EU - hvor galt det kan gå...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-07-08 01:27

Er der stadig nogen, der kan mene noget positivt om dette europæiske
misforster kaldet EU?

http://www.dr.dk/drdk/moduler/ttv.aspx?ttvPage=113&kanal=1&type=v

Bør vi ikke bare melde os ud af skidtet, og så samtidig sende den
fremmede hjem, eller i det mindste følge dem til grænsen?

Vi har ikke brug for alt det udenlandske.
"
DR1 S113 lør 19 jul 19:56:40
DR NYHEDER INDLAND 19:52

EU-REGLER FREMMER MENNESKEHANDEL
Politiet giver EU skylden for, at så
mange nigerianske kvinder kan komme til
Danmark som prostituerede.

Stort set alle de nigerianske
prostituerede i Danmark er kommet via
Spanien eller Italien. Her har
myndighederne flere gange givet amnesti
til tusindvis af illegale immigranter.

Schengen-samarbejdet, som både Italien
og Spanien er medlem af, giver ret til
at ophold i de andre Schengen-lande i
op til tre måneder ad gangen.

- Det gør det svært for os at sende dem
ud af Danmark, for ifølge reglerne har
de lov til at være her, siger René
Hansen fra Københavns Politi. "...

Fra : Thomas M

Dato : 20-07-08 08:27

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Er der stadig nogen, der kan mene noget positivt om dette europæiske
> misforster kaldet EU?
>
> http://www.dr.dk/drdk/moduler/ttv.aspx?ttvPage=113&kanal=1&type=v

Som jeg har skrevet flere gange før: Velkommen til Schengen samarbejdet.

Held og lykke med at få det afskaffet.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-07-08 09:27

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:qcGdnXdYJOLxGx_VnZ2dnUVZ8tSdnZ2d@giganews.com

> Er der stadig nogen, der kan mene noget positivt om dette europæiske
> misforster kaldet EU?

Jeg må indrømme, jeg er ved at være mør nu. Det er ikke mere end et år
siden, jeg ønskede samtlige forbehold afskaffet. Nu er jeg så småt ved at nå
til dén erkendelse, at EU - og egentlig også FN - er misfostre, vi skal
frigøre os fra hurtigst muligt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 11:56

> [...]
> nå til dén erkendelse, at EU - og egentlig også FN - er misfostre, vi skal

Jeg har det på samme måde. Jeg har hele tiden haft den holdning at EU var
godt for Europa, nødvendigt for udviklingen osv ... men sandheden er
efterhånden, at det gøre mere skade end gavn.

mvh.
Kim Frederiksen