Stationær MP3 afspiller
Fra : JK

Dato : 23-07-01 09:02

overvejer at anskaffe en stationær MP3 afspiller - er der nogen her i
gruppen, som ka' foreslå en god afspiller ? - har set lidt på en Terratec
M3PO som jo ser udemærket ud- men jeg aner ikke hvad den koster, -hvor man
ka' købe den og om den er noget værd (?)

/JK

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-01 10:43

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> M3PO som jo ser udemærket ud- men jeg aner ikke hvad den koster, -hvor man
> ka' købe den og om den er noget værd (?)

Jeg har hørt godt om den, men kun fra udenlandske anmeldelser.
Vejl. udsalgspris siger noget i retning af 3800,- DKK så vidt
jeg husker. Jeg har desværre ingen links da mine bookmarks
røg efter et nedbrud )c:

Så den på www.promarkt.de til 849 DM

--
Peter J

Fra : JK

Dato : 23-07-01 11:50

"Peter Jensen" <pj@dreisler.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vejl. udsalgspris siger noget i retning af 3800,- DKK så vidt
> jeg husker. Jeg har desværre ingen links da mine bookmarks

py-ha 3800,- det var lidt "pebret" ;) - jeg har også set på en såkaldt
Nintaus N9901 (DVD+Mp3 i én) - koster kun 2195,- men jeg ved ikke hvad det
er som gør det, men af én eller anden grund synes jeg, at Nintaus'en virker
lidt mistænkelig - har læst lidt om folk som har problemer med at afspille
DVD + MP3 på den ?

mvh
/JK

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-01 12:07

> [...]
virker
> lidt mistænkelig - har læst lidt om folk som har problemer med at afspille

Jeps, jeg har også hørt om mange af de her combo-dvd-mp3
ting der har noget tvivlsom mp3-understøttelse.

Desuden kan du jo installere harddisk i Terratec'en.

Men ja, små 3900,- er ret pebret !

--
Peter J

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-07-01 10:48

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse

Her var linket:
http://www.mm-vision.dk/mp3.asp?action=shop&gruppe=mp3

3890,- (Harddisk følger ikke med!!)
--
Peter J

Fra : LCO

Dato : 24-07-01 20:59

Der er en "hi-fi" test af TerraTec MP30 i High Fidelity nr. 4 2001.
Mvh