Behøves "Rådet for større badesikkerhed"?
Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-08 03:54

Behøves "Rådet for større badesikkerhed"?

Folk kan tænke selv. De der kommer til skade er måske kun ulykkesfugle, der
ikke VIL følge forsigtighedsregler

Normale mennesker er nysgerige om vandgang og erfarer at det er skræmmende
at kommme ud hvor man ikke kan bunde og passer på uden råd udefra.

Folk der drukner er sjældent uden skyld, og samfundet er ikke truet af krig
hvor det er afgørende at et stort antal borgere kan indkaldes som soldater,
så hvis folk vil udsætte sig for druknedød, så lad os tage det afslappet.

Måske alle omkomne i årevis har haft skjult dødsønske, og så kan samfundet
ikke gøre meget.

Pengene har det bedst i borgernes lommer.

Hvis børnefamilier helst vil bade, hvor badestrandens ejer har ansat en
livredder med svømmedygtighed, så må de betale ekstra for det. Det fri
marked har løsninger på næsten alle problemer.

Min far tog min bror og jeg på cykeltur, og når vi ville skyde genvejj over
en mark og der var et vandløb, så slæbte vi cyklen gennem vandet. Og faldt.
Og det man ikke ødelægges af, bliver man ofte stærkere af.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-07-08 09:51

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Normale mennesker er nysgerige om vandgang og erfarer at det er skræmmende
> at kommme ud hvor man ikke kan bunde og passer på uden råd udefra.

Nej, det behøves naturligvis ikke. Men hvis ikke det findes, vil der være en
psykopat fra SF og nogle journalister i DR, der vil overbevise vælgerne om
at regeringen er nazistisk.

Der er garanteret mange mennesker der omkommer i DK som følge af at
befolkningen er blevet idiotiseret, og tror at der vil være en repræsentant
fra godhedsindustrien til at frelse dem, når de cykler ind i en
højresvingende lastbil fx.

Mvh
Martin