PC Netto / Geforce 3 ?
Fra : mf

Dato : 23-07-01 09:19

tiltænker at købe et GF 3 fra Creative hos PC netto

nogen grund til IKKE at handle med dem ? de får jo en fin bedømmelse på
edbpriser..

nogen grund til IKKE at købe Geforce3 fra Creative - det er vist noget af
det billigste lige nu (?)

claus

Fra : Remmen

Dato : 23-07-01 09:32

"mf" <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> edbpriser..
>
> nogen grund til IKKE at købe Geforce3 fra Creative - det er vist noget

Hej,

Jeg har ikke haft nogen problemer med at handle med PC-Netto. Har fået
en hel fin service.

Om der er nogen grund til ikke at købe et Creative GeForce3? Det tror
jeg ikke. I alle de test jeg har læst ligger de forskellige GeForce3
kort meget tæt på hinanden. Nogle skulle overclocke bedre end andre men
der er vist også en del held med i det spil.

Lars

Fra : Søren Løbner

Dato : 26-07-01 16:57

Heller ikke mig! Har handlet med dem så sent som i dag, stort udvalg og
billige priser. Og servicen, tja jeg vil gå så vidt som til at sige det er
en af de bedste jeg har fået ved en com-forhandler nogen sinde (over tlf).
Jeg ringede og der var en stemme i den anden ende der venligt og meget
høfligt sagde: Det er Pc Netto hvad kan jeg gøre for dem?" og derefter hjalp
han mig igennem hurdlerne ved mit fremstående køb og sagde pænt farvel.
Det var ikke den sædvanlige stressede/trætte stemme man hører, (ie. hos en
nørd der har siddet oppe hele natten før han skulle på arb.)
Nu vil det så vise sig om de er lige så behjælpsomme hvis man skal have
noget byttet, på den front har jeg ingen erfaring, endnu!!

--
Søren Løbner
Mailto: lobner@pc.dk