Hvem er disse knivstikkere
Fra : Tveskaeg

Dato : 15-07-08 15:04

FYI:

http://ekstrabladet.dk/112/article1033415.ece

Hvem er disse knivstikkere?
Politiet afslører overvågningsbilleder af en gruppe knivstikkere, som
overfaldt gæster ved en privat fødselsdagsfest på Amager

Her er knivstikkerne på vej ind til den private fest. (Politifoto)

Læs også

* Rygeforbud medførte knivstik

Genkender du nogle på billedet? Så kontakt politiet. (Politifoto)

Hvem er denne mand? (Politifoto)

Og hvem er han? (Politifoto)

Politiet søger nu offentlighedens hjælp til at identificere de
knivstikkere, som gik amok til en privat fest i en rugbyklub på
Arsenalvej på Amager tidligt om morgenen søndag 6. juli.

Tre festgæster blev stukket ned under overfaldet, som skyldtes at en
mand var blevet bedt om ikke at ryge indendørs.

- En gruppe, der beskrives som 'indvandrer-typer', på 8-10 personer
var til stede under en privat fødselsdagsfest. De optrådte stærkt
provokerende hele aftenen og ved 4-tiden lykkedes det dem at komme i
slagsmål med en person, som blev stukket med en kniv. Det samme skete
for to mænd, der kom til for at hjælpe, forklarede politiets centrale
vagtleder Rene Hansen til ekstrabladet.dk efter overfaldet.

Flere af festens deltagere forfulgte knivstikkerne, men afbrød jagten
ved Bodenhoffs Plads, da en af knivstikkerne trak en pistol og
affyrede et eller flere skud.

Tre af festdeltagerne blev stukket, og den ene ligger stadig på
hospitalet.

Hvis du genkender en eller flere af personerne på billederne, skal du
henvende dig til Københavns Politis drabssektion på tlf. 33 14 14 48
lokal 4716 eller lokal 4005.

Fra : Malene P

Dato : 15-07-08 15:48

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du genkender en eller flere af personerne på billederne, skal du
> henvende dig til Københavns Politis drabssektion på tlf. 33 14 14 48

Det er tydeligt, at det er nogle, der ikke hører til her i landet og som
skal smides ud, så snart man har fundet frem til dem. Og det er så anden
gang på få minutter, jeg læser om fremmede, der render og vifter med
pistoler. Hvem har inviteret dette affald?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 10:17

Malene P skrev:

> [...]
> gang på få minutter, jeg læser om fremmede, der render og vifter med
> pistoler. Hvem har inviteret dette affald?

Put dem i dit killfilter; Så ser du dem aldrig igen. Det er samtidigt en
god måde at holde virkeligheden ude på, malene p.

Fra : Mendoza

Dato : 16-07-08 18:52

Thomas M wrote:

> Put dem i dit killfilter; Så ser du dem aldrig igen. Det er samtidigt
> en god måde at holde virkeligheden ude på, malene p.

Hvis der er nogen der vil holde virkeligheden ude, er det da de
venstresnoede "velmenere"..... Det er vist også mest den fløj der anvender
"virkelighedsfilteret", eller kill-filteret..

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 10:47

Mendoza skrev:

> Hvis der er nogen der vil holde virkeligheden ude, er det da de
> venstresnoede "velmenere"..... Det er vist også mest den fløj der anvender
> "virkelighedsfilteret", eller kill-filteret..

Jeg var ikke klar over at malene p tilhørte venstrefløjen. Hot damn!

Fra : Mendoza

Dato : 17-07-08 15:45

Thomas M wrote:

> Jeg var ikke klar over at malene p tilhørte venstrefløjen. Hot damn!

Det er vist meget du ikke er klar over.....