Ungdomshuset - spørgsmål til støtter
Fra : jensenhansole@yahoo.~

Dato : 13-07-08 13:53

Som jyde har jeg lært ting som "yde før man kan nyde", og generelt
behande andres ting med respekt.

Jeg er jo nok ubegavet når jeg ikke forstår københavneriet når
Københavns kommune forærer de unge et hus efter de har ødelagt og
hærget for millioner.

Ungdomshusstøtter, kan I ikke prøve at forklare en dum naiv jyde,
"engang til for prins knud" hvorfor de skulle have det nye hus.

Og I der er imod. Prøv ikke at støje denne tråd, og lad støtterne
komme til orde, for jeg VIL virkelig gerne prøve at forstå det, for
jeg fatter det overhovedet ikke.

Mvh

jensenhansole@yahoo.dk

Fra : John V.

Dato : 13-07-08 22:11

<jensenhansole@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

I danmark er det sådan at alle mindretal skal støttes, om det så er
ungdomshuset eller andre mindretal, de SKAL støttes, sådan er demokratiet...
Alle mulige andre mindretal støttes jo også, om de så har lavet hærværk for
millioner er mindre betydningsfuldt, bare de kan støttes er alt i orden.
Fornuft? Tja, vi har jo selv stemt dem der laver lovene ind i folketinget,
så det må være os stemmer der er noget galt med.
Jyderne er jo også et mindretal, derfor har vi Københavnere støttet Jyderne
i årevis.

At du vil have de virkelige støtter til at skrive her, er der vist ikke
nogen chance for. Måske kan du finde deres mening som graffiti et eller
andet sted.
Du kunne jo også prøve at bruge deres hjemmeside http://ungdomshuset.dk/,
eller ringe til Ritt.

Cristania eksistere jo også stadig..

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-08 01:33

[...]

BW: JEG TROR DER ER OPSTÅET EN MYTE
om at man kan få et hus forærende uden at der tinglyses et skøde.
De fik kortvarig brugsret til Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 11:25

[...]

Fordi for mange jyder er flyttet til københavn gennem tiderne ?

Nå, spøg til side.
Du vil vide, hvorfor nogen mener, ungdomshuse kan være en god ide.
Af følgende årsag:
der bør være steder, der er indrettet til ungdommen, der jo reelt nok har
brug for steder, hvor de kan være i en form for eget frirum.
Det er den slags, der kan være med til at skabe gode borgere, der allerede i
ungdommen har lært noget om samvær med andre, med alle de dertil hørende
problemer.
Fasktisk finder jeg, enhver kommune bør have en form for ungdomshus.

Det rækker langtfra med rideklubber, golfbaner og fodboldbaner til de "fine"
stakkelhaderes forkælede unger.
(Har kunne man sagtens sige noget mindre pænt om netop "jydementaliteten",
hvor man stadig trasker rundt i storbondeopfattelserne)

her i kommunen ser vi netop i sommertiden følgerne af borgerligt "yd før
nyd" teori.
Omkring 60 unge terroriserer hver weekend et strandområde med tilliggende
provatboliger ved at holde vilde støjende drukfester.
Hærværket udbredt.

Tænk, om man havde haft et ungdomshus, hvor disse unge, til døde kedende sig
mennesker, kunne holde til året rundt?

Lutter gevinst for os alle.
På nær, naturligvis, de satans bønder og andet skarnsfolk, hvis
grundpromille muligvis skulle en kvart procent op--

Så jo:
Jeg mener al fornuft tilsiger at skabe et samfund, der ikke alene hviler på
jyders besynderlige opfattelser, men hvor der er plads til også vore unge.

Faktisk passer det jo egentlig fint med den falske påstand om at "yde før
der nydes".
For tænk: Hvad kunne vi mon ikke nyde, om vi ydede først?
For exempel ungdomshuse i hele landet?

Egon

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 15:06

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> wrote in message

> Det rækker langtfra med rideklubber, golfbaner og fodboldbaner til de
> "fine" stakkelhaderes forkælede unger.

Hvad snakker du nu om, din fulde gamle mand.

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 12:28

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:487b5d44$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> wrote in message

> Hvad snakker du nu om, din fulde gamle mand.
>
> /Kim

Næ -
Hvor skulle du vide det fra?

Du har heller ikke lært at kolde mund, når de voksne taler?

Egon