men hvorfor er det godt?

Kanskje fordi han er en krigsforbryter?

> For at han kan dømmes, mens de muhammedanske
> forbrydere går straffefrit, som for nylig sket?

Så fordi andre også har gjort fæle ting så skal han gå fri? Karadzic
er en av de verste personene som har levd i Europa i de siste
århundret. Det er bare bra at han ble tatt. Slutt nå med den lysebrune
sutringen din.

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Fra : N/A

Dato : 23-07-08 09:07

Fra : C Lund

Dato : 23-07-08 09:07

In article <220un8.4tr.17.1@news.alt.net>,
<nuke.islamistan@your.earliest.convenience> wrote:
> "C Lund" <clund@notam02SPAMBLOCK.no> schrieb im Newsbeitrag
> Det bedømmer du, eller hvordan?

Han skal selvsagt få forsvare seg i retten. Hvem vet, kanskje han er
uskyldig. Men det er tvilsomt.

> Faktisk går du ind for straf for kristne og ingen straf for muhammedanere.

Blank løgn.

> Ja, du er en verdensfremmed og gal maler, se billederne dine på

> http://folk.uio.no/clund/picts/sketch/
> og
> http://folk.uio.no/clund/picts/akryl/ .

Og det skal bevise hva?

--
C Lund, folk.uio.no/clund/

Fra : H. Jensen

Dato : 22-07-08 07:28

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge CNN
>
> Så nåede dagen liige at blive en RIGTIG god dag!!!!
>

> Mvh
> Eyvind

Utroligt hvad folk kan udvikle sig til. Han var en venlig og afholdt
psykiater på Næstved sygehus som havde nemt ved at genkende patienternes
diagnoser - især psykopaterne.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Lyrik

Dato : 22-07-08 11:03

Den 22.07.2008 kl. 11:27 skrev Michael Laudahn eOpposition
> [...]

> Det bedømmer du, eller hvordan?

> Faktisk går du ind for straf for kristne og ingen straf for
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er det at være muhammedaner ikke den største straf et menneske kan
få?)) Jeg talte lige med en fra Bangladesh. Han sad i solen omgivet af
danskere der gerne ville være hans venner, men han s mundvige var bnedad
og han sagde:"Der er ikke noget ved livet!"-"Du ka' da tage med dem på
stranden!", sagde jeg. "Nej! Jeg kan ikke, jeg må ikke kigge på afklædte
piger!", sagde han og mundvigene trak endnu mere nedad. Han kan heller
ikke spise sammen med sine danske bekendte. Maden er dømt haram(forbudt)
Manden lever på selvmordets rand. Temmelig stor straf.

Men du har ellers ret. Muhammedanere og negre kan slippe afsted med alt
uden straf. Idi Amin, tidligere præsident for Uganda, som var begge dele
havde mennesker liggende i sit køleskab og var menneskeæder. Han fik sit
otium i Jedda i Saudi Arabien hvor han var en stor mand til sin død. Hvor
var menneskerettighedsdomstolen henne?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech