Hvorfor er hun ikke glad for at miste sit ~
Fra : H. Jensen

Dato : 21-07-08 12:16

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/07/21/065841.htm?wbc_purpose=up

Hvis jeg mistede mit statsborgerskab i et sådan land på grund af disse
grinagtigheder, så ville jeg være glad for samtidig sikrer jeg at mine børn
ikke bliver brugt i en angrebskrig!

Faktisk er danske kvinder blevet indkaldt til tjenste i denne agressive
stat:

http://forsvaret.dk/NR/rdonlyres/910722E1-D33F-460B-827C-ED40632869E2/0/Telegrafen20074.pdf
side 15

Og her får de så at vide at de kan aftjene værnepligten i Danmark for at
sikre mod fremtidige problemer, hvilket må være ekstra bittert for som
borger her i landet skylder man ikke længere staten noget som helst efter at
de beskar efterlønnen.

Men hvorfor er kvinden fra det første link sur? Hun kan have reddet sine
børns liv.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.